יום שישי, 10 באפריל 2015

מלונות זולים בניו יורק - קיץ 2015

קישורים ממומנים

מתכננים חופשה זולה בחודשים יולי אוגוסט 2015 בניו יורק? אספנו לכם רשימה של כמה מלונות זולים בניו יורק שעדיין נחשבים לטובים במיוחד. כל הפרטים, בפנים.

מכיוון שטיסות לניו יורק נחשבות ליקרות במיוחד וגם מכיוון שחופשה בניו יורק היא בדרך כלל לפחות לשבוע ימים, הרבה מאוד תיירים ישראלים מחפשים לחסוך עד כמה שניתן בחופשה בניו יורק.

ישנם לא מעט מלונות זולים בניו יורק שעדיין מציעים תמורה נאה ביחס לתקציב ולא חייבים לבזבז את כל הכסף על המלונות המפוארים והיקרים ביותר מנהטן.

אז הנה לפניכם רשימה של כמה מלונות זולים בניו יורק שאספנו מאתרים ופורומים שונים מרחבי הרשת.

מלונות זולים בניו יורק

מלון The Hotel@Time Square - מלון זול במנהטן הממוקם ברחוב 46 סמוך מאוד לטיימס סקוור. נחשב למלון זול ביחס לאיזור בו הוא ממוקם.

NY Moore Hostel - אכסניית מור הוסטל ממוקמת בברוקלין סמוך לתחנת הרכב שנמצאת כ-20 דקות נסיעה למנהטן. באכסנייה זו בברוקלין תוכלו למצוא אינטרנט חופשי וטלוויזיה בכל חדר. האכסנייה נחשבת לזולה במיוחד וקיבלה ציונים גבוהים מאוד באתרי דירוד מלונות שונים.

אכסניית Q4 - הוסטל Q4 בקווינס נחשב גם הוא למקום זול ללון בו בניו יורק וממוקם בלונג איילנד סיטי שבקווינס. האכסנייה מרוחקת כעשר דקות נסיעה ברכבת למנהטן.

מלון צ'לסי סטאר - עוד מלון זול במנהטן שקיבל ציונים טובים מגולשים הוא מלון צ'לסי סטאר הממוקם ברובע צ'לסי במנהטן. המלון מציע גם חדרים פרטיים וגם חדרי מעונות זולים עוד יותר. המלון נמצא קרוב יחסית לטיימס סקווק, המוזיאון לאומנות מודרנית, מרכז רוקפלר וסיטי מיוזיק הול.

מלון 17 (Hotel 17) - מלון 17 הוא מלון 2 כוכבים במנהטן הממוקם בסמוך לכיכר סטויווסנט על השדרה השלישית. נחשב למלון זול וטוב במנהטן.

מלון וטיבר / מנהטן סקייליין -  מלון 3 כוכבים בלונג איילנד סיטי שבקווינס. המלון מציע Wi-Fi חינם, טלוויזיה בכבלים ואפילו תחנת עגינה לאייפון. המלון ממוקם במרחק הליכה לתחנת הרכבת של השדרה ה-39.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: