יום שני, 6 באפריל 2015

חבילות ליורודיסני קיץ 2015

קישורים ממומנים

מתכננים חופשה ביורודיסני ביולי אוגוסט 2015? אספנו עבורכם מספר חבילות ליורודיסני מהאתרים המובילים ביותר בתחום התיירות ובדקנו כמה זה יעלה לכם. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

(עדכון כתבה אחרון: 6/4/2015)

אחת האטרקציות הגדולות ביותר באירופה שמתאימה לכל סוגי התיירים ולכל הגילאים היא יורודיסני בפריז, צרפת היום בבלוג החלטנו להקדיש את הכתבה הבאה לאיסוף של חבילות ודילים ליורודיסני בחודשי הקיץ יולי ואוגוסט 2015 בחופש בגדול הכוללים טיסות הלוך חזור, לינה במלון בתוך היורודיסני או מלון סמוך וביקור באתר עצמו. להלן התוצאות.

דילים ליורודיסני למשפחות - יולי ואוגוסט 2015


גם חודשי הקיץ יולי ואוגוסט שבהם יש כמובן את החופש הגדול שמאפשר להורים לקחת את הילדים לטיול ארוך מבלי להילחץ, מבוקשים מאוד בקרב משפחות ישראליות. בחברת בסט טורס מצאנו כמה חבילות ליורודסני פריז ביולי או באוגוסט 2015 לתקופה של 4, 5 או 7 לילות הכוללות טיסות, מלונות וכרטיסי כניסה לפארקים.

טווחי המחירים של החבילות נעים בין 499 ל-749 יורו לאדם. באתר החברה מצאנו דילים היוצאים ב-11 או ב-13 ביולי 2015 וב-1,5,10 ו-15 באוגוסט 2015. המחירים מותנים בהזמנה של זוג ו-2 ילדים.

כך למשל דיל לשבוע ביורודיסני באוגוסט 2015 היוצא ב-1/8 וכולל טיסות הלוך חזור לפריז, 4 לילות במלון Appart'City Paris Saint-Maurice ו-3 לילות במלון Kyriad Disneyland Paris וכרטיסים ליורודיסני יעלה לכם 749 יורו לאדם במסגרת חבילה לזוג+2. ישנה גם אופציה כמובן לשדרג את המלונות או לשדרג את סוגי הכרטיסים ליורודסיני בתוספת תשלום.

טיול ליורודיסני לדתיים ושומרי מסורת

לסיום, לאלו המחפשים טיול כשר ליורודיסני, מצאנו לכם דיל כזה בעמוד הבא של אתר ב.ד.גרייבר וצביקה טיולי מסורת. החברה מציעה בכל יום ארוחה חמה וכשרה כדי שלא תצטרכו להיסחב עם קופסאות שימורים ושבתות עם תפילות ואווירה דתית. הטיול כולל ביקורים בצרפת, הולנד ובלגיה וביקור של יום אחד ביורודיסני. המחירים עדיין לא פורסמו באתר.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: