יום שלישי, 7 באפריל 2015

כפרי נופש בהולנד - מה הכי מומלץ?

קישורים ממומנים

מתכננים חופשה משפחתית גדולה באירופה ביולי או אוגוסט 2015? כדאי לכם לשקול חופשה בכפר נופש בהולנד. בדקנו מהו כפר הנופש המומלץ ביותר בהולנד וגם אספנו לכם מהרשת מגוון גדול של חבילות ומבצעים לכפרי נופש באמסטרדם הולנד לקיץ 2015. כל התוצאות, בפנים.

(עדכון כתבה אחרון: 7/4/2015)

כבר כמה שנים שכפרי נופש באיזור אמסטרדם שבהולנד הפכו לחופשה מועדפת בקרב משפחות ישראליות. אתרי התיירות הישראלים כבר מודעים היטב למגמה זו ומציעים מגוון דילים משלהם לכל כפרי הנופש ההולנדים. כמו כן, ישנם כבר אתרי תיירות המתמחים אך ורק בכפרי נופש אלו ומציעים חבילות מיוחדות עם רעיונות מקוריים כגון שילוב של חופשה בכפר נופש בהולנד יחד עם כניסה ליורו דיסני בצרפת וכד'.

בהולנד קיימים מספר רשתות של כפרי נופש ששולטות ברוב האתרים כאשר שתי הרשתות הגדולות והמובילות הן רשת לנדל ורשת סנטר פארק. רוב הפארקים סובבים את אמסטרדם ברדיוס של כ-80 ק"מ.

אחד היתרונות הגדולים בחופשה מסוג זה הוא העצמאות והחופשיות לבחור בכל סוג של חופשה שתרצו. המלצה: אם אתם משתייכים לציבור הדתי או החרדי שומר המסורת ואתם מחפשים נופש כשר באירופה, חופשה מסוג זה יכולה להתאים עד מאוד.

בכתבה הבאה נציג לכם כמה דילים וחבילות לכפרי נופש בהולנד לקיץ 2015 (יולי אוגוסט וספטמבר) הכוללים טיסות, לינה ובמקרים רבים, אף השכרת רכב. כדי לגוון ככל האפשר, בדקנו עבורכם בכמה אתרי תיירות כגון נט טרוול ונויה הולידיי.

סנטר פארק דה אמהוף - אחד האתרים הפופולריים ביותר בהולנד


לפני שנתחיל, בדקנו באמצעות הרשת איזה כפר נופש ליד אמסטרדם הוא המומלץ ביותר. ובכן, אחרי שיטוט לא קטן, גילינו כי אחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר עבור המשפחות הישראליות הוא כפר הנופש דה אמהוף של רשת כפרי הנופש סנטר פארק. האתר ממוקם ליד אמסטרדם ומציע וילות למשפחות של 4 ,5 או 6 נפשות בדרגות אירוח שונות.

באתר עצמו ישנם אטרקציות רבות המתאימות לילדים ולמשפחה כגון פארק מים גדול הכולל בריכות גלים, פארק אקשן ועוד. בנוסף, הפארק ממוקם ליד פארקים גדולים ומפורסמים כמו 6 פלאג, אפטלינג או וואליבי. באתר טריפ אדוויזר דירגו את דה איימהוף במקום הראשון מתוך המלונות הממוקמים באותו האיזור שנקרא זיוולדה. המחיר לשבוע בדה איימהוף בפסח 2015 למשל, מתחיל ב-5500 ש"ח לוילה של ארבע נפשות ועולה בהתאם לתוספות ולכמות האנשים.

ראביט היל של לנדל - עוד כפר נופש פופולרי ביותר

כפר נופש פופולרי מאוד גם הוא ונחשב למתחרה הישיר של דה אמהוף הוא אתר הנופש ראביט היל השייך לרשת המתחרה לנדל. אתר נופש זה ממוקם כ-70 ק"מ מאמסטרדם וכ-20 ק"מ משדה התעופה של הולנד. גם כאן תמצאו וילות גדולות עם מטבח, מקרר, וכו. האתר עצמו כולל מגרשי משחקים לילדים, פארקים, בריכות תינוקות ועוד.

חבילות לשבוע בכפרי נופש בהולנד - מחירים


המחירים הממוצעים לחבילות לכפרי הנופש בהולנד הכוללות טיסות, לינה של 7 לילות ורכב שכור מתחילים ב-600 יורו לאדם ומגיעים עד ל-1200 יורו כאשר הפרמטרים המשפיעים הם גודל הוילה, סוכ הרכב השכור וסוג הוילה שאתם בוחרים.

כפרי נופש בהולנד - יולי אוגוסט וספטמבר 2015


אם אתם מתכננים את החופשה שלכם לקיץ 2015 באתר נויה הולידיי מבית מגה תיירות שבעמוד הבא מצאנו דילים רבים לכפרי נופש בהולנד של רשת לנדל וליולי ואוגוסט 2015. הנה כמה מן הדילים שמציעים באתר נויה הולידיי:

חבילה לכפר הנופש בהולנד ראביט היל (Rabbit Hill) ביולי, אוגוסט או ספטמבר הכוללת טיסות ישירות לבריסל של אלעל, לינה ורכב שכור החל מ-779 יורו ועד ל-1000 יורו בהתאם לגודל היחידות ומספר הנפשות ביחידה.

עוד כפרי נופש של רשת לנדל שמוצעים עם חבילות באתר נויה - כפר הנופש Coldenhove , פארק הנופש Heihaas, כפר הנופש Miggelenberg , הפארק Hoog Vaals הממוקם בחבל לימבורג, פארק הנופש Landgoed't Loo, כפר הנופש De Veluwse Hoevegaerde או מבצע לכפר הנופש בהולנד Stroombroek שכולל גם שיט לשעה בתעלות באמסטרדם.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:
דילים לכרתים
דילים לחו"ל פחות מ-400 דולר

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: