יום שבת, 10 במאי 2014

חבילות נופש לאנטליה למשפחה עם ילדים - קיץ 2014

קישורים ממומנים

כמה תעלה לכם חבילת נופש למשפחה באנטליה טורקיה ביולי או באוגוסט 2014? בדקנו בעזרת כמה ממשרדי הנסיעות המובילים ברשת. רוצים לדעת את התוצאות? כנסו לכתבה.

אחת החופשות המשפחתיות האהובות ביותר על הקהל הישראלי הם חבילות נופש לכל המשפחה באנטליה. הסיבות הן די ברורות - מחירים מאוד מאוד זולים (במיוחד בהשוואה למלונת באילת שיקרים מאוד ביולי ואוגוסט), הרבה יותר אטרקציות לילדים מכל מקום אחר בעולם - וזה כולל פארקי מים, מגלשות מים ענקיות בתוך בריכות המלון, מועדונים לילדים וצוותי בידור לילדים ולמבוגרים, אווירה של חו"ל וכמובן איך אפשר בלי חבילות אירוח הכל כלול שלא תוכלו להישאר רעבים לכל אורך החופשה.

בנוסף, כמות הישראלים שטסים לאנטליה דרך החבילות של משרדי הנסיעות המובילים גורמים לתחושה טובה שאתם בסביבה טובה עם אנשים שהייתם פוגשים גם מעבר לרחוב. כל אלו ועוד, גורמים לעשרות אלפי ישראלים למלא את הקלאבים והמלונות באנטליה בקיץ מדי שנה.

אז כמה תעלה לכם חופשה למשפחה עם ילדים ביולי או באוגוסט 2014 כולל טיסות הלוך חזור, הזעות ולינה עם אירוח הכל כלול באנטליה? מיד תוכלו לגלות. כמעט כל משרדי הנסיעות הגדולים בישראל מציעים חבילות היוצאות על בסיס יומי מישראל וממריאים לאנטליה. תוכלו לבחור יציאות בסוף שבוע או בכל יום אחר בשבוע שתבחרו. משרדי הנסיעות המובילים בתחום זה הם איסתא, הדקה ה-90, גוליבר, אשת טורס, קווי תעופה, השטיח המעופף, קשרי תעופה ועוד. בדקנו בעזרת כמה מהם את המחירים. כל התוצאות, לפניכם.

חבילות נופש לאנטליה למשפחות עם ילדים ביולי או אוגוסט 2014

נתחיל עם אתר איסתא בו בדקנו חבילות לאנטליה למשפחה הכוללת זוג + 2 ילדים ל-4 לילות באמצע השבוע ביולי 2014 בין התאריכים 13-17 ביולי. ובכן, באיסתא מציעים לכם חבילה למלון טופקאפי פאלאס המפואר בעל הדירוג 5 כוכבים מציע אירוח כיד המלך על בסיס הכל כלול ב-2636 ש"ח לכל המשפחה.

חבילה באנטליה במלון המוכר והאהוב על הישראלים קרמלין פאלאס באותם תאריכים באמצ"ש ביולי תעלה לכם באיסתא אותו המחיר בדיוק כמו בטוקפאקי - 2636 דולר לזוג עם שני ילדים וחבילת נופש. חבילה למלון לימאק לארה המפואר (5 כוכבים) תעלה באיסתא 3236 דולר למשפחה וחבילה למלון טיטאניק דה לוקס המקסים באיזור בלק תעלה 3636 דולר למשפחה.

אחד המלונות המדוברים ביותר בתקופה האחרונה באנטליה הוא מלון דלפין אימפריאל הממוקם באיזור לארה שבאנטליה. מלון זה הוא חדש ומומלץ מאוד בקרב תיירים רבים. חבילת נופש במלון דלפין אימפריאל אנטליה למשפחה עם ילדים ביולי 2014 (4 לילות באמצ"ש), תעלה באיסתא 4112 דולר לכל המשפחה.

באתר הדקה ה-90 ערכנו חיפוש עבור חבילות נופש זולות לאנטליה ל-3 לילות לסוף שבוע באוגוסט 2014 לזוג עם 2 ילדים. ובכן, בדקה ה-90 מציעים לכם חבילה הכוללת טיסות הלוך חזור, הסעות ו-3 לילות במלון רויאל פאלם ריסורט אנטליה עם חבילת אקסטרה הכל כלול ב-1868 דולר לכל המשפחה.

חבילה למלון אדוניס אנטליה (5 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון למשפחה שלמה תעלה לכם 1968 דולר וחבילה למלון מקסים ריסורט הממוקם באיזור קמר שבאנטליה, תעלה למשפחה באתר הדקה ה-90 1996 דולר בלבד. חבילת נופש למלון קריסטל ווטר וורלד אנטליה שמציע פארק מים ענקי עם הרבה מאוד מגלשות מים במתחם המלון תעלה למשפחה 2620 דולר בלבד.

החבילות לאנטליה היקרות ביותר בתאריכים אלו באוגוסט 2014 באתר הדקה ה-90 הן במלונות כמו ריקסוס פרימיום אנטליה ב-3716 דולר, מלון בארוט לארה אנטליה ע"ב הכל כלול ב-3756 דולר ומלון קליסטה לוקשרי אנטליה ב-4796 דולר לכל המשפחה.


לסיכום, כפי שאתם רואים, המחירים לאמצע השבוע או לסוף שבוע באנטליה למשפחה עם 2 ילדים נעים בין 2000 ל-3000 דולר לכל המשפחה אלא אם כן ממש בא לכם להתפנק על מלון ממש מפואר ויוקרתי ואז המחיר יגיע לכיוון ה-4000 דולר. במצב הדולר של היום, 3000 דולר הם משהו כמו 10,000 ש"ח שזהו סכום נמוך מאוד לעומת מה שאתם מקבלים. אנו מזכירים - חופשה הכוללת טיסות הלוך חזור, לינה ל-3 או 4 לילות במלון 5 כוכבים ע"ב הכל כלול למשפחה שלמה הכוללת זוג פלוס 2 ילדים.

בקיצור, במחירים האלו, אין ספק שאנטליה הולכת לכבוש בגדול את הכיס של הישראלים ביולי ואוגוסט 2014.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: