יום רביעי, 24 ביולי 2013

מלונות זולים באילת - חלק ב'

קישורים ממומנים

אנחנו ממשיכים עם החלק השני שבו אנו מציגים לכם את המלונות הזולים ביותר באילת לבודדים ולמשפחות החל מ-300 ש"ח לזוג בלבד. כתבה שנייה ואחרונה.

לאחר הכתבה הראשונה בה הצגנו לכם מספר אכסניות ובתי הארחה זולים באילת, אנחנו ממשיכים עם כתבה נוספת שתסיים את הסדרה ובה נציג לכם מספר נוסף של מלונות זולים באילת לזוגות ולמשפחות בקיץ 2013 הקרוב.

מלונות זולים באילת


גם הפעם אנחנו נעזרים באתר בוקינג.קום שבו חיפשנו לינה ואירוח באילת לפי מחיר מהנמוך עד לגבוה. הנה לפניכם כמה מן התוצאות (שימו לב: המחירים המצוינים כאן נאספו מאתר בוקינג.קום ויכולים וצפויים להשתנות בהתאם לתאריכים שונים):

מלון הקונכייה אילת

מידע כללי: מלון הקונכייה ממוקם קרוב מאוד אל טיילת אילת וחוף הים. המלון מציע חדרים זוגיים וחדרים משפחתיים (עד 5 נפשות בחדר). בחדרי מלון ישנם טלוויזיה ומזגן ואינטרנט אלחוטי בחינם.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-464 ש"ח.

כתובת: רחוב תרשיש 1, אילת

מלון בלו

מידע כללי: מלון בלו הוא מלון פייר לשעבר אשר ממוקם רחוק מהטיילת ואיזור המלונות הגדולים של אילת אך ממוקם קרוב אל התחנה המרכזית של אילת (כ-300 מטרים). במלון 34 חדרים עם טלוויזיה וכבלים, מקלחת ושרותים, קומקום ועוד. אינטרנט וחנייה חינם.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-411 ש"ח לזוג והחל מ-571 ש"ח לחדר לשלושה אנשים.

כתובת: רחוב עופרים 123, אילת

אתר אינטרנט: www.bluehotel.co.il

מוטל צבר

מידע כללי: מוטל צבר ממוקם בסמוך לגן פרדקין שנמצא במרכז אילת. המוטל מציע בין היתר ארוחות בוקר ישראלית, חדרים זוגיים עם מקלחת ושירותים, טלוויזיה עם כבלים, קומקום ומיני בר (ישנם גם חדרים עם מטבחון ומיקרוגל). המלון חדרים לזוג וחדרים למשפחות עם ילדים (עד 5 נפשות בחדר).

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-369 ש"ח לזוג ו-743 לחדר עם 5 נפשות.

כתובת: אלמוגים 16, אילת

אכסניית סיטי (מתאים גם לציבור הדתי)

מידע כללי: בית הארחה סיטי באילת אשר ממקום במרכז אילת מציע בין היתר בריכת שחייה לאורחי המלון. המקום נמצא במרכז העיר כ-10 דקות הליכה מחוף הים. המלון ממוקם ליד בית כנסת ולכן מתאים גם לדתיים ולשומרי מסורת.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ- 393 ש"ח לזוג, 493 ש"ח לחדר לשלוש נפשות, 589 ש"ח לחדר לארבע הנפשות ו-732 ש"ח לחדר לחמש נפשות.

כתובת: שדרות התמרים 45, אילת

אתר אינטרנט: בכתובת הבאה

מוטל נווה מדבר אילת

מידע כללי: מוטל נווה מדבר ממוקם כ-2 ק"מ מהמרינה באילת ומאיזור המלונות. המלון מציע חדרים זוגיים וחדרים גדולים יותר למשפחות. חדרי המלון כוללים טלוויזיה, מקלחת ושירותים ואינטרנט אלחוטי בחינם.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-607 ש"ח לזוג.

כתובת: המלכה 18, אילת

סוויטות ריץ' אילת

מידע כללי: מתחם סוויטות זה מציע חדרים מעוצבים לזוגות או למשפחה. המלון מתיר לאורחי המלון להביא אגם חיות מחמד. חדרי המלון כוללים טלוויסיה עם כבלים, מיקרוגל ועוד.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-461 ש"ח לזוג ללילה.

כתובת: פינת הרחובות אילות וברקת 21, אילת.

אתר אינטרנט: www.richeilat.com


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: