יום שני, 8 ביולי 2013

מבצעים למשפחה עם ילדים בישראל 2013

קישורים ממומנים

הרבה מאוד מלונות בישראל מציעים מבצעים למשפחות הכוללים ילד או יותר בחינם לאמצע השבוע או לסוף שבוע בחודש יולי או אוגוסט 2013 כאשר בדרך כלל המינימום הוא 2 לילות. אספנו לכם כמה כאלו מהרשת. כל התוצאות, בפנים.

למרות שכבר הרוב הגדול של הישראלים הזמין את החופשה שלו לקיץ הקרוב, עדיין ישנם רבים שמחפשים בימים אלו מבצעים למלונות בישראל - בדרך כלל מדובר בכאלו שמחפשים מבצעים של הרגע האחרון או סתם כאלו שמאחרים. המלצה שלנו: בכל רגע שעובר בימים אלו, חדרי המלונות הולכים ונתפסים ובסופו של דבר אם תמשיכו להמתין, תאלצו להזמין חופשה לפי מה שנשאר ולא לפי מה שתרצו וחבל.

היום אנחנו פונים למשפחות עם ילדים שמחפשים מבצע הכולל לפחות 2 לילות בזול וכולל גם ילדים חינם. לצורך כך, בדקנו באחד מאתרי המלונות המובילים בישראל - אתר הוטלס.קום. להלן כמה מן התוצאות.

מבצעים למשפחות עם ילדים במלונות ישראל - קיץ 2013


הנה כמה דילים מהעמוד הבא באתר המלונות הפופולרי הוטלס.קום למגוון מלונות ברחבי הארץ הכוללים מבצעים לילדים חינם (שימו לב: הדילים והמבצעים המופיעים כאן מוגבלים בכמות וייתכן כי חלקם כבר ייתפסו):

מבצעים למשפחות במלונות ים המלח

מבצע במלון כפר נופש אלמוג ים המלח לאוגוסט 2013 המציע 500 ש"ח לזוג ללילה (אפשר לילה אחד בלבד) ושני ילדים חינם באמצע השבוע.

מבצע של הרגע האחרון במלון דניאל ים המלח המציע 2 לילות בסופ"ש על בסיס חצי פנסיון לזוג וילד אחדב-2097 ש"ח או זוג + 2 ב-2373 ש"ח.

מבצעים למשפחות במלונות אילת

מלון ארקדיה ספא אילת מציע במבצע לחודש יולי 2 לילות באמצע השבוע ב-1080 ש"ח בלבד וכולל גם 2 ילדים בחדר הורים.

מלון מרקש אילת מציע במבצע ליולי 2 לילות לזוג וילד על בסיס חצי פנסיון ב-1450 ש"ח.

מלון ישרוטל אילת מציע ריביירה אילת מציע מבצע לראש השנה 2013 - 4 לילות ב-3356 ש"ח בלבד לזוג ו-2 ילדים בחדר הורים. שווה!

מבצעים למשפחות במלונות טבריה והצפון

מבצע של מלון רימונים מינרל טבריה לחודש יולי 2013 המציע 2 לילות באמצ"ש ב-1120 ש"ח הכוללים ארוחות ערב וכניסה ללונה גל. (תוספת לכל ילד:200 ש"ח) שווה!

מבצע של מלון חוף התמרים עכו מציע 2 לילות באמצע השבוע ביולי ובאוגוסט 2013 לזוג ושני ילדים בחדר אחד ב-2185 ש"ח בלבד.

מבצעים למשפחות במלונות ירושלים

מבצע ביולי למשפחות במלון רמת רחל בירושלים המציע ב-1310 ש"ח בלבד 2 לילות באמצ"ש עם ארוחת ערב מתנה וילד 1 בחינם.

מבצע לילה אחד במלון יד השמונה (על יד ירושלים) באוגוסט ב-650 ש"ח לזוג ו-2 ילדים חינם.

776 ש"ח בלבד לזוג ל-2 לילות וילד ראשון חינם! זהו המבצע במלון שורש - ירוק בהר שגם הוא ממוקם על יד ירושלים. המבצע הוא לאמצע השבוע לחודש יולי 2013 על בסיס לינה וארוחת בוקר.

מלון נווה אילן הסמוך לירושלים מציע באוגוסט מבצע ב-1640 ש"ח בלבד שני לילות לזוג עם ילד וגם סיור בחברת החדשות שנמצאת סמוך למלון.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: