יום ראשון, 21 באפריל 2013

מלונות זולים בים המלח

קישורים ממומנים

איזור עין בוקק נחשב לאחד האיזורים התיירותיים ביותר בישראל כאשר רוב המלונות המצויים שם הם מלונות ברמה גבוהה ביותר. אז מה עושה מי שמחפש מלונות זולים בים המלח? בכתבה הבאה.

לצד המלונות המפוארים של ים המלח, אפשר גם למצוא כמה מלונות פשוטים וזולים יותר שגם מי שמחפש ליהנות מים המלח מבלי להוציא סכומי כסף גדולים יכול למצוא. בכתבה הבאה, נציג עבורכם שלושה מלונות הזולים יותר בים המלח עם פירוט וסקירה עליהם. להלן התוצאות.

מלון צל הרים ים המלח (הוליטל)

מלון צל הרים (3 כוכבים) הוא למעשה כפר נופש בים המלח המציע 160 חדרי אירוח כאשר 32 חדרים הם עם מרפסת שיזוף. החדרים עצמם מחולקים לחדרים סביב הבריכה וסביב חוף הים. כל החדרים כוללים טלוויזיה, מקרר, טלפון וכמובן שירותים ואמבטיה.

בין השירותים שמלון צל הרים מציע: רצועת חוף פרטי, בריכת מי מלח, סאונה יבשה, סולריום, חדרי טיפולים וגם אינטרנט אלחוטי חינם באיזור הלובי.

לאתר הרשמי של מלון צל גנים ים המלח לחצו כאן

בית הארחה קליה

בית ההארחה קליה הוא מלון 3 כוכבים הממוקם בקיבוץ קליה במרחק של כחצי שעה נסיעה מירושלים. המלון מציע רצועת חוף פרטית, בריכה, טיפולים הוליסטיים ועוד.

המלון מציע דירות נופש, חדרי מיני סוויטה וחדרים רגילים המתאימים לזוגות, או משפחות עם ילדים. המלון מציע חניה חופשית לאורחיו.

לאתר הרשמי של בית הארחה קליה לחצו כאן

מלון לאונרדו אין ים המלח (לשעבר גולדן טוליפ)

מלון לאונרדו אין ים המלח הוא למעשה חידוש של המלון גולדן טוליפ ים המלח. המלון המוגדר כ-3 כוכבים מציע 96 חדרים כאשר כולם כוללים מרפסת עם נוף.

המלון נמצא בתוך מתחם המלונות של עין בוקק ומציע בין היתר, בריכה, סולריום מופרד לנשים ולגברים (מתאים לדתיים וחרדים), מגרש טניס ובנוסף, מאהל בדואי הצמוד למלון (בימי שישי הכניסה מותנית במינימום הזמנה).

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
דילים למלון הרודס
דילים למלון הנסיכה


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: