יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

חבילות סקי באיטליה

קישורים ממומנים

כמה תעלה לכם חבילת סקי באיטליה בחורף 2013/2014? אילו אתרי סקי הכי מומלצים באיטליה ועוד. מחפשים המלצה לחופשת סקי באיטליה לחורף הקרוב? הגעתם למקום הנכון.

אנחנו ממשיכים בסדרת הכתבות שלנו על חופשות סקי באירופה לחורף 2013 ו-2014 והיום אנחנו מגיעים לאחת המדינות הפופולריות ביותר לחופשת סקי הלוא היא ארץ המגף, איטליה. בדומה לצרפת ואוסטריה, גם איטליה נחשבת לאחת מבירות הסקי הטובות ביותר בעולם עם איזורי סקי נחשבים המתאימים לכל סוגי הרמות - מהמתחילים ועד למתקדמים ביותר.

כתבות נוספות בסדרה:
חבילות סקי לשוויץ
חבילות סקי לאנדורה
חבילות סקי לצרפת
חבילות סקי לאוסטריה 

כל חובב סקי ומעלה שתשאלו, יוכל לומר לכם שמבחינת סקי, איטליה היא המגוונת ביותר מבין שאר המתחרות כאשר היא מציעה מתחמי סקי ואיזורים המתאימים לכל סוגי התיירים שמגיעים - החל מצעירים ועד למשפחות עם ילדים.

אחד המאפיינים הבולטים בחופשות הסקי באיטליה הם העיירות האילטקיות הוותיקות שבניגוד למינות אחרות, התפתחו במקביל לתיירות הסקי ולא נוצרו לשם כך. בעקבות זאת, תוכלו למצוא את כל המאפיינים האיטלקים הבולטים שכל תייר באיטליה מוצא - החל מאוכל איטלקי משובח, עיירות ציוריות ואותנטיות וכד'.

לעומת זאת, חיי הלילה (אפרה סקי) באיטליה פחות תוססים מהאתרים באוסטריה וגם השפה האנגלית פחות מצויה שם ולעיתים תצטרכו להתאמץ טיפה כדי לתקשר עם המארחים.

אתרי סקי מומלצים באיטליה


ישנם אתרי סקי רבים באיטליה כאשר כולם נמצאים בצפון המדינה ומרוכזים בשני איזורים. הראשון באיזור הרי הדולמיטים והשני למרגלות פסגת המון בלאן. הנה כמה מאתרי הסקי הבולטים והפופולריים ביותר באיטליה שברוב משרדי הנסיעות הישראלים, תוכלו למצוא בהם חבילות סקי זולות ומגוונות (אפילו חבילות הכל כלול שהישראלים כל כך אוהבים):

אתר הסקי סלה רונדה (Sella Ronda)

אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באיטליה. האתר מתפרס על פני ההרים הדולמיטים ומתאים בעיקר לגולשים מנוסים (בינוניים ומתקדמים). המסלול עובר על פני ארבעה עמקים - ואל די פאסה (Val di Fassa), אלטה בדיה (Alta Badia), ואל גרדנה (Val Gardena) ומרמולדה (Marmolada).

אתר הסקי מדונה די קמפיליו (Madonna di Campiglio)

אתר פופולרי מאוחד המתאים במיוחד לגולשים מתחילים ובינוניים (רוב המסלולים באתר הם מסלולים אדומים ורק חלקם הקטן הם שחורים).

אתר הסקי ואל גארדנה (Val Gardena)

אתר סקי מומלץ ביותר ופופולרי במיוחד גם על התיירים הישראלים. באתר זה תוכלו למצוא את האפרה סקי הטוב ביותר באיטליה, פארק שלג מיוחד לסנובורד ועוד.

אתר הסקי ליביניו (Livingo)

אתר סקי פופולרי באיטליה המציע גם חנות דיוטי פרי גדולה מאוד לחובבי הקניות.

עוד אתרי סקי מומלצים באיטליה

פאסו טונלה (Passo Tonale)
קורטינה ד'אמפזו (Cortina d'Ampezzo)
קורמאייר (Courmayeur)
צ'רוויניה (Cervinia)

חבילות סקי באיטליה 2013/2014


חברת התיירות סקי דיל מציעה לישראלים חבילות סקי לארבעה אתרי סקי באיטליה - ליביניו, סלה רונדה, פאסו טונלה ומדונה דה קמפיליו. החבילות הכוללות שבוע שלם (יציאה וחזרה בשבת) עם מטוס של סקי דיל, 6 ימי סקי פס ומלווה של סקי דיל. באתרים מסויימים מציעה גם סקי דיל, חבילות הכוללות השכרת ציוד סקי בחינם או ארוחות צהריים וערב הכלולות במחיר.

מחירי חבילות הסקי לאיטליה בסקי דיל מתחילים ב-969 יורו לאדם בליביניו, 1099 יורו בסלה רונדה ופאסו טונלה ו-1299 יורו באתר הסקי מדונה די קמפיליו.

קייטנת סקי באיטליה

בנוסף, מציעה חברת סקי דיל גם קייטנות סקי לילדים עם מדריכות מטעם חברת סקי דיל וכולולת הדרכה ושמירה על הילדים במהלך כל שעות היום. הקייטנות פועלות במהלך החגים באיזורים ספציפיים בלבד. להלן פירוט תאריכי הקייטנות:

קייטנת סקי חנוכה 2013 - בין התאריכים 1-8 בדצמבר 2013 באתר ליבניו.

קייטנת סקי פורים 2014 - בין התאריכים 15-22 במרץ 2014 באתר סלה רונדה, פאסו טונלה וליביניו.

קייטנת סקי פסח 2014 -בין התאריכים 5-12 או 12-19 באפריל 2014 באתר ליביניו.

מחירי הקייטנות נעים בין 3965 ל-595 יורו לילד (משתנה לפי גיל הילד).

גם בחברת שלי טורס מצאנו כמה חבילות סקי לאיטליה בחורף 2013/2014. החברה מציעה חבילות סקי הכוללות יסות הלוך חזור, לינה ואירוח במלונות נבחרים, רכב שכור ועוד (חלק מהחבילות כוללות גם 6 ימי סקי פס ועוד).

מחירי חבילות הסקי באיטליה בחברת שלי טורס מתחילים ב-1279 יורו לחבילות לאתר קמפיטלו (Campitello), החל מ-1065 יורו לחבילות לאתר ואל גרדנה, החל מ-1129 יורו לחבילות לאתר מרילווה (Marilleva) והחל מ-1265 יורו לחבילות סקי באתר מליה צ'פלה (Malga-Ciapela).


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: