יום שני, 29 בדצמבר 2014

חמשת המלונות הכי מפוארים באילת

קישורים ממומנים

לקראת עונת התיירות של חורף ופסח 2015, החלטנו להציג לכם את חמשת המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר באילת. מי ולמה? בפנים?

כידוע לכם אנו סוקרים וכותבים לכם בבלוג זה על הרבה מאוד מלונות בארץ ובעולם והיום החלטנו להציג את רשימת טופ 5 של המלונות הכי שווים והכי יוקרתיים באילת לקראת עונת התיירות של חורף ופסח 2015. אז בלי לבזבז הרבה זמן, הנה אנו מתחילים.

1. מלון הרודס ויטאליס אילת 

במקום הראשון אנו ממקמים ללא ספק את מלון הרודס ויטאליס אילת. מלון זה הנכלל בקטיגורית מלונות היקורה והלוקשרי הוא מלון המיועד לזוגות בלבד וללא ילדים. מלבד העיצוב המרהיב של המלון מבפנים ומבחוץ, המלון מציע 2 בריכות שחייה - חיצונית ומקורה, מועדון ספא מהטובים בארץ וכן שירות VIP הכולל עיתון יומי והסעות משדה התעופה וחזרה.
 
להשוואת מחירים הכי זולים של הרודס ויטאליס לחצו כאן



2. מלון מלכת שבא אילת

קשה לעמוד מול המבנה העצום והמרהיב של מלון מלכת שבא מבלי להתפעם ולהתפעל מהיופי והצמה שהמלון משדר. בין אם מדובר בחדרים ובין אם בלובי ומסדרונות המלון, ניתן לראות עיצוב מוקפד ונקי שמשרה אווירה רגועה ונעימה. במלון תמצאו את הספא "Cybex" הכולל גם סאונת אדים ועיסוי, 5 מסעדות שונות וחדר כושר מפואר.

להשוואת מחירים הכי זולים של הילטון מלכת שבא אילת לחצו כאן



3. מלון דן אילת 

אי אפשר לדבר על המלונות הטובים והמפוארים ביותר באילת מבלי לציין את מלון דן אילת שנחשב ללא ספק לאחד ממלונות היוקרה הטובים באילת בפרט ובישראל בכלל. אם אתם מחפשים חדרים מרווחים ומפוארים, מלון דן אילת הוא הכתובת בשבילכם.

מחוץ לחדרים, תוכלו למצוא בריכת שחייה מעוצבת עם מגלשות, מתקני ספורט רבים, מועדון הילדים "דנידין" ועוד. מלון דן אילת מככב בכל אתרי הביקורות הישראלים והעולמיים ונמצא ברוב המקרים בין 3 המלונות הטובים ביותר באילת.

להשוואת מחירים הכי זולים של מלון דן אילת לחצו כאן



4. מלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת

רשת המלונות הגדולה "ישרוטל" מציעים במקביל לרשימת בתי המלון שלהם, רשת נוספת שכוללת 5 מלונות בלבד המשתייכים למלונות היוקרה ונקראת "ישרוטל אקסלוסיב" כמו למשל מלון בראשית במצפה רמון או מלון יערות הכרמל בחיפה. באילת, המלון היורקתי של ישרוטל הוא מלון רויאל ביץ'.

במלון זה, הכולל חוף ים פרטי, 3 בריכות שחייה ומרכז בריאות, החדרים מרווחים ביותר וכוללים ברובם גם מרפסת המשקיפה לים ולבריכה. המלון אירוח לא פעם אח"מים מישראל ומהעולם.

להשוואת מחירים הכי זולים של מלון רויאל ביץ אילת לחצו כאן

 

5. מלון הנסיכה אילת 

במקום החמישי והאחרון החלטנו להציב את המלון הותיק של אילת - מלון הנסיכה שממוקם לו לבד במתחם משל עצמו ולא באיזור העמוס וההומה אדם שבטיילת. המלון אשר שייך לרשת ישרוטל, מציע חדרים מעוצבים ומרווחים שמשקיפים או לים או לצוק המדהים שעומד לו מאחורי המלון.

בריכת השחייה של המלון נחשבת אחת הגדולות והשוות ביותר מבין מלונות אילת ויחד עם המסעדות הטובות של המלון שנחשבות גם הן לבין הטובות ביותר בעיר, מצפה לכם בהחלט חופשה יוקרתית ושווה.

להשוואת מחירים הכי זולים של מלון הנסיכה אילת לחצו כאן



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: