יום חמישי, 22 באוגוסט 2013

חבילות סקי בצרפת: החבילות הכי שוות

קישורים ממומנים

מהם היתרונות והחסרונות בחופשת סקי בצרפת? אילו אתרי סקי המבוקשים ביותר בצרפת וכמה עולות חבילות סקי לצרפת בחורף 2014 בכתבה הבאה שלפניכם.

אם צריך לבחור את היעד המבוקש והפופולרי ביותר לחופשת סקי, ניתן לומר בבטחה כי צרפת היא אחת המועמדות העיקריות להוביל בראש הרשימה כאשר היא מכילה את רוב הקלאבים ואת המספר הגדול ביותר של בתי ספר לסקי בעולם.

לאחר שבכתבות הקודמות עסקנו בחופשות סקי באנדורה ובשוויץ שהם יעדים מבוקשים מאוד אמנם אך נחשבים לקטנים יחסית, הפעם אנחנו מגיעים להארד קור של הסקי שבו תמצאו מבחר עצום של את אתרי סקי המתאימים לכל סוגי התיירים בכל סוגי הרמות.

כתבות נוספות בסדרה:
חבילות סקי לשוויץ
חבילות סקי לאוסטריה
חבילות סקי לאנדורה
חבילות סקי באיטליה 
 
בשנים הקודמות בהן חופשות הסקי עדיין לא היו אטרקטיביות עבור הישראלים, המעטים שכן עשו זאת בחרו בצרפת והשתמשו בעיקר בקלאבים. כיום, ישראלים רבים כבר פחות משתמשים בקלאבים ובוחרים בחבילות ודילים ש"תפורים" להם ממשרדי נסיעות מתמחים ולכן גם קצת מתרחקים למדינות שכנות.

אך למרות זאת, צרפת נחשבת עדיין לאחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב תיירי הסקי בישראל ורוב החבילות באתרי הנופש השונים מתרכזים עדיין בצרפת.כך או כך, אם אתם חושבים על חופשת סקי בצרפת לחורף 2014, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם.

אתרי סקי בצרפת 2014


כפי שציינו, בצרפת תמצאו מגוון גדול מאוד של אתרי ואיזורי סקי. בכתבה זו לא נציין את כולם אלא רק את הנפוצים והמבוקשים שבהם ואת אלו שרוב משרדי התיירות מציעים לכם חבילות. אז הנה רשימה של אתרי סקי הפופולריים ביותר בצרפת בקרב התיירים הישראליים:
  • טין (Tignes)
  • שאמוני (Chamonix)
  • אבוריה (Chamonix)
  • ואל טורנס (Val Thorens)
  • לז ארק (Les Arcs)
  • לה פלאן (La Plagne)
רוב אתרי הסקי בצרפת נפתחים כבר במהלך חודש דצמבר. המלצה: רצוי לא להגיע בתקופת חג המולד כיוון שהאתרים עמוסים בתקופה זו והתורים ארוכים מהרגיל.

יתרונות וחסרונות בחופשת סקי בצרפת


אתרי הסקי בצרפת מציעים איכות גלישה מעולה שכן המתקנים ברוב אתרי הסקי ברמה גבוהה ביותר, מרבית האתרים גבוהים מאוד ולכן השלג מצוין לגלישה ורוב המלונות ממוקמים קרוב מאוד למעליות הגלישה. כל אלו ועוד, יוצרים חווית גלישה נעימה ומצוינת.

לעומת זאת, מכיוון שהדגש ברוב אתרי הסקי בצרפת הוא על הפונקציונליות ופחות על האסתטיקה, מרבית אתרי הסקי בצרפת פחות נעימים לעין ומציעים אווירה פחות כפרית ממדינות אחרות באירופה כגון איטליה, אוסטריה ואחרים.

חשוב להדגיש כי לא כל אתרי הסקי בצרפת הם כאלו וניתן למצוא אתרים בהם מאפיינים אלו לא חלים (דוגמא טובה לכך היא אתר הסקי Chamonix או כפרים מסויימים באתר לה פלאן).

חבילות סקי לצרפת 2014


כאמור, מרבית משרדי הנסיעות המתמחים בחופשות סקי, מציעים מגוון חבילות סקי לצרפת בעיקר באתרים כגון טין, אבוריאז, ואל טורנס או לז ארק. הנה כמה דוגמאות של חבילות סקי לחורף 2013/2014:

חבילות סקי לטין 2014

חברת דוקטור סקי מתמחה בחופשות סקי בכלל ובחופשות סקי בטין בפרט. החברה מציעה חבילות לטין הכוללות דירות להשכרה שבבעלות החברה, טיסות הלוך חזור של חברת איזי ג'ט, אריוח על בסיס חצי פנסיון, 6 ימי סקי פס, ציוד סקי מלא (מלבד קסדה) ומלווה של דוקטור סקי.

מחיר החבילות של דוקטור סקי מתחיל מ-900 יורו לאדם עם אופציה לחבילות סקי הכל כלול החל מ-1429 יורו לאדם או חבילות סקי זולות ללא ארוחות החל מ-739 יורו לאדם. בעמוד הבא תוכלו לראות מחירים מפורטים לפי תאריכים כמו למשל חבילת סקי לצרפת בחנוכה 2013 ב-1349 יורו, חבילת סקי בסילווסטר 2014 ב-1269 יורו, חבילה סקי לטין בפורים 2014 ב-1319 יורו וחבילת סקי בפסח 2014 ב-1319 יורו לאדם.

חבילות סקי בואל טורנס, אבוריה, לז ארק ועוד 2014

חברת סקי דיל מציעה באתרה דילים וחבילות סקי לצרפת בארבעה אתרים שונים - אבוריה, ואל טורנס, לז ארקס וטין. החבילות כוללות שבוע בדירה מאובזרת, טיסות במטוס הסקי של סקי דיל, ארוחות בוקר וערב במסעדות באיזור, 6 ימי סקי פס, הטסת ציוד סקי או ציוד סנובורד אך לא כולל ציוד סקי. מחירי החבילות מתחילים ב-999 יורו לאדם לחבילות סקי ב ואל טורנס (Val Thorens), החל מ-1099 יורו לחבילות בטין, החל מ-1269 יורו לחבילת סקי באבוריה (Avoriaz) והחל מ-1199 יורו לחבילת סקי בלז ארק (Les Arcs).

חברת פינגווין מציעים גם הם מבחר גדול מאוד של חבילות סקי בצרפת בקלאב מד באיזורים רבים כמו שמוני (Chamonix), לה דו אלפ (Les Deux Alpes), אם לה פלאן (Aime La Plagne), קלאב מד לה-סרן (L'AIpe d'Huez la Sarenne), טין, אבוריה ועוד אתרים נוספים. טווח החבילות לשבוע בנע בין 1300 יורו ל-2000 יורו לאדם.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: