יום שלישי, 25 ביוני 2013

מלונות בפראג - איפה הכי מומלץ?

קישורים ממומנים

מחפשים מלון מומלץ בפראג על יד גשר קארל? איזה מלון מתאים לזוגות ואיזה מלון הכי טוב למשפחות בפראג? ואיפה ממוקמים המלונות הטובים ביותר בעיר? כל הפרטים ועוד בכתבה הבאה שלפניכם.

(עדכון אחרון: 25/2/2014)

אנו ממשיכים בסדרת הכתבות על מלונות מומלצים בחו"ל והפעם אנחנו מגיעים לפראג - אחד היעדים הפופולריים ביותר על הישראלים בכלל ובמזרח אירופה בפרט. האטרקציות שמציעה העיר הן עצומות כאשר ניתן לציין במיוחד את גשר קארל, כיכר העיר, הרובע היהודי ועוד.

רוב בתי המלון מתרכזים בעיקר במרכז העיר כאשר לפי אתר בוקינג.קום ישנם לא פחות מ-361 מלונות במרכז העיר פראג! איזורים פופולרים נוספים בהם ניצן למצוא הרבה מלונות הם העיר העתיקה של פראג, איזור לסר טאון והשאר מפוזרים ברובעי העיר המחולקים למספרים.

כמו בשאר הכתבות שבסדרה, בכתבה הבאה נציג לכם את חמשת המלונות המומלצים ביותר לפי בדיקה שעשינו באתרים שונים ברשת ועוד רשימה של מלונות מומלצים נוספים בפראג בקטגוריות שונות.

חמשה מלונות מומלצים פראג - 2014


1. מלון פריזנדט פראג (President Hotel Prague)

מידע כללי: מלון פריזדנט הוא מלון 5 כוכבים בפראג ונחשב לאחד המפוארים ביותר בעיר. המלון ממוקם על גדות הנהר וולטאבה ומציע גם קזינו קטן. בנוסף, תוכלו לגלוש בחינם עם חיבור אלחוטי חופשי וחנייה יומית במחיר של 28 יורו ליום.

כתובת: Náměstí Curieových, פראג, 116 88, צ'כיה


2. מלון אנקורה פראג (Hotel Ankora)

מידע כללי: מלון שלושה כוכבים קטן הממוקם סמוך לכיכר ואצלב. חדרי המלון מצויידים בטלוויזיות וחלקם משקיפים אל מצודת פראג שבעיר. מלון אנקורה פראג קיבל ביקורות חיוביות רבות ברשת מגולשים רבים. במלון ישנה מסעדה הודית נחמדה. גם מלון זה מציע אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) בחינם בכל החדרים.

כתובת: Kateřinská 42, פראג, 120 00 , צ'כיה

3. מלון איביס אולד טאון פראג (Hotel ibis Praha Old Town)

מידע כללי: מלון איביס אולד טאון הוא אחד המלונות הפופולריים ביותר על הישראלים ועל סוכנויות הנסיעות הישראליות. המלון הממוקם כ-100 מטרים בלבד מהעיר העתיקה מוגדר כשלושה כוכבים וקיבל ביקורות חיוביות רבות על שירות אדיב ומקצועי של צוות המלון. מלון איביס אולד טאון מציע אינטרנט חינם, חנייה (בתשלום) ועוד.

כתובת: Na Porici 5, פראג, 110 00, צ'כיה


4. מלון לאונרדו פראג (Hotel Leonardo Prague)

מידע כללי: עוד מלון מומלץ בפראג שקיבל הרבה ביקורות טובות הוא מלון לאונרדו פראג (4 כוכבים). המלון ממוקם באיזור שקט הסמוך לגשר קארל ומעוצב בהקפדה רבה. החדרים מאובזרים ביצירות אומנות עתיקות וחצר פתוחה עם מזרקה מחברת בין החדרים. המלון מציע מסעדה במחירים סבירים וכן אינטרנט אלחוטי בחינם.

כתובת: Karoliny Svetle 27, פראג, 110 00, צ'כיה


5. מלון יורוסטאר דוד (Hotel Eurostars David)

מידע כללי: מלון זה נחשב לאחד המומלצים ביותר בפראג לפי אתר המלונות הבינלאומי בוקינג.קום. מלון יורוסטאר דוד שוכן במבנה עתיק (ארמון ניאו רנסנס) משנת 1884 וממוקם קרוב מאוד לגשר קארל ובמרחק צעדים בודדים מנהר וולטאבה. גם מלון זה מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי חינם לאורחי המלון.

כתובת: Naplavni 6, פראג, 12000, צ'כיה



מלונות מומלצים נוספים בפראג


מלונות והוסטלים ואכסניות זולות בפראג
מלונות מומלצים בפראג למשפחות
מלונות מומלצים לזוגות בפראג  
מלונות בפראג פופולריים על הישראלים
 כתבות נוספות בסדרה:
מלונות מומלצים בברצלונה
קלאבים הכל כלול באנטליה
מלונות מומלצים בורנה
מלונות מומלצים בכרתים


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: