יום ראשון, 12 באפריל 2015

הטיסות הכי זולות ביולי ואוגוסט 2015

מתכננים לטוס לחו"ל ביולי או אוגוסט 2015? בדקנו לכם באילו תאריכים תוכלו למצוא את הטיסות הכי זולות לקיץ הקרוב. אז אם אתם עדיין לא סגורים על התאריך, הכתבה הבאה עשויה לעזור לכם לא מעט.

קיץ 2015 כבר בפתח ועכשיו אחרי שחופשת פסח כבר מאחורינו, החלטנו לבדוק כמה יעלו לכם טיסות לכל היעדים הכי פופולריים בחודשים יולי או אוגוסט 2015 ובאיזה תאריך תמצאו את הטיסה הזולה ביותר. אז אם אין לכם עדיין יעד ברור ואתם עדיין לא סגורים על תאריך ספיציפי, תוכלו למצוא כאן בכתבה את התאריכים ביולי ובאוגוסט שבהם מציעים את הטיסות הזולות ביותר. אז למה אנחנו מחכים, בואו נתחיל.

איך ביצענו את הבדיקה?

ובכן, כל אתרי הנסיעות מציעים מנוע חיפוש טיסות משולב לכל היעדים בעולם, אך כדי שנוכל למצוא את התאריכים הזולים ביותר, מצאנו כי אתר "בליק" הוא הטוב ביותר לעשות זאת כאשר המחירים מוצגים על פני היומן וכך אפשר לגלות מהו התאריך עם הטיסות הזולות ביותר לכל חודש.

חשוב להדגיש: אין זה כמובן אומר שזהו המחיר הזול ביותר ברשת, אך זוהי אינדיקציה מספיק טובה כדי לגלות קודם כל מהו המחיר הממוצע בתקופה זו וגם למצוא את המחיר הזול ביותר שמציעים בבליק.

הטיסות הכי זולות לבורגס - החל מ-312 דולר


יולי - הטיסה הזולה ביותר לבורגס בחודש יולי היא טיסה של חברת Air Via והיא יוצאת ב-2 ליולי וחוזרת ב-5. מחיר הטיסה: 312 דולר לאדם בלבד.

אוגוסט - הטיסות הכי זולות לבורגס באוגוסט 2015 יוצאות כולן בימי חמישי והם גם של חברת Air Via ומחירן הוא 321 דולר לאדם.

הטיסות הכי זולות לברלין - החל מ-481 דולר


יולי -בבליק מציעים טיסות לברלין לאורך יולי 2015 של חברות התעופה "אסטרה" ושל "אייר ברלין". הטיסות הזולות יותר הן של חברת אסטרה והן עולות 481 דולר לאדם בלבד. ישנן כעשרה תאריכים שונים בהן תוכלו להזמין את הטיסות האלו במחיר הנ"ל.

אוגוסט - באוגוסט כבר לא מצאנו טיסות של אסטרה והחברה היחידה המופיעה בתוצאות החיפוש היא אייר ברלין. הטיסות הזולות ביותר באוגוסט 15 יעלו לכם 510 דולר לאדם והן יוצאות ממש בסוך החודש.

הטיסות הכי זולות לפריז - החל מ-396 יורו


יולי - בבליק מציעים טיסות לפריז ביולי 2015 של "אלעל", "ארקיע" וחברת התעופה "טרנסביה איירליינס". הטיסות הזולות ביותר הן של טרנסביה והמחיר הזול ביותר שמצאנו ביולי הוא 396 יורו לאדם ב-5, 9 או ה-30 ביולי.

אוגוסט - באוגוסט החברה הזולה ביותר היא דווקא ארקיע שמציעה טיסות לפריז ב-435 דולר לאדם בלבד ב-2,5 או ה-6 באוגוסט.

הטיסות הכי זולות ביולי ואוגוסט 2015
ניו יורק - החל מ-539 דולר לאדם ביולי או אוגוסט 2015

הטיסות הכי זולות לפראג - החל מ-481 דולר


יולי - מחיר הטיסה הזולה ביותר לפראג ביולי הוא 481 דולר של חברת התעופה "סמארט ווינגס" ותוכלו למצוא מבחר גדול של תאריכי יציאה שונים במחיר זה.

אוגוסט - כמו בכל שאר היעדים, אוגוסט יקר יותר מיולי והטיסה הכי זולה שמצאנו (אם לא מחשיבים טיסה שיוצאת בסוף אוגוסט וחוזרת בתחילת ספטמבר) הוא 519 דולר לאדם.

הטיסות הכי זולות לרומא - החל מ-436 דולר


יולי - אפשר למצוא טיסות לרומא בכל יום במהלך חודש יולי בבליק. רוב הטיסות שמצאנו הן של "אליטליה" וכמה של ישראייר. מבחינת תאריכים, לא תוכלו להתבלבל יותר מדי. המחירים שמציעים בבליק הם זהים לכל הימים ביולי כאשר המחיר הוא 436 דולר לאדם.

אוגוסט - אותם תוצאות אנו מוצאים גם בחודש אוגוסט כאשר המחיר הוא אחיד ועולה 485 דולר לאדם לכל הימים באוגוסט וכולם של אליטליה.

הטיסות הכי זולות ללונדון - החל מ-557 דולר


יולי - אלעל, בריטיש איירוויס ואסטרה אלו החברות שמופיעות בחיפוש בבליק עבור טיסות ללונדון ביולי 2015. גם כאן כמו בטיסות לברלין, חברת אסטרה מציעה את הטיסות הזולות ביותר כאשר המחיר הנמוך ביותר הוא 557 דולר לאדם במספר תאריכי יציאה שונים.

אוגוסט - חודש אוגוסט מייקר כרגיל את הטיסות ללונדון והטיסה הזולה ביותר בחודש זה תעלה לכם 685 דולר לאדם בחברת בריטיש איירוויז.

הטיסות הכי זולות לכרתים - החל מ-307 דולר


יולי - כרתים הוא אחד היעדים הפופולריים ביותר על הישראלים בקיץ ולכן, חברות תעופה רבות מופיעות בתוצאות החיפוש לטיסות לכרתים ביולי 2015. בין החברות ניתן למצוא את ישראייר, ארקיע, בלו אייר ובלו בירד. טווח המחירים של כל חברות התעופה ביולי הוא בין 300 ל-350 דולר לאדם כאשר הטיסה הזולה ביותר שייכת לארקיע והיא עולה 307 דולר בלבד ויוצאת ב-19 ביולי.

אוגוסט - הטיסה הזולה ביותר לכרתים בחודש אוגוסט 2015 היא של חברת "בלו בירד" שמציעה טיסות ב-330 דולר במגוון תאריכים בחודש זה.

הטיסות הכי זולות לרודוס - החל מ-294 דולר


יולי - גם רודוס יהיה יעד פופולרי לא פחות מכרתים בקיץ 2015 וגם כאן נאבקות על כיס הצרכן הישראלי החברות ארקיע, ישראייר, אלעל וגם אייג'אן איירליינס. הטיסה הזולה ביותר לרודוס שאנו מצאנו ביולי 2015 באתר בליק היא של ארקיע ועולה 294 דולר בלבד לאדם. הטיסה יוצאת ב-27 ביולי.

אוגוסט - החברות הנ"ל ממשיכות להיאבק גם בחודש אוגוסט 2015 כאשר הפעם המנצחת היא חברת "ישראייר" שמציעה את הטיסה הזולה ביותר (אם לא מכלילים טיסות שחוזרות בספטמבר 2015) ב-14 וב-21 באוגוסט ומחירה הוא 330 דולר לאדם בלבד.

הטיסות הכי זולות לאנטליה - החל מ-275 דולר


יולי - אנטליה היא עדיין צפויה להיות יעד נפוץ בקיץ 2015. באתר בליק מצאנו טיסות לאנטליה בחודש יולי 2015 של חברת "Tailwind". הטיסה הזולה ביותר תעלה לכם 275 דולר בלבד לאדם ותוכלו למצוא את המחיר הזה בכל יום חמישי במהלך יולי.

אוגוסט - בשונה משאר היעדים בהם בדקנו עד כה, המחיר באוגוסט נשאר זהה והמבצע של TailWind יעלה לכם 275 דולר בלבד גם בימי חמישי של אוגוסט 2015.

הטיסות הכי זולות לברצלונה - החל מ-396 דולר


יולי - בין החברות שמופיעות בתוצאות החיפוש עבור טיסות לברצלונה בחודש יולי 2015 אפשר למצוא את "Vueling Airlines", "אייר אירופה" ו"ארקיע". דווקא החברה הישראלית היא שמנצחת כאן ומציעה במבצע שווה במיוחד את הטיסה הזולה ביותר לברצלונה ביולי 2015 ב-396 דולר לאדם ב-2,5 או ה-9 ביולי.

אוגוסט - ובכן, כאן הסיפור כבר שונה לגמרי והמחירים לברצלונה באוגוסט ממריאים למעלה. טווח המחירים הממוצע בין כל החברות הוא בין 500 ל-700 דולר לאדם. אבל בתאריך אחד הצלחנו למצוא שוב מבצע שווה של ארקיע שמציעה טיסה לברצלונה ב-27 באוגוסט 2015 ב-440 דולר לאדם בלבד.

הטיסות הכי זולות לניו יורק - החל מ-539 דולר


יולי - פתיחת התחרות בטיסות לחו"ל שעשתה מדינת ישראל בשנים האחרונות שינתה גם את מחירי הטיסות לניו יורק בקיץ שבעבר היו עולים מעל 1000 דולר לאדם. בשנים האחרונות מדובר על סדר גודל אחר לגמרי של תאריכים. כך למשל בבדיקה שערכנו בבליק, מציעים טיסות של חברת "אזרביג'ייאן איירליינס" שמציעים טיסות לניו יורק ביולי 2015 ממש בגרושים.

וכך, הטיסה זולה ביותר לניו יורק ביולי 2015 תעלה לכם 578 דולר בלבד ב-7, 21 או 26 ביולי.

אוגוסט - למרבה ההפתעה, המחירים עבור טיסות לניו יורק באוגוסט 2015 אפילו זולים יותר מיולי ותוכלו למצוא טיסות ב-539 דולר בלבד!! בסוף חודש אוגוסט.

הטיסות הכי זולות למלטה - החל מ-435 יורו


יולי - מלטה היא יעד אהוב מאוד על התיירים הישראלים. טווח מחירי הטיסות למלטה בחודש יולי נע בממוצע בין 450 ל-500 יורו לאדם. הטיסה הזולה ביותר למלטה שמצאנו היא של חברת "אייר מלטה" ותעלה לכם 435 יורו לאדם ב-25 ביולי.

אוגוסט - מחירים דומים יחסית תמצאו גם בחודש אוגוסט כאשר הטיסה הזולה ביותר שגם חוזרת באותו חודש תעלה לכם 448 יורו לאדם באותה חברת תעופה.

הטיסות הכי זולות לאמסטרדם - החל מ-445 דולר


יולי -ארקיע ואלעל הן 2 חברות התעופה שתוכלו למצוא בהן כמעט מדי יום טיסה לאמסטרדם. מחיר הטיסה הזול ביותר שמצאנו בחודש יולי הוא 445 דולר והוא שייך לטיסה של אלעל שיוצאת ב-26 ביולי וחוזרת ב-30.

אוגוסט - מחירי הטיסות לאמסטרדם באוגוסט כבר יקרים בהרבה מיולי והטווח הממוצע הוא בין 600 ל-700 דולר לאדם. הטיסה הזולה ביותר שמצאנו שיוצאת וחוזרת באוגוסט היא 613 דולר לאדם וניתן למצוא את המחיר הזה בתאריכים 6, 13 ו-10 באוגוסט 2015.

הטיסות הכי זולות ליער השחור - החל מ-497 יורו


יולי - לא מצאנו טיסות ליער השחור ביולי 2015 באתר בליק.

אוגוסט - כן הצלחנו למצוא טיסות ליער השחור בחודש אוגוסט. הטיסות נוחתות בבאדן באדן שנחשבת לבירת היער השחור. סה"כ שלוש טיסות של חברת "Germania" ומחירן הוא 497 יורו לאדם.

הטיסות הכי זולות לבודפשט - החל מ475 דולר


יולי - החברות "וויז אייר", "אל-על" ו"הונגריין טראבל" מתחרות בבליק בטיסות להונגריה בחודש יולי וטווח המחירים הוא בין 450 ל-500 יורו. הונגריין טרבל מציעה את הטיסות הזולות ביותר בחודש זה כאשר המחיר הוא 475 דולר לאדם במגוון תאריכי יציאה.

אוגוסט - המחירים לחודש אוגוסט נשארים זהים למחירי הטיסות של יולי ותוכלו למצוא מחיר דומה בכל חברות התעופה.


יעדים נוספים יעודכנו בהמשך.....


כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך:
דילים אוגוסט 2015 - כל החבילות הכי שוות!
קלאבים הכל כלול באנטליה - קיץ 2015

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שישי, 10 באפריל 2015

מלונות זולים בניו יורק - קיץ 2015

מתכננים חופשה זולה בחודשים יולי אוגוסט 2015 בניו יורק? אספנו לכם רשימה של כמה מלונות זולים בניו יורק שעדיין נחשבים לטובים במיוחד. כל הפרטים, בפנים.

מכיוון שטיסות לניו יורק נחשבות ליקרות במיוחד וגם מכיוון שחופשה בניו יורק היא בדרך כלל לפחות לשבוע ימים, הרבה מאוד תיירים ישראלים מחפשים לחסוך עד כמה שניתן בחופשה בניו יורק.

ישנם לא מעט מלונות זולים בניו יורק שעדיין מציעים תמורה נאה ביחס לתקציב ולא חייבים לבזבז את כל הכסף על המלונות המפוארים והיקרים ביותר מנהטן.

אז הנה לפניכם רשימה של כמה מלונות זולים בניו יורק שאספנו מאתרים ופורומים שונים מרחבי הרשת.

מלונות זולים בניו יורק

מלון The Hotel@Time Square - מלון זול במנהטן הממוקם ברחוב 46 סמוך מאוד לטיימס סקוור. נחשב למלון זול ביחס לאיזור בו הוא ממוקם.

NY Moore Hostel - אכסניית מור הוסטל ממוקמת בברוקלין סמוך לתחנת הרכב שנמצאת כ-20 דקות נסיעה למנהטן. באכסנייה זו בברוקלין תוכלו למצוא אינטרנט חופשי וטלוויזיה בכל חדר. האכסנייה נחשבת לזולה במיוחד וקיבלה ציונים גבוהים מאוד באתרי דירוד מלונות שונים.

אכסניית Q4 - הוסטל Q4 בקווינס נחשב גם הוא למקום זול ללון בו בניו יורק וממוקם בלונג איילנד סיטי שבקווינס. האכסנייה מרוחקת כעשר דקות נסיעה ברכבת למנהטן.

מלון צ'לסי סטאר - עוד מלון זול במנהטן שקיבל ציונים טובים מגולשים הוא מלון צ'לסי סטאר הממוקם ברובע צ'לסי במנהטן. המלון מציע גם חדרים פרטיים וגם חדרי מעונות זולים עוד יותר. המלון נמצא קרוב יחסית לטיימס סקווק, המוזיאון לאומנות מודרנית, מרכז רוקפלר וסיטי מיוזיק הול.

מלון 17 (Hotel 17) - מלון 17 הוא מלון 2 כוכבים במנהטן הממוקם בסמוך לכיכר סטויווסנט על השדרה השלישית. נחשב למלון זול וטוב במנהטן.

מלון וטיבר / מנהטן סקייליין -  מלון 3 כוכבים בלונג איילנד סיטי שבקווינס. המלון מציע Wi-Fi חינם, טלוויזיה בכבלים ואפילו תחנת עגינה לאייפון. המלון ממוקם במרחק הליכה לתחנת הרכבת של השדרה ה-39.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

מלונות מומלצים בלונדון - קיץ 2015

באיזה איזור מרוכזים רוב המלונות בלונדון? איפה הכי מומלץ? איזה מלון בלונדון מתאים לזוגות ואיזה למשפחות? בקיצור, המלונות הכי מומלצים בלונדון ליולי או אוגוסט 2015, בכתבה הבאה שלפניכם.


היום החלטנו לבדוק מהם המלונות המומלצים ביותר בעיר הבירה של בריטניה - לונדון. כמעט לכל אורך ההיסטוריה תפקדה לונדון כמטרופולין של אירופה מבחינה כלכלית, תרבותית וכמובן תיירותית. בלונדון אפשר למצוא הכל, החל מחיי תרבות עשירים, מבנים ומונומנטים מפורסמים, אטרקציות, מוזיאונים הכי נחשבים, קולינריה שופעת ועוד.

כמו ברוב ערי הבירה באירופה, רוב בתי המלון של לונדון מתרכזים בעיקר במרכז העיר (317 מלונות לפי אתר בוקינג.קום) כאשר רוב האטרקציות והמקומות הפופולריים לטיולים נמצאים גם הם שם. בין המקומות שבהם חובה לבקר בם ניתן למנות את הביג בן, גשר לונדון, הטאוואר, ארמון בקינגהאם, הייד פארק, אצטדיון וומבלי, כיכר טרפלגר, רחוב אוקספורד, מוזיאון מאדאם טוסו, הגלגל הענק שעל נהר התמזה ועוד רבים וטובים.

בכתבה הבאה נמליץ לכם על 5 מלונות בלונדון שקיבלו המלצות וביקורות חיוביות ברשת מגולשים רבים וכן נציג רשימה נוספת של מלונות מומלצים בלונדון לפי קטיגוריות שונות.

חמישה מלונות מומלצים בלונדון - קיץ 2015


1. מלון דאבל טרי הילטון לונדון (DoubleTree by Hilton)

מידע כללי: מלון דאבל טרי ביי הילטון הוא למעשה מלון מוסטין לשעבר שהיה שייך לרשת בסוט ווסטרן ונחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב התיירים הישראלים שטסים לחופשה בלונדון. המלון ממוקם בצמוד לרחוב אוקספורד ונבנה במקור כארמון פרטי עד שנהפך לבית מלון. המלון מציע מסעדה (מסעדת טקסטור) שזכתה בכוכב מישלן, אינטרנט קווי מהחדרים בחינם וגם מאפשר לארח ילדים עד גיל 3 בחינם.

כתובת: 4 Bryanston St, Marble Arch, ווסטמיניסטר, לונדון, W1H 7BY



2. מלון רויאל נשיונל לונדון (The Royal National Hotel)

מידע כללי: מלון רויאל נשיונל ששייך לרשת המלונות אימפריאל הוא מלון 3 כוכבים בלונדון שזכה לביקורות חיוביות רבות באתרים שונים ברשת. המלון נמצא סמוך לכיכר ראסל ונחשב לאחד המומלצים לבעלי תקציב נמוך ולאלו המחפשים מלון זול בלונדון.

כתובת: 38-51 Bedford Way, London WC1H 0DG


3. מלון איביס לונדון (ibis London Blackfriars)

מידע כללי: מלון איביס לונדון הוא מלון 3 כוכבים בלונדון הממוקם במרחק 20 דקות הליכה הביג בן ומהלונדון איי וכחמש דקות הליכה בלבד למוזיאון Tate modern). במלון ישנה מסעדה ואינטרנט אלחוטי בחינם לאורחי המלון. יתרון למשפחות - המלון מאפשר אירוח ילדים עד גיל 12 בחינם (בתשתית המיטות הקיימות).

כתובת: Blackfriars Road 49, סאות'ווארק, לונדון, SE1 8NZ


4. מלון הולידיי אין לונדון ריג'נטס פארק (Holiday Inn London  Regents Park)

מידע כללי: מלון 4 כוכבים בלונדון שזכה לביקורות חיוביות והמלצות רבות ברשת. המלון ממוקם באיזור ווסט אנד בלונדון קרוב מאוד לרחוב אוקספורד, למוזיאון מאדאם טוסו ולגן החיות המפורסם של לונדון. מלון הולידי אין לונדון מציע ילדים על גיל 5 בחינם, שוברי כניסה מוזלים לחדר כושר סמוך ומסעדה בה ילדים מתחת גיל 12 אינם חייבים בתשלום.

כתובת:  Carburton Street, ווסטמיניסטר, לונדון, W1W 5EE


5. מלון פארק פלאזה לונדון (Park Plaza Westminster Bridge London)

מידע כללי: פארק פלאזה ווסטמיניסטר ברידג' הוא מלון חדש בלונדון ומעוצב בקפידה רבה. המלון ממוקם ברובע סאות' בנק סמוך לבתי הפרלמנט, לנהר התמזה ובמרחק הליכה מתחנת רכבת הרגילה והתחתית. במלון מסעדה מפוארת בשם "בראסרי ג'ואל", חדר כושר, בריכת שחייה מקורה ואוינטרנט אלחוטי בחינם.

כתובת: Westminster Bridge Road, לאמבת', לונדון, SE1 7UT


מלונות מומלצים נוספים בלונדון



מלונות, הוסטלים ואכסניות בלונדון


מלונות מומלצים בלונדון למשפחות


מלונות מומלצים בלונדון לזוגות


מלונות בלונדון הנפוצים בקרב תיירים ישראלים



כתבות נוספות בסדרה:
מלונות מומלצים בפראג
מלונות מומלצים בברצלונה
קלאבים הכל כלול באנטליה
מלונות מומלצים בורנה
מלונות מומלצים בכרתים

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

חמשת המלונות הכי מפוארים בים המלח - קיץ 2015

אילו מלונות בים המלח נחשבים לטובים והמפוארים ביותר? בדקנו את כל המלונות ומצאנו לכם את רשימת חמשת המלונות הטובים ביותר בים המלח לקיץ 2015. התוצאות, בפנים.

אם הגעתם לכתבה זו, סימן שהחלטתם להזמין חופשה בים המלח אך אתם עדיין מתלבטים באיזה מלון לבחור. ובכן, הבעיה היא לא אצלכם כמובן. איזור המלונות של ים המלח עמוס במלונות רבים וטובים וקשה מאוד להחליט מי מהם הכי נחשב. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

בעזרת חיפוש מעמיק באתרי ביקורות מלונות ישראליים ובינלאומיים, פורומים ואתרי תיירות שונים ברשת, הצלחנו לאחר בדיקה מעמיקה ואיסוף כל החומר, להחליט ולבחור את חמשת המלונות הטובים והמפוארים ביותר בים המלח. אז למה אתם מחכים, הנה הרשימה.

שימו לב: הרשימה כאן היא אובייקטיבית לחלוטין והוחלטה על בסיס בדיקה באתרים שונים ברשת. הנתונים כאן הם בגדר המלצה בלבד ואין אנו נושאים באחריות כלשהיא מעבר לכך.

1. מלון הרודס ים המלח


מלון הרודס ים המלח הוא נכון להיום המוביל שלנו ברשימה ונמצא במקום הראשון מבין מלונות ים המלח. המלון שמדורג 5 כוכבים ונחשב למלון פרימיום של רשת המלונות הישראלית. המלון דורג מקום 2 מבין כל מלונות ים המלח באתר טריפ אדוויזר הבינלאומי וקיבל גם ציונים מעולים מאתרי ביקורות נוספים.

המלון מציע שלוש בריכות - חיצונית, פנימית מקורה (שמתאים לחודשי החורף) ובריכת גופרית לאוהבי הז'אנר. בנוסף, ישנו חמאם טורקי להנאת המבקרים ועוד אטרקציות דומות בתחום.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


2. מלון דניאל ים המלח


הבא בתור ברשימה שלנו הוא מלון דניאל ים המלח שלטעמנו הוא גם המרשים ביותר בעין בוקק. מבנה המלון הוא גדול ומעוצב בעיצוב מודרני מרהיב. המלון מציע חוף ים פרטי לאורחיו ובנוסף בריכה חיצונית ובריכה מקורה ללא תשלום.

חדרי המלון מציעים נוף לים או נוף להרי אדום העצומים וכוללים טלוויזיה LCD, תפריט כריות ווילונות האפלה. בדירוג של טריפ אדוויזר בקטיגורית המלונות היוקרתיים מלון דניאל ממוקם במקום השני.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


3. מלון ישרוטל ים המלח


במקום השלישי, החלטנו להציב את מלון 5 הכוכבים ישרוטל ים המלח של רשת המלונות הגדולה בישראל. מלון זה קיבל דירוג של 75% בטריפ אדוויזר שנחשב לציון לא רע בכלל.

המלון עצמו מדורג 5 כוכבים דה לוקס ומציע את כל השירותים שמחפשים במלון בים המלח כגון מתקני ספא ובריאות, בריכה וכמובן חוף פרטי לים המלח.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


4. מלון לאונרדו פריויליג' הכל כלול ים המלח


לאוהבי אירוח הכל כלול, מסתבר שגם בים המלח יש מלון המציע אירוח מפנק על בסיס הכל כלול שבמקרה הזה כולל גם את כל הארוחות בוקר, צהריים וערב וגם את כל מתקני הבריאות במחיר אחד. רוב חדרי המלון כוללים נוף לים וישנה גם חניה פרטית בחינם.

גולשים רבים ברחבי הרשת המליצו על מלון זה בעיקר הודות לשירות טוב ואוכל מצויין ("יותר טוב ממסעדה" כתב אחד המבקרים).

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


5. מלון הוד המדבר ים המלח


אמנם מדובר במלון 4 כוכבים ולא 5 כוכבים, אך למרות זאת אי אפשר להתעלם ממלון שמדורג במקום הראשון מכל מלונות ים המלח באתר טריפ אדוייזר וממספר עצום של ביקורות אוהדות וחיוביות על שירות המלון ומתקניו.

מלון הוד המדבר מציע בריכות גופרית, אמבט הוט טאב, בריכת שחייה עם מי מלח וגם אינטרנט אלחוטי בחינם.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן

שיהיה חופשה נעימה...


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שלישי, 7 באפריל 2015

כפרי נופש בהולנד - מה הכי מומלץ?

מתכננים חופשה משפחתית גדולה באירופה ביולי או אוגוסט 2015? כדאי לכם לשקול חופשה בכפר נופש בהולנד. בדקנו מהו כפר הנופש המומלץ ביותר בהולנד וגם אספנו לכם מהרשת מגוון גדול של חבילות ומבצעים לכפרי נופש באמסטרדם הולנד לקיץ 2015. כל התוצאות, בפנים.

(עדכון כתבה אחרון: 7/4/2015)

כבר כמה שנים שכפרי נופש באיזור אמסטרדם שבהולנד הפכו לחופשה מועדפת בקרב משפחות ישראליות. אתרי התיירות הישראלים כבר מודעים היטב למגמה זו ומציעים מגוון דילים משלהם לכל כפרי הנופש ההולנדים. כמו כן, ישנם כבר אתרי תיירות המתמחים אך ורק בכפרי נופש אלו ומציעים חבילות מיוחדות עם רעיונות מקוריים כגון שילוב של חופשה בכפר נופש בהולנד יחד עם כניסה ליורו דיסני בצרפת וכד'.

בהולנד קיימים מספר רשתות של כפרי נופש ששולטות ברוב האתרים כאשר שתי הרשתות הגדולות והמובילות הן רשת לנדל ורשת סנטר פארק. רוב הפארקים סובבים את אמסטרדם ברדיוס של כ-80 ק"מ.

אחד היתרונות הגדולים בחופשה מסוג זה הוא העצמאות והחופשיות לבחור בכל סוג של חופשה שתרצו. המלצה: אם אתם משתייכים לציבור הדתי או החרדי שומר המסורת ואתם מחפשים נופש כשר באירופה, חופשה מסוג זה יכולה להתאים עד מאוד.

בכתבה הבאה נציג לכם כמה דילים וחבילות לכפרי נופש בהולנד לקיץ 2015 (יולי אוגוסט וספטמבר) הכוללים טיסות, לינה ובמקרים רבים, אף השכרת רכב. כדי לגוון ככל האפשר, בדקנו עבורכם בכמה אתרי תיירות כגון נט טרוול ונויה הולידיי.

סנטר פארק דה אמהוף - אחד האתרים הפופולריים ביותר בהולנד


לפני שנתחיל, בדקנו באמצעות הרשת איזה כפר נופש ליד אמסטרדם הוא המומלץ ביותר. ובכן, אחרי שיטוט לא קטן, גילינו כי אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר עבור המשפחות הישראליות הוא כפר הנופש דה אמהוף של רשת כפרי הנופש סנטר פארק. האתר ממוקם ליד אמסטרדם ומציע וילות למשפחות של 4 ,5 או 6 נפשות בדרגות אירוח שונות.

באתר עצמו ישנם אטרקציות רבות המתאימות לילדים ולמשפחה כגון פארק מים גדול הכולל בריכות גלים, פארק אקשן ועוד. בנוסף, הפארק ממוקם ליד פארקים גדולים ומפורסמים כמו 6 פלאג, אפטלינג או וואליבי. באתר טריפ אדוויזר דירגו את דה איימהוף במקום הראשון מתוך המלונות הממוקמים באותו האיזור שנקרא זיוולדה. המחיר לשבוע בדה איימהוף בפסח 2015 למשל, מתחיל ב-5500 ש"ח לוילה של ארבע נפשות ועולה בהתאם לתוספות ולכמות האנשים.

ראביט היל של לנדל - עוד כפר נופש פופולרי ביותר

כפר נופש פופולרי מאוד גם הוא ונחשב למתחרה הישיר של דה אמהוף הוא אתר הנופש ראביט היל השייך לרשת המתחרה לנדל. אתר נופש זה ממוקם כ-70 ק"מ מאמסטרדם וכ-20 ק"מ משדה התעופה של הולנד. גם כאן תמצאו וילות גדולות עם מטבח, מקרר, וכו. האתר עצמו כולל מגרשי משחקים לילדים, פארקים, בריכות תינוקות ועוד.

חבילות לשבוע בכפרי נופש בהולנד - מחירים


המחירים הממוצעים לחבילות לכפרי הנופש בהולנד הכוללות טיסות, לינה של 7 לילות ורכב שכור מתחילים ב-600 יורו לאדם ומגיעים עד ל-1200 יורו כאשר הפרמטרים המשפיעים הם גודל הוילה, סוכ הרכב השכור וסוג הוילה שאתם בוחרים.

כפרי נופש בהולנד - יולי אוגוסט וספטמבר 2015


אם אתם מתכננים את החופשה שלכם לקיץ 2015 באתר נויה הולידיי מבית מגה תיירות שבעמוד הבא מצאנו דילים רבים לכפרי נופש בהולנד של רשת לנדל וליולי ואוגוסט 2015. הנה כמה מן הדילים שמציעים באתר נויה הולידיי:

חבילה לכפר הנופש בהולנד ראביט היל (Rabbit Hill) ביולי, אוגוסט או ספטמבר הכוללת טיסות ישירות לבריסל של אלעל, לינה ורכב שכור החל מ-779 יורו ועד ל-1000 יורו בהתאם לגודל היחידות ומספר הנפשות ביחידה.

עוד כפרי נופש של רשת לנדל שמוצעים עם חבילות באתר נויה - כפר הנופש Coldenhove , פארק הנופש Heihaas, כפר הנופש Miggelenberg , הפארק Hoog Vaals הממוקם בחבל לימבורג, פארק הנופש Landgoed't Loo, כפר הנופש De Veluwse Hoevegaerde או מבצע לכפר הנופש בהולנד Stroombroek שכולל גם שיט לשעה בתעלות באמסטרדם.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:
דילים לכרתים
דילים לחו"ל פחות מ-400 דולר

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

חבילות ספורט בחו"ל לקיץ 2015 - המדריך השלם

כמה יעלה לכם חבילה לגמר ליגת האלופות 2015 בברלין? כמה תעלה חבילה למרתון ניו יורק 2015 וכמה תעלה חבילה לפיינל פור של היורוליג במדריד במאי 2015? אספנו לכם את כל חבילות הספורט הכי שוות ומעניינות לקיץ 2015. לגזור ולשמור.

אירועי ספורט רבים מתרחשים בעולם מדי קיץ וזאת ההזדמנות לבדוק אילו חבילות ספורט מציעים אתרי התיירות השונים לקראת קיץ 2015. שוטטנו ברשת כדי לאסוף לכם את ההצעות הכי מעניינות שמצאנו. להלן התוצאות.

כדורגל 2015

רבע גמר ליגת האלופות 2015: ברצלונה - פריס סן ז'רמן וריאל מדריד - אתלטיקו מדריד


באתר "איסתא" מציעים חבילה כפולה לרבע גמר ליגת האלופות 2015 שיתקיים בברצלונה ובמדריד בחודש אפריל הקרוב. המשחקים שישוחקו הם ברצלונה מול פריז סן ז'רמן בברצלונה ב-21 באפריל וריאל מדריד מול אתלטיקו מדריד במדריד ב-22 באפריל 2015.

החבילה כוללת טיסות למדריד הלוך חזור, לילה אחד במלון 3 כוכבים בברצלונה ו-2 לילות במלון 4 כוכבים במדריד וכרטיסים לשני המשחקים במקומות מאחורי השערים.

כמה זה עולה: מחיר החבילה הוא 1249 יורו לאדם.

רבע גמר ליגת האלופות 2015: יובנטוס - מונאקו


אתר "ביגסו" מציע לגולשיו חבילה למשחק רבע הגמר ליגת האלופות בין יובנטוס למונאקו שיתקיים ב-14 באפריל באיצטדיון של יובנטוס. החבילה כוללת טיסות למילאנו, 2 לילות במלון במילאנו ולילה אחד במלון בטורינו וכרטיס כניסה למשחק מאחורי השערים (ניתן לשדרג את המקומות בתוספת מחיר).

כמה זה עולה: מחיר החבילה הוא 599 יורו לאדם.


חצי גמר ליגת האלופות 2015


עדיין לא נקבעו המועמדות והמיקומים. נעדכן בהמשך...

גמר ליגת האלופות 2015 - ברלין


משחק הגמר של ליגת האלופות יתקיים בחודש יוני 2015 בברלין. עדיין לא ידוע כמובן מי תשחק מול מי אך מה שבטוח, מעניין יהיה. אתרי תיירות ישראלים רבים כבר מציעים חבילות לגמר ליגת האלופות 2015 שיתקיים בברלין. ב"וואלה טורס" למשל מציעים חבילה הכוללת טיסות ישירות לברלין, 3 לילות במלון 3 כוכבים בברלין וכרטיסים למשחק ב-2499 יורו לאדם.

אתר קשרי תעופה מציע גם הוא חבילה משלו מיוחדת לגמר האלופות ומציע טיסות של אייר ברלין, מלון וכרטיסים למשחק ב-2870 יורו לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-2499 יורו לאדם.

חבילות לגמר הגביע הספרדי 2015: ברצלונה - אתלטיק בילבאו


אתר "איסתא" מציע חבילה לגמר הגביע הספרדי שיתקיים ב-30 במאי 2015 באצטדיון קאמפ נואו בברצלונה. החבילה כוללת טיסות ישירות של ארקיע לברצלונה, 3 לילות במלון HCC ברצלונה וכרטיס למשחק מאחורי השער.

כמה זה עולה: 1998 יורו לזוג.


כדורסל 2015

חבילות לפיינל פור 2015 במדריד


טוב, אז עדיין לא ידוע כמובן אם מכבית"א אכן תעפיל גם השנה לפיינל פור שיתקיים הפעם במדריד ב-15 עד ה-17 במאי 2015 אבל  אתר "וואלה טורס" כבר ממהר ומציע חבילות לפיינל פור הכוללות טיסות, מלון וכרטיסים למשחק החל מ-1059 יורו לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-1059 יורו לאדם.


טניס 2015

ווימבלדון 2015


לא הצלחנו למצוא נכון לזמן כתיבת שורות אלו חבילות לטרוניר ווימבלדון 2015 (במידה ונמצא, נעדכן בהמשך..), אבל כן הצלחנו למצוא את אתר "כל תור" שמציע כרטיסים לכל המשחקים בטורניר הטניס היוקרתי של השנה לגברים ולנשים. מחירי הכרטיסים כמובן משתנים ככל שמעפילים לדרגות הגבוהות ביותר וטווח המחירים הוא בין 635 ליש"ט ל-3970 ליש"ט.

כמה זה עולה: מחיר למשחקים בלבד החל מ-635 ליש"ט.

רולאן גארוס 2015


גם במקרה של טורניר החימר היוקרתי רולאן גארוס לא הצלחנו למצוא חבילות אבל באתר "Ticketingo" מציעים כבר מעכשיו כרטיסים למשחקים בכל השלבים לנשים ולגברים. טווח המחירים נע בין 595 ש"ח ל-2271 ש"ח.

כמה זה עולה: החל מ-595 ש"ח לכרטיס בלבד.

US Open 2015


אמנם הטורניר הוא רחוק מאוד ויתקיים בספטמבר אבל באתר "Ticketingo" מציעים כבר מעכשיו כרטיסים לכל השלבים לגברים ולנשים החל מ-471 ש"ח לכרטיס בלבד. המחיר עבור כרטיס לגמר ה-US Open שיתקיים ב-13 בספטמבר 2015 עומד על 1225 ש"ח לכרטיס.

כמה זה עולה: החל מ-471 ש"ח.

אירועי ספורט נוספים בקיץ 2015

מרתון ניו יורק - נובמבר 2015


ונסיים עם אתר איסתא שמציע חבילות למרתון ניו יורק המפורסם שמתקיים מדי שנה ב-1 בנובמבר 2015 בניו יורק. באיסתא מציעים שתי חבילות שונות למרתון - הראשונה, טיסה + הרשמה ב-1900 דולר לאדם והשנייה, חבילה מלאה הכוללת טיסות, 3 לילות במלון 3 כוכבים בניו יורק והרשמה למרתון ב-2995 דולר לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-1900 דולר לאדם.


 

אירועים נוספים וחבילות נוספות יעודכנו בהמשך....


כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך: 
הופעות בחו"ל קיץ 2015 - המדריך השלם


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 6 באפריל 2015

חבילות ליורודיסני קיץ 2015

מתכננים חופשה ביורודיסני ביולי אוגוסט 2015? אספנו עבורכם מספר חבילות ליורודיסני מהאתרים המובילים ביותר בתחום התיירות ובדקנו כמה זה יעלה לכם. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

(עדכון כתבה אחרון: 6/4/2015)

אחת האטרקציות הגדולות ביותר באירופה שמתאימה לכל סוגי התיירים ולכל הגילאים היא יורודיסני בפריז, צרפת היום בבלוג החלטנו להקדיש את הכתבה הבאה לאיסוף של חבילות ודילים ליורודיסני בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט 2015 בחופש בגדול הכוללים טיסות הלוך חזור, לינה במלון בתוך היורודיסני או מלון סמוך וביקור באתר עצמו. להלן התוצאות.

דילים ליורודיסני למשפחות - יולי ואוגוסט 2015


גם חודשי הקיץ יולי ואוגוסט שבהם יש כמובן את החופש הגדול שמאפשר להורים לקחת את הילדים לטיול ארוך מבלי להילחץ, מבוקשים מאוד בקרב משפחות ישראליות. בחברת בסט טורס מצאנו כמה חבילות ליורודסני פריז ביולי או באוגוסט 2015 לתקופה של 4, 5 או 7 לילות הכוללות טיסות, מלונות וכרטיסי כניסה לפארקים.

טווחי המחירים של החבילות נעים בין 499 ל-749 יורו לאדם. באתר החברה מצאנו דילים היוצאים ב-11 או ב-13 ביולי 2015 וב-1,5,10 ו-15 באוגוסט 2015. המחירים מותנים בהזמנה של זוג ו-2 ילדים.

כך למשל דיל לשבוע ביורודיסני באוגוסט 2015 היוצא ב-1/8 וכולל טיסות הלוך חזור לפריז, 4 לילות במלון Appart'City Paris Saint-Maurice ו-3 לילות במלון Kyriad Disneyland Paris וכרטיסים ליורודיסני יעלה לכם 749 יורו לאדם במסגרת חבילה לזוג+2. ישנה גם אופציה כמובן לשדרג את המלונות או לשדרג את סוגי הכרטיסים ליורודסיני בתוספת תשלום.

טיול ליורודיסני לדתיים ושומרי מסורת

לסיום, לאלו המחפשים טיול כשר ליורודיסני, מצאנו לכם דיל כזה בעמוד הבא של אתר ב.ד.גרייבר וצביקה טיולי מסורת. החברה מציעה בכל יום ארוחה חמה וכשרה כדי שלא תצטרכו להיסחב עם קופסאות שימורים ושבתות עם תפילות ואווירה דתית. הטיול כולל ביקורים בצרפת, הולנד ובלגיה וביקור של יום אחד ביורודיסני. המחירים עדיין לא פורסמו באתר.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

מלונות ברודוס - קיץ 2015

איזה מלון הכי טוב ברודוס? על איזה מלון ברודוס ממליצים התיירים הישראלים? מה הכי יקר ואיזה מלון ברודוס הוא הזול ביותר? לקראת עונת התיירות של יולי ואוגוסט 2015 הכנו לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על המלונות המומלצים ברודוס.

(עדכון כתבה אחרון: 6/4/2015)

לקראת עונת התיירות של חודשי הקיץ יוני, יולי ואוגוסט 2015 וגם לקראת חופשת פסח הקרובה, בהם רוב הישראלים נופשים, אנחנו שמחים לפתוח פינה חדשה באתר ובה מדי שבוע נסקור מלונות מומלצים ליעד מסוים לפי מספר קטיגוריות כגון מלונות מומלצים, מלונות זולים או מלונות מפוארים ופרמטרים חשובים נוספים והיום נתחיל עם - רודוס.

לפני שנציג את רשימת המלונות, חשוב לדעת כי ישנם שני מתחמי מלונות גדולים ברודוס. הראשון הוא איזור החוף המערבי בו נמצאים כל הקלאבים ברודוס והמלונות המפוארים והמוכרים. האיזור השני הוא איזור החוף המזרחי בו נמצאים לצד מלונות יוקרתיים, גם מלונות פשוטים יותר בעלי שלושה וארבעה כוכבים. בכתבה הבאה נציג לכם רשימה מגוונת ככל האפשר בכל רמות האירוח. להלן התוצאות.

מלונות מפוארים ברודוס קיץ 2015


ישנן כמה מלונות מפוארים ברודוס שלא מביישים כל מלון אחר בעולם הן ברמת האירוח והן ברמת האבזור והאטרקציות (כולל כמובן גם את הקזינו האהוב על הישראלים) שמציעים במלון. להלן רשימה של כמה מלונות יוקרתיים ברודוס בעלי 4 ו-5 כוכבים:

מלון איקסיאן גראנד הוטל רודוס

מלון איקסיאן (Ixian Grand Hotel) הוא מלון 5 כוכבים אשר נחשב לאחד המפוארים ברודוס ולאחד האהובים ביותר על התיירים הישראלים שבדרך כלל מחפשים קלאבים ברודוס על בסיס הכל כלול. מלון אקיסיאן נחשב למלון שקט ואינטימי ולכן רוב התיירים שמגיעים למקום הם זוגות שמגיעים לירח דבש או סתם לחופשה רומנטית. משפחות עם ילדים כמעט ואינן פוקדות את המקום.

מלון לה מרקיז רודוס

מלון לה מרקיז (La Marquise Resort) ממוקם באיזור קלית'יאה לא רחוק מהעיר העתיקה. בניגוד למלון איקסיאן, מלון לה מרקיז מתאים דווקא למשפםחות עם ילדים ומשפחות ישראליות רבות נוהגות לפקוד אותו בחודשי הקיץ (יולי, אוגוסט וספטמבר).

מלון קרסטן רויאל רודוס

מלון קרסטן רויאל (Kresten Royal Villas & Spa) ממוקם דווקא בצידו המזרחי של רודוס אך נחשב גם הוא לאחד היוקרתיים ביותר בארץ. מלון זה מציע סוויטות מסוגים שונים כולל אפילו סוויטות עם בריכה פרטית. המלון מתאים למשפחות עם ילדים ויש בו גם בריכות שחייה לילדים ואטרקציות נוספות.

רשימת מלונות מפוארים נוספים ברודוס:

מלון שרתון רודוס (Sheraton Rhodes Resort).
מלון אטריום פלטיניום איקסיה, רודוס (Atrium Platinum Resort & Spa).
מלון רודוס פאלאס (Rodos Palace Hotel).
מלון פורט רויאל
מלון לינדוס בלו רודוס (Lindos Blu Couples Only) - ממוקם בכפר הנופש לינדוס.
מלון בסט ווסטרן רודוס (Best Western Plaza Hotel)  - ממוקם במרכז העיר.
מלון מדיטרניאן רודוס (Mediterranean) - סמוך לאקווריום ולקזינו.
מלון אליסיום רודוס (Elysium Resort & Spa)
מלון ניקוס טאקיס רודוס

מלונות זולים ברודוס קיץ 2015


מי שרוצה לטוס לרודוס אך בכל זאת להשאיר קצת מזומנים בכיס יכול למצוא רשימה של לא מעט מלונות זולים ברודוס. הנה רשימה של כמה מהם:

מלון פרתנון רודוס (Parthenon Hotel)

מלון פרתנון רודוס (Parthenon Hotel) הוא מלון שני כוכבים הממוקם על חוף פסרופולה ביץ' במרחק הליכה מהעיר העתיקה. מלון זה נחשב לזול וניתן למצוא בו חדרים לזוג החל מ-85 ש"ח.

מלון ריינבו רודוס (Rainbow Hotel)

מלון 2 כוכבים ברודוס הממוקם מרחק הליכה לעיר העתיקה ולחוף זאפירוס. המלון כולל גם מסעדה ובריכה.

מלון הלנה רודוס (Helena Hotel)

מלון הלנה הממוקם במרכז העיר וסמוך לחוף ים. המלון מציע גם בריכת שחייה ואינטרנט אלחוטי בחינם. לפי בדיקה באתר בוקינג.קום, באוגוסט 2013 למשל מחיר חדר לזוג עומד על כ-350 ש"ח.

רשימת מלונות זולים נוספים ברודוס:

מלון קרמיק רודוס
מלון אטלנטיס סיטי רודוס (Atlantis City Hotel)
מלון סיטי סנטר רודוס (City Center Hotel)
מלון הרמס רודוס (2 כוכבים)
מלון לידיה רודוס (Lydia Hotel)

מלונות מומלצים ברודוס


בדקנו ברשת במספר פורומים ואתרי תיירות גדולים בהם ממליצים גולשים ישראלים וגם אתרים מחו"ל עם המלצות גולשים מכל העולם כדי לבדוק אילו מלונות הכי מומלצים ברודוס. לפניכם כמה מן התוצאות ביניהם מלונות 5 ו-4 כוכבים לצד מלונות פשוטים יותר בעלי 3 ו-2 כוכבים:

מלון מירה מרה רודוס (Miramare Park)

אחד מהמלונות הפופולריים ביותר ברודוס בקרב התיירים הישראלים הוא מלון מירה מרה (miramare) וזאת למרות שאינו מציע אירוח הכל כלול. המלון מתאים בעיקר לזוגות.

מלון אפולו ביץ' רודוס (Apollo Beach)

מלון אפולו ביץ' הוא מלון ארבעה כוכבים ברודוס המציע בחלקו גם אירוח בשיטת הכל כלול.

מלון רודוס פאלאס (Rodos Palace Hotel)

מלון רודוס פאלאס הוא אחד מהמלונות המבוקשים ביותר על התיירים הישראלים. אז אם אתם רוצים להרגיש אוירה ישראליתף לכו על זה, אם לא, מומלץ למצוא מלון אחר.

רשימת מלונות מומלצים נוספים ברודוס - יולי אוגוסט 2015:

מלון קפסיס רודוס
מלון בלו מרה קוסמופוליטן (Cosmopolitan Hotel)
מלון קאלית'יה הורייזן רודוס
מלון אושן בלו (מציע גם אירוח הכל כלול)
מלון סנשיין רודוס (Sunshine Rhodes)
מלון אימפריאל רודוס (Lindos Imperial Resort & Spa)
מלון קולוסוס רודוס (Louis Colossos Beach Hotel)
מלון פורט רויאל רודוס (Sentido Port Royal Villas & Spa)
מלון מיסטיס רודוס מאריס (Mitsis Rodos Maris Resort & Spa) - מתאים מאוד למשפחות עם ילדים.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

מלונות מומלצים בורנה 2016

היום במסגרת הסדרה "מלונות מומלצים בחו"ל" אנו מגיעים לעיר השלישית בגודלה בבולגריה כדי לבדוק לקראת עונת התייירות של 2016 אילו מלונות בורנה קיבלו את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אילו מלונות מתאימים למשפחות עם ילדים? אילו מלונות מציעים אירוח הכל כלול? ואיזה מלון בורנה מציע גם קזינו? כל הפרטים, בכתבה הבאה.



ורנה היא אחת מערי הנופש של בולגריה שנהנית מדי קיץ מזרימה של מאות אלפי תיירים מכל העולם וגם מישראל שמגיעים לנפוש ולבלות בחופים המקסימים של העיר, במסעדות ופאבים המעניינים של העיר ובמיוחד את בתי הקזינו שפרוסים בעיר.

5 המלונות הטובים ביותר בורנה באתר טריפ אדוויזר


להלן 5 המלונות הטובים ביותר בורנה לפי גולשי אתר ביקורת המלונות הבינלאומי טריפ אדוויזר:
  1. מלון מודוס ורנה (mOdus Hotel) - ממוקם במדרחוב הראשי וליד הקתדרלה של ורנה.
  2. מלון גרפיט גאלרי דיזיין (Graffit Gallery Design Hotel) - ממוקם במרכז ורנה.
  3. מלון HI ורנה (Hi Hotel) - מלון בוטיק ליד גן הים.
  4. מלון גראנד הוטל לונדון, ורנה (Grand Hotel London‬) - מלון 5 כוכבים מפואר הממוקם במרכז ורנה.
  5. מלון ספלנדיד ורנה (Splendid Boutique) - מלון בוטיק במרכז ורנה סמוך לבית האופרה.

רוב בתי המלון בורנה מרוכזים בחוף הים ברצועת חופים ליד ורנה הנקראת גולדן סאנס (Golden Sands) או בפירוש העברי "חולות הזהב" וגם ברצועת מועדוני החוף. להלן רשימה של 5 מלונות מומלצים בורנה (ועוד כמה נוספים לפי קטיגוריות אחרות).

5 מלונות מומלצים בורנה 2016


מלון אסטרה ורנה (Astera Hotel & Spa)

מידע כללי: מלון אסטרה הוטל אנד ספא הוא מלון ארבעה כוכבים הממוקם סמוך לחוף גולדן סאנס וכולל בריכה, אינטרנט אלחוטי חינם וגם קזינו. מלון זה קיבל המלצות חמות מאוד ברשת ונחשב לאחד המלונות המומלצים בורנה.

כתובת המלון: Golden Sands Resort, 9007 גולדן סנדס



מלון מליה גראנד ורנה (Melia Grand Hotel Hermitage)

מידע כללי: מליה גרנד הוא מלון 5 כוכבים בורנה הנחשב אחד המלונות המפוארים ביותר בורנה וקיבל המלצות רבות ברשת. מלון זה ממוקם אף הוא סמוך לאתר הנופש חולות הזהב ומציע 2 בריכות שחייה, סאונה, חמאם ועוד. המלון מציע אירוח בשיטת הכל כלול ולכן נחשב גם פופולרי במיוחד על הישראלים.

כתובת המלון: Grand Hermitage Alley, 9007 גולדן סנדס



מלון פרימה סול הכל כלול (Hotel PrimaSol Sunrise - All Inclusive)

מידע כללי: מלון נוסף שמציע אירוח הכל כלול בורנה הוא פרימה סול שהוא מלון 4 כוכבים בורנה הממוקם ממש על חוף הים (300 מטרים מהחוף) של חולות הזהב (גולדן סאנס) ומציע גם שתי בריכות שחייה, אינטרנט חינם, מגרש טניס ועוד.

כתובת המלון: Golden Sands, 9007 גולדן סנדס



מלון אינטרנשיונל קזינו ורנה (International Hotel Casino & Tower Suites)

מידע כללי: אם אתם מחפשים מלון עם קזינו בורנה, כדאי לשקול את המלון אינטרנשיונל ורנה (חמישה כוכבים). מלון זה הממוקם באיזור חולות הזהב, מציע את הקזינו הגדול ביותר בורנה ומציע בנוסף גם תפריט אוכל עשיר, בריכות ועוד הרבה פינוקים ואטרקציות.

כתובת המלון: Golden Sands Resort, 9007 גולדן סנדס



מלון גולדן יבור (Hotel Golden Yavor)

מידע כללי: מלון גולדן יאבור הוא מלון דירות 4 כוכבים בורנה שממוקם 150 מטר בלבד מאלתר הנופש חולות הזהב. המלון מציע חדרים גדולים ומרווחים ולכן נחשב לאחד המומלצים בורנה למשפחות עם ילדים.

כתובת המלון: Golden Sands, 9007 גולדן סנדס


מלונות מומלצים נוספים בורנה


מלונות הכל כלול בורנה


מלונות עם קזינו בורנה


מלונות בורנה מומלצים למשפחות עם ילדים


מלונות מומלצים בורנה לזוגות


 מלונות בורנה פופולריים על הישראלים



כתבות נוספות בסדרה:
מלונות מומלצים בברצלונה
קלאבים הכל כלול באנטליה
מלונות ברודוס
מלונות זולים בניו יורק

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום ראשון, 5 באפריל 2015

הופעות בחו"ל קיץ 2015 - המדריך השלם

כמה תעלה לכם חבילה להופעה של U2 בברלין בספטמבר? מארון 5 בברצלונה ביוני? מארק נופלר, אריק קלפטון או פול מקרטני בלונדון במאי? דיוויד גילמור באוקטובר? טיילור סוויפט בלונדון ביוני?  או אולי מדונה בפראג בנובמבר? כל ההופעות השוות ביותר באירופה בקיץ 2015 במדריך אחד מפורט. לגזור ולשמור.

למרות שקיץ 2015 בישראל צפוי להיות תוסס ביותר עם הופעות של אמני ענק שמגיעים לארץ כגון רובי וויליאמס או וואן דיירקשן, עדיין לא ניתן להשוות את הכמות לאירופה שם תוכלו לראות את הכל מהכל כולל הכל. האמנים הכי גדולים בעולם מגיעים מדי קיץ לערי אירופה הגדולות כמו לונדון, פריז, רומא או ברצלונה ופסטיבלי ענק שנתיים מציגים את האמנים הכי שווים שתוכלו רק לחלום לראות אותם כאן.

לכן, הברירה היחידה היא להשקיע כמה אלפי שקלים ולטוס במיוחד להופעות הכי שוות באירופה ולנסות גם ליהנות מחופשה פלוס הופעה. יש לא מעט אתרי תיירות בישראל שמציעים גם חבילות לכל ההופעות השוות עם טיסות ומלונות בתאריכים המותאמים להופעה וכל זה במחיר אחד כולל הכל.

בכתבה הבאה עשינו לכם סדר לקראת עונת ההופעות של קיץ 2015 ובדקנו אילו אמנים יופיעו השנה באירופה וכמה תעלה לכם חבילת נופש מסודרת לכל אחת מההופעות האלו. אז חבל לחכות, הנה מתחילים. כל האמנים וכל ההופעות מסודרים לפי חודשי הקיץ הקרובים:

הופעות בחו"ל - מאי 2015

אריק קפלטון בלונדון - מאי 2015


הגיטריסט והזמר האגדי אריק קלפטון יופיע במהלך חודש מאי 2015 בלונדון ברויאל אלברט הול. באתר "זאפה איסתא מיוזיק" מציעים חבילה להופעה של קלפטון ב-21 במאי עם טיסות של בריטיש איירוויז ו-3 לילות במלון 3 כוכבים ב-849 יורו. בחברת "און טורס" מציעים חבילה עם טיסות ומלון וכרטיס להופעה של קלפטון ב-14 במאי ב-655 יורו לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-655 יורו.


מארק נופלר בלונדון - מאי 2015


גם הגיטריסטט המפורסם והמיתולוגי של הדייר סטיירט מארק נופלר יופיע באנגליה ובלונדון במהלך חודש מאי 2015. לא הצלחנו למצוא חברה המציעה חבילה להופעה של נופלר אבל מה שכן הצלחנו למצוא היא חבילה ל-2 הופעות שכוללת את ההופעה של נופלר וההופעה של קלפטון במחיר אחד. כך למשל באתר של "זאפה מיוזיק" מציעים חבילה הכוללת טיסות של בריטיש איירוויז, 3 לילות במלון מרכזי בלונדון וכרטיסים להופעות של קלפטון ונופלר שמתקיימים יום אחר יום.

כמה זה עולה: 949 יורו לאדם לחבילה כפולה של קלפטון ונופלר.

פול מקרטני בלונדון - מאי 2015


כן, גם סר פול מקרטני מהביטלס יופיע באותם תאריכים בלונדון בחודש מאי 2015 (ולאחר מכן בחודש יוני ויולי באמסטרדם, פריז, אוסלו, שטוקהולם ועוד). באתר "טיקטים" מציעים חבילות להרבה הופעות מתוך הסיבוב של מקרטני. כך למשל תוכלו להזמין חבילה ל-3 לילות בלונדון במאי עם כרטיס להופעה ב-24 במאי ב-659 ליש"ט לאדם או חבילה משולשת ל-5 לילות הכוללת טיסות, מלונות ושלושה כרטיסי כניסה להופעות של מארק נופלר, אריק קלפטון ופול מקרטני ב-1099 ליש"ט לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-659 ליש"ט לאדם.


פסטיבל פרימוורה בברצלונה - מאי 2015


פסטיבל פרימוורה התמתקיים בברצלונה הוא אחד הפסטיבלים הגדולים ביותר באירופה ומציג עשרות אמנים שווים ומגינבים בכל סגנונות המוזיקה. באתר "זאפה איסתא מיוזיק" מציעים חבילות לפסטיבל פרימוורה הכוללות טיסות אלעל, 3 לילות במלון בברצלונה וכרטיס ל-3 ימים לפסטיבל.

כמה זה עולה: 899 יורו לאדם.

AC/DC בברצלונה - מאי 2015


להקת הרוק הוותיקה AC/DC עדיין ממשיכה להופיע במרץ גם ב-2015. באתר "נט טרוול" מציעים חבילה להופעה של AC/DC שתתקיים בברצלונה בסוף חודש מאי 2015. החבילה כוללת טיסות, 3 לילות וכרטיס כניסה להופעה.

כמה זה עולה: 729 יורו לאדם.

הופעות בחו"ל - יוני 2015

פו פייטרס בלונדון - יוני 2015


להקת הפו פייטרס של המתופף לשעבר של נירוונה דייב גרוהל תגיע גם היא להופיע באירופה בקיץ 2015 ובאתר און טורס בנו חבילה מיוחדת להופעה שכוללת טיסות, 3 לילות וכרטיסי כניסה להופעה ב-599 יורו לאדם.

כמה זה עולה: 599 יורו לאדם.

בלר בלונדון - יוני 2015


בלר נחשבת לאחת מהלהקות הגדולות ביותר במוסיקת הרוק הבריטית וגם היא תופיע בלונדון באותם תאריכים. אם אתם מעוניינים רק בהופעה של בלר, תוכלו למצוא חבילה כזאת באתר "טיקטים" שתכלול כרטיסים להופעה, טיסות ו-3 לילות ב-499 ליש"ט לאדם. אם אתם מעוניינים לשלב את ההופעה של בלר יחד עם הפו פייטרס, בטיקטים מציעים חבילת דאבל לשתי ההופעות ב-649 ליש"ט. ואם גם זה לא מספק אתכם תוכלו להזמין חבילת  טריפל להופעות של הסטרוקס עם בק, בלר והפו פייטרס בנחיר אחד שהוא 829 ליש"ט בלבד לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-499 ליש"ט לאדם.


טיילור סוויפט בלונדון - יוני 2015


אם אתם יותר בכיוון של מוסיקת פופ, לא חסרלכם לאן ללכת. הזמרת המצליחה טיילור סוויפט תגיע לסיבוב הופעות באירופה ובאתר "זאפה מיוזיק" סידרו חבילה מיוחדת להופעה של סוויפט שתתקיים בהייד פארק בלונדון ב-27 ביוני 2015. החבילה כוללת טיסות ישירות ללונדון, 3 לילות במלון טרבלודג' וכרטיס להופעה של טיילור סוויפט.

כמה זה עולה: 649 ליש"ט לאדם.


אלטון ג'ון בקנט - יוני 2015


גם אלטון ג'ון ייצא לסיבוב הופעות אירופאי בקיץ 2015 הכולל את אנגליה, שוודיה, דנמרק, גרמניה ועוד. באתר "טיקטים" בנו חבילה להופעה של אלטון ג'ון בקנט שבאנגליה שתתקיים בסוף חודש מאי ותחילת חודש יוני 2015. החבילה כוללת טיסות ישירות ו-2 לילות במלון + כרטיס להופעה.

כמה זה עולה: החל מ-649 ליש"ט.

מארון 5 בברצלונה - יוני 2015


ישראלים רבים מייחלים כבר ליום שמארון 5 יגיעו לפארק הירקון. בינתיים, תיאלצו לטוס לברצלונה כדי לצפות בהופעה של להקת הפופ המצליחה. בקשרי תעופה בנו חבילה להופעה של מארון 5 בברצלונה שתתקיים באמצע חודש יוני 2015 עם טיסות ו-3 לילות במלון 3 כוכבים עלבסיס לינה ואורחת בוקר.

כמה זה עולה:774 יורו לאדם.


טייק דאת' בלונדון - יוני 2015


ובכן, כפי שאתם רואים, לונדון מככבת בחבילות הנופש שבונים משרדי התיירות הישראליים וגם טייק דאת' - להקת הבויז בנד שגילתה לעולם את רובי ווילאימס (שיגיע לישראל בקרוב מאוד), תופיע בלונדון בחודש יוני 2015 הקרוב ובעזרת אתר "טיקטים" תוכלו להזמין דיל מיוחד להופעה שלהם בלונדון ב-12 ביוני.

כמה זה עולה: החל מ-539 ליש"ט.

אנסטסיה בבוקרשט - יוני 2015


הנה, לא רק לונדון, גם בוקרשט נמצאת על המפה כאשר באתר קשרי תעופה מציעים חבילה להופעה של זמרת הפופ האמריקאית המצליחה אנסטסיה שתתקיים בבוקרשט בחודש יוני 2015. החבילה כוללת טיסות, 3 לילות במלון 5 כוכבים בבוקרשט וכרטיס להופעה של אנסטסיה שתתקיים ב-29 ביוני בסאלה פלאטוי.

כמה זה עולה: 725 יורו לאדם



הופעות בחו"ל - יולי 2015

פסטיבל טומורולנד - יולי 2015


הפסטיבל שנחשב למסיבה אחת גדולה של דיג'ייז ותקליטנים מובילים מכל העולם יתקיים גם השנה בבלגיה. באתר "וואלה טורס" מציעים חבילות לפסטיבל טומורלנד 2015 הכוללות טיסות ו-2 לילות במלון + כרטיס כניסה לפסטיבל כולל קמפינג.

כמה זה עולה: 1569 יורו לאדם.

דייויד גואטה באיביזה - יולי 2015


אנו נשארים עם האווירה המסיבתית ומציגים חבילת נופש למסיבה עם דיוויד גואטה באיביזה בחודש יולי 2015 שמציעים באתר "קשרי תעופה". החבילה כוללת 7 לילות במלון 3 כוכבים, טיסות וכרטיסי כניסה לשתי מסיבות שונות עם דיויד גואטה באיביזה.

כמה זה עולה: 1002 יורו לאדם.


מיוז ברומא - יולי 2015


להקת מיוז המצויינת תופיע גם היא בקיץ הקרוב ותגיע בחודש יולי גם לרומא. באתר "זאפה מיוזיק" מציעים חבילה מיוחדת להופעה של מוז ברומא הכוללת טיסות ישירות לרומא, 3 לילות במלון סיליסיה (3 כוכבים) וכרטיסים להופעה של מיוז ב-18 ביולי 2015.

כמה זה עולה: 699 יורו לאדם.

יו 2 בניו יורק - יולי 2015

 
עוד נדבר על יו 2 בהמשך (בחודש ספטמבר ואוקטובר שבהם הם צפויים לחרוש את אירופה), אבל אם אין לכם סבלנות או שאולי אתם רוצים לנצל את החופש הגדול ולזכות לראות את יו 2 לייב בהופעה חיה, אתם יכולים להזמין באמצעות "זאפה מיוזיק" חבילה להופעה של יו 2 בניו יורק בחודש יולי 2015 שתכלול טיסות לניו יורקשל אייר ג'ורדנייאן, 5 לילות במלון בניו יורק וכרטיס ישיבה להופעה של יו 2 במדיסון סקוור גארדן ב-18/19 ביולי.

 

כמה זה עולה: 1799 דולר לאדם.

הופעות בחו"ל - אוגוסט 2015

לא מצאנו הופעות בחו"ל מעניינות במיוחד לאוגוסט 2015. אולי נעדכן בהמשך...

הופעות בחו"ל - ספטמבר 2015 

יו 2 במילאנו, פריז, אמסטרדם ועוד - ספטמבר/אוקטובר/נובמבר 2015


זוכרים שהבטחנו עוד לדבר על יו 2? אז זהו, לאחר ההופעה שלהם בניו יורק, יו 2 מגיעים לחרוש את ערי אירופה במהלך ספטמבר ואוקטובר 2015. בין הערים שיו 2 יבקרו ניתן למנות את פריז, ברצלונה, אמסטרדם, ברלין, מילאנו, לונדון, טורינו, גלאזגו, ואנטוורפן.

באתר "טיקטים" מציעים חבילות להופעות של יו 2 בחמש לוקיישנים שונים - ברצלונה, ברלין, אמסטרדם, לונדון ופריז החל מ-649 יורו לאדם לחבילות הכוללות טיסות, מלונות וכרטיסים להופעות. ב"זאפה מיוזיק" מציעים גם חבילה להופעה של יו 2 במילאנו ב-799 יורו לאדם.

כמה זה עולה: החל מ-649 יורו לאדם.

דייויד גילמור באירופה - ספטמבר/אוקטובר 2015


הגיטריסט המהולל של הפינק פלויד שבלעדיו פינק פלויד לא הייתה מה שהייתה, יופיע באירופה במהלף ספטמבר ואוקטובר 2015. באתר טיקטים הציעו חבילות מיוחדות להופעות שלךו אך כרגע החבילה היחידה שהוצעה באתר נגמרה מכיוון שהכרטיסים למופע אזלו. כרגע ניתן להזמין רק כרטיסים ללא חבילה להופעות של גילמור בספטמבר 2015 בורונה ופירנצה באיטליה ובאורנג' בצרפת.



הופעות בחו"ל - אוקטובר 2015 

מעבר להופעות של יו 2 שייתפרסו גם על החודשים אוקטובר ונובמבר 2015 לא מצאנו הופעות או חבילות אחרות. נעדכן במידה ונמצא...


הופעות בחו"ל - נובמבר 2015 

מדונה בפראג ואמסטרדם - נובמבר/דצמבר 2015


ונסיים עם ההופעה האחרונה והרחוקה ביותר שמציעים באתרי התיירות הישראליים - הופעה של מדונה בפראג. למרות שהיא אחת מזמרות הפופ הוותיקות ביותר, הופעה של מדונה היא תמיד אטרקציה בפני עצמה. ובכן, באתר "טיקטים" מציעים חבילות להופעות של מדונה בפראג בנובמבר 2015 ובאמסטרדם בדצמבר 2015. להופעות נוספות של מדונה בקיץ 2015 בברלין, פריז, לונדון ועוד תוכלו להזמין בטיקטים כרטיסים להופעות ללא חבילות.

כמה זה עולה: החל מ-479 יורו לאדם.



הופעה נעימה....

כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך:

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שישי, 3 באפריל 2015

דילים שווים וזולים לחו"ל - מאי ויוני 2015

תקופת טרום הקיץ בחודשים מאי ויוני היא הזדמנות מצויינת למצוא דילים זולים ושווים לאירופה ומקומות נוספים בעולם במחירים נמוכים מחודשי הקיץ יולי ואוגוסט. אז לאיפה כדאי? ומה מציעים משרדי התיירות השונים עבור מאי ויוני 2015? בדקנו עבורכם.

הכתבה שלנו היום מיעודת עבור הזוגות הבודדים או עבור המשפחות שמוכנים להוציא מהמסגרות את הילדים לכמה ימים כדי ליהנות מחופשה בחו"ל במחירים זולים. מאי ויוני 2015 הם החודשים הטובים ביותר שתוכלו לעשות זאת השנה.

בעונת השיא של הקיץ, בחודשים יולי ואוגוסט, מחירי הטיסות והמלונות נמצאים בשיא של כל הזמנים וזה כמובן נובע מהביקוש העצום שהוא אגב כלל עולמי ולא רק ישראלי. לכן, מאי ויוני שנחשבים לטרום קיץ הם חודשים פחות מבוקשים ולכן, המחירים עדיין לא בשיאם למרות שמזג האוויר כבר מצויין ואפילו עדיף לטיולים, חופי הים כבר פתוחים וחמימים והאטרקציות מחכות לכולם גם בתקופה זו. בקיצור, אלו החודשים הטובים ביותר למצוא דילים שווים לכל היעדים הפופולריים באירופה וברחבי העולם.

כדי לעזור, אספנו וליקטנו עבורכם דילים וחבילות נופש שוות וזולות לכל היעדים הפופולריים בעולם מהאתרים של משרדי הנסיעות המובילים בישראל לחודשים מאי ויוני 2015. הנה מה שמצאנו.

גוליבר: טיסות לניו יורק ב-549 דולר בלבד, ברלין ב-229 דולר בלבד ועוד


נתחיל עם עמוד מבצעים שווה במיוחד שמציעים בחברת גוליבר בעמוד הבא. ובכן, בעמוד זה מציעים בגוליבר מבחר גדול של טיסות במחירים די הזויים בחודשים אפריל, יוני ומאי 2015 של חברות תעופה רגילות או לואו קוסט כמו פגסוס, UP, אוראיין איירליינס ועוד. בכל יעד שתבחרו, תוכלו לבחור בתאריכי יציאה וחזרה רבים כאשר בכולם המחיר הוא אותו מחיר.

הנה כמה דוגמאות שימחישו לכם את הרעיון. טיסות לניו יורק במהלך אפריל, מאי, יוני ואפילו סוף אוגוסט ב-549 דולר לאדם בלבד, טיסות לפריז ב-292 דולר בלבד, טיסות לברלין של חברת אייר סרביה ב-229 דולר בלבד, טיסות לבודפשט בחברת UP של אלעל ב-239 דולר בלבד, טיסות לקייב של אלעל ב-176 דולר, טיסות ללונדון ב-439 דולר ועוד יעדים רבים במחירים מוזלים מאוד. שווה לבדוק!

אשת טורס: טיסה+מלון לבודפשט במאי 2015 ב-246 דולר בלבד?


כן, הכותרת לא מטעה. באתר חברת אשת טורס מצאנו בעמוד הבית שלהם כמה הצעות מאוד שוות לחודש מאי 2015. כך למשל מציעים באשת טורס חבילת נופש לקורפו ל-3 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון ארבעה כוכבים וטיסות של ישראייר ב-858 יורו במאי 2015 לזוג בלבד, דיל לסופיה למאי 2015 הכולל 3 לילות במלון המפואר קמפינסקי וטיסות הלוך חזור של חברת בולגריה אייר ב-354 דולר בלבד לאדם.

אבל המבצע שמשך הכי הרבה את תשומת ליבנו הוא דיל לבודפשט הכולל 4 לילות במלון 3 הכוכבים דרייב אין בודפשט וטיסות הלוך חזור של חברת הלואו קוסט UP של אלעל וכל זה ב-246 דולר לאדם בלבד!! מחיר די הזוי אנו חייבים לציין.

ישראייר: הכל כלול ברודוס בסוף יוני 2015 ב-570 דולר בלבד ועוד


באתר של חברת ישאייר מצאנו כמה דילים וחבילות נופש למאי ויוני 2015. בין היתר, מציעים בישראייר דיל בלעדי לרודוס בסוף חודש יוני 2015 בין התאריכים 25-28/6 הכולל טיסות הלוך חזור ו-3 לילות במלון קרסטן רויאל רודוס על בסיס הכל כלול ב-570 דולר לאדם בלבד.

דילים נוספים שמציעים בישראייר: דיל לורנה בסוף יוני 2015 ל-3 לילות ב-468 דולר לאדם, דיל לטביליסי ביוני 2015 ב-544 דולר לאדם, דיל לסורנטו באיטליה במאי 2015 כולל רכב שכור ב-865 דולר לאדם או דיל לאומבריה באיטליה גם כן הכולל גם כן רכב שכור ב-934 דולר לאדם.

איסתא: דיל להופעה של מארק נופלר ואריק קלפטון בלונדון מאי 2015 ב-949 יורו לאדם ועוד


באתר איסתא תמיד אפשר למצוא מבצעים מעניינים לכל עונה בשנה. כך למשל, לאוהבי המוסיקה וחו"ל, מציעיפ באיסתא דיל להופעה של הגיטריסטים המהוללים אריק קלפטון ומארק נופלר בלונדון שתתקיים ב-21 במאי 2015 הכולל כרטיס להופעה, טיסה ומלון וכל זה ב-949 יורו לאדם בלבד.

עוד מציעים באיסתא לתקופת טרום הקיץ: חבילת נופש למשפחות עם ילדים במאי או יוני 2015 באגם גארדה בכפר הנופש בלבדרה ויליג'. החבילה כוללת טיסות הלוך חזור לאגם גארדה, וילה משפחתית המתאימה עד ל-6 אנשים בוילה ורכב שכור לשבוע. המחירים שבדקנו עבור משפחה הכולל זוג ו-3 ילדים נעים במאי או יוני 2015 הם 2845 יורו לכל המשפחה.

קשרי תעופה: חבילת לגמר ליגת האלופות 2015 ב-2783 יורו לאדם ועוד כמה הצעות


ונסיים להיום עם אתר חברת קשרי תעופה שבה חיפשנו לכם מבצעים שונים לחודשים מאי ויוני 2015. ובכן, נתחיל עם חבילה שתעניין הרבה מאוד אוהדי ספורט בישראל. בקשרי תעופה מציעים לכם חבילת נופש לגמר ליגת האלופות 2015 שיתקיים בברלין בחודש יוני והיא כוללת טיסות של אייר ברלין, מלון וכרטיס למשחק. מחיר החבילה הוא 2783 יורו לאדם.

עוד מקשרי תעופה: טיסות לבנגקוק במאי 2015 ב-855 דולר לאדם, חבילת נוםש למדריד ל-4 לילות בתחילת חודש צאי 2015 במלון פלורידה נורטה מדריד ב-1095 דולר לזוג או דיל לזקינטוס בסוף חודש מאי 2015 ל-3 לילות ב-1176 דולר לזוג וגם דיל למלטה לשומרי כשרות שמציע טיסות ומלון עם ארוחות כשרות ב-1168 יורו לזוג.

כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך: 
דילים לאוגוסט 2015 - כל החבילות הכי שוות!
מלונות מומלצים ביער השחור - יוני, יולי ואוגוסט

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

מלונות במלטה - קיץ 2015

איזה מלון במלטה מתאים למשפחות ואיזה לצעירים? לכבוד יולי אוגוסט 2015 בדקנו במספר אתרי ביקורות גולשים איזה מלונות הטובים ביותר במלטה. כל התוצאות, בפנים.

(עדכון אחרון: 3/4/2015)

בשנים האחרונות הפכה מלטה למקום מבוקש מאוד לצעירים ולמשפחות ישראליות. אין זה סתם. מלטה מציגה שילוב של ארצות הים התיכון מצד אחד ואת אירופה הקלאסית מצד שני. ואכן, עם שילוב מנצח כזה, קשה שלא לאהוב מקום שכזה.

5 המלונות המומלצים ביותר לפי אתר טריפ אדוויזר


  1. מלון ולנטינה מלטה - ממוקם בסנט ג'וליאן.
  2. מלון ג'וליאני מלטה - על חוף הים של סנט ג'וליאן.
  3. מלון פארק ליין מלטה (Park Lane Aparthotel) - ממוקם בחצי האי קאוורה (Qawra).
  4. מלון Villa Bronja מלטה - מוקם באקסלנדי.
  5. מלון די-בי סיבנק מלטה (DB Seabank Resort) - ממוקם במליאהה.

מבחינת בתי המלון במדינה, רוב המלונות המלטה מרוכזים בשלושה איזורים - סנט ג'וליאן, ואלטה וסליאמה כאשר מתוכם, סנט ג'וליאן הוא הפופולרי ביותר.

ובכן, עבור אלו מכם המתכננים לנפוש בקיץ 2015, החלטנו הפעם להציג בפניכם רשימה של מלונות מומלצים שמצאנו באתרי ביקורות גולשים בינלאומיים כמו אתר "טריפ אדוויזר", "בוקינג.קום" ועוד. להלן הרשימה המעודכנת.

מלונות מומלצים במלטה - קיץ 2015


1. מלון הילטון מלטה (Hilton Malta Hotel)

מידע כללי: מלון הילטון מלטה הוא מלון 5 כוכבים הממוקם בסנט ג'וליאנס ונחשב לאחד המלונות הטובים ביותר באי. המלון דורג במקום השני באתר טריפ אדוויזור. מלון הילטון מלטה ממוקם מרחק הליכה אל איזור חיי הלילה של פסוויל ומציע בריכות שחייה, מסעדות וגם חנייה חינם.

כתובת: Portomaso, STJ 4012 סיינט ג'וליאנס


2. מלון קורניתיה מלטה (Corinthia Hotel St. George’s Bay)

מידע כללי: עוד מלון שנחשב לאחד המומלצים ביותר הוא מלון חמשת הכוכבים - מלון קורניתיה מלטה. מלון זה ממוקם על חוף מפרץ סנט ג'ורג' במרחק של 5 דקות מחוף הים. נמלון מציע ספא, 5 בריכות שחייה מפוארות, אינטרנט אלחוטי בחינם, 9 מסעדות וגם שירות הסעות בחינם מהמלון לסליאמה, ואלטה ואיזור הגולף רויאל מרינה.

כתובת: St. George`s Bay, STJ 3301 סיינט ג'וליאנס


3. מלון פארק ליין מלטה (Park Lane Aparthotel)

מידע כללי: מלון דירות זה המוגדר כמלון 4 כוכבים זכה להתברג במקום הראשון באתר ביקורות הגולשים טריפ אדוויזר. המלון ממוקם בחצי האי קווארה (Qawra) ומציע דירות הכוללות מטבחון, מקלחת, טלוויזיה בכבלים ועוד. למי שמחפש מלון במלטה בתקציב בינוני, מלון זה קיבל את מירב ההמלצות הגולשים בקטיגוריה זו.

כתובת: Maskli Street, SPB1480 Qawra


4. מלון טופז מלטה (Topaz Hotel)

מידע כללי: מלון טופז במלטה הוא אחד המלונות המבוקשים ביותר בקרב התיירים הישראלים. המלון שמוגדר 4 כוכבים, נמצא על חוף הים של החוף בוג'יבה. המלון מציע בריכה, מסעדה, פאב ומציע גן בידור חי כמעט בכל העונות בשנה. גם מלון זה שייך לקטיגורית המלונות הזולים ונחשב לאחד הנותנים תמורה למחיר הטובים ביותר.

כתובת: Erba Mwiezeb Street, SPB 3025 Buġibba

5. מלון ולנטינה מלטה (Hotel Valentina)

מידע כללי: אם אתם מחפשים מלון מעוצב ויפה במלטה, כדאי לכם לבדוק את מלון ולנטינה מלטה בממוקם באיזור חיי הלילה של פסוויל שבסנט ג'וליאנס. המלון מוגדר כמלון 3 כוכבים בלבד אך מציע חדרים מעוצבים בקפידה רבה וברמה גבוהה מאוד. המלון ממקום כ-800 מטרים מהקזינו "דרגונרה" (Dragonara Casino).

כתובת: Dobbie Street, STJ 3070 סיינט ג'וליאנס

מלונות מומלצים במלטה למשפחות

להלן מלונות מומלצים במלטה שלפי הממליצים, מתאימים ביותר למשפחות עם ילדים. המלונות הנ"ל מפוזרים ברחבי מלטה אך בעיקר באיזורים סנט ג'וליאנס, סלאימה ו-מליאה (Mellieha):


מלונות מומלצים במלטה לצעירים


והנה אוסף המלצות למלונות במלטה שנאספו מהרשת ומומלצים בעיקר לצעירים או זוגות לא ילדים:
 

מלונות במלטה מומלצים לישראלים


ולסיום, הנה כמה המלצות למלונות במלטה שהומלצו ע"י ישראלים ונחשבים לפופולריים ביותר על התיירים הישראלים:


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.