יום רביעי, 8 בינואר 2014

נופש כשר 2014 בישראל ובחו"ל

קישורים ממומנים

אילו חבילות נופש ודילים לפסח מוצעים השנה לציבור החרדי? איפה אפשר למצוא מלון גלאט כשר בחו"ל? אילו משרדי נסיעות מציעים נופש כשר לפסח? אספנו עבורכם את כל חבילות הנופש והדילים לציבור החרדי והדתי בפסח 2014.

הכתבה הבאה איננה מיועדת לכולם. היא מיועדת הפעם רק עבור הציבור הדתי והחרדי שנוהג מדי שנה לצאת לחופשה בחג הפסח. הציבור החרדי נוהג לצאת בפסח בעיקר בארץ אך לאט לאט עם השנים, יותר ויותר דתיים וחרדים יוצאים גם לחו"ל לחבילות נופש מיוחדות ומותאמות לציבור זה.חבילות נופש אלו כוללות את כל מה שדתיים צריכים לחג כגון חזנים שמנחים באופן מקצועי את ארוחות ליל הסדר, פעילויות לילדים, תפילות ולימודי תורה וכמובן כשרות למהדרין בהשגחה.

תופעה זו הולכת ותופסת תאוצה הודות למשרדי התיירות החרדיים שמוסיפים מדי שנה עוד יעדים ועוד מלונות לארסנל שלהם ובכך מגדילים את ההיצע מדי שנה. בכתבה הבאה, בדקנו עבורכם אילו חבילות נופש ודילים לחרדים ולדתיים מציעים משרדי התיירות השונים, כמה זה עולה ומה כלול בחבילות? אז אם אתם מבררים על חופשה בפסח כשרה למהדרין, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

נופש לחרדים ודתיים בפסח 2014 בישראל


באתר "סופ"ש" המתמחה בנופש לדתיים מציעים מגוון חבילות נופש כשרות למהדרין לציבור הדתי עם ארוחת ליל הסדר ושאר ארוחות החג באווירה דתית במלונות רבים בארץ. גם האתרים "תור פלוס" ו"כושר הולידייס" מציעים מבצעים משלהם לציבור החרדי. הנה כמה דוגמאות:

נופש כשר בפסח בחיפה

חבילת נופש במלון לאונרדו חיפה ל-7 לילות כולל ארוחת ליל סדר באולם מרכזי עם חזו (תוספת תשלום מיוחדת) החל מ-525 ש"ח ללילה לאדם בחדר זוגי.

נופש כשר בפסח 2014 בירושלים

מבצע במלון לאונרדו ירושלים בליל הסדר 2014 הכולל פנסיון מלא בכשרות הרבנות (בשר חלק) החל מ-713 ש"ח ללילה לאדם בחדר זוגי.

מבצע לפסח במלון החדש יהודה ירושלים הכולל פנסיון מלא בחג ובשבתות, חצי פנסיון בחול המועד, ארוחת סדר מרכזי, השתתפות של הרב דוד סתיו והרב דורון אייזנטל.

חבילה לפסח במלון רמת רחל בירושלים בין התאריכים 14-21 באפריל בליווי הרב חיים אידלס עם פנסיון מלא בשבתות ובחגים וחצי פנסיון במהלך חול המועד.

נופש כשר למהדרין בפסח בטבריה

מבצע מיוחד לפסח במלון המלך שלמה טבריה כולל ערבי זמר חסידי, ארוחות חגיגיות ועוד. לא צויין מחיר.

נופש כשר למהדרין בפסח באשקלון

אתר "סופ"ש" מציע מבצע לפסח 2014 במלון הולידיי אין אשקלון ל-7 לילות עם אפשרות בחירה לארוחת ליל סדר מרכזי או סדר עם משפחות.

נופש כשר למהדרין בפסח בים המלח

באתר כושר הולידייס מציעים מבצע לפסח 2014 ל-7 לילות במלון קראון פלאזה ים המלח בכשרות גלאט מהדרין ב-15,910 ש"ח לזוג לכל החבילה.

נופש כשר למהדרין בפסח באילת

באתר הבא תוכלו למצוא חבית נופש לחרדים באילת בפסח הקרוב במלון ישרוטל המלך שלמה בין התאריכים 14-23 באפריל. לאצוין מחיר ויש ליצור קשר עם האתר כדי לקבל את הפרטים המלאים.

נופש כשר לפסח 2014 בחו"ל


חברת תור פלוס מציעה בעמוד הבא דיל לפסח 2014 בדוברובניק במלון ריקסוס עם כשרות מהודרת בהשגחת הרב פנחס ליבוש פדווא שליט"א. החבילה כוללת 10 לילות במלון ריקסוס בפנסיון מלא וטיסות הלוך חזור דוברובניק - ישראל.

עוד חבילת נופש לחרדים בפסח 2014 שמציעים בתור פלוס היא חבילה לכרתים במלון 5 הכוכבים אברה אימפריאל. הדיל כולל 9 לילות בין התאריכים 13-22 באפריל (כולל את ליל הסדר ואת חול המועד) וכולל הכשר גלאט מהדרין של בי"ד שטרסבורג, צרפת.

בחברת מעגלי נופש מציעים דיל לליל סדר ולחול המועד פסח 2014 באי קורפו שביוון. הדיל כולל 10 לילות במלון המפואר קורפו אימפריאל עם ארוחות למהדרין מן למהדרין בהשגחת הרב פ.ל. פדווא שליט"א מאמסטרדם, שיעורי תורה, הופעות של הזמר שלומי גרטנר, פעילויות לילדים ועוד.

באתר הבא מציעים מגוון חבילות של נופש כשר למהדרין לפסח 2014. כל החבילות מותאמות במיוחד לציבור החרדי וכוללות אוכל כשר, פעילויות לכל המשפחה ועוד. בין החבילות השונות תוכלו למצוא דיל לסן רמו ומונקו ל-10 לילות כולל ליל הסדר, חבילה לשוויץ כשרה למהדרים במלון Eurotel Victoria, Villars, דיל לאיטליה ל-9 לילות, נופש כשר בפסח 2014 בונציה במלון Virtual Tour, חופשה בספרד בקוסטה דה לה לוז ועוד.

ובאתר "כושר הולידייס" מצאנו בעמוד הבא חבילה למונקו בפסח לחרדים במלון מריוט קאפ דייל, חבילה לחרדים במלון אולימפיק כושר הולידיס באגם גרדה שבאיטליה או דיל לכרתים במלון אברה אימפריאל. כל החבילות בכשרות למהדרין ומותאמות לציבור החרדי עם תפילות, ארוחות החג ועוד.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: