יום רביעי, 11 בספטמבר 2013

טיסות זולות לטורקיה ב-131 דולר בלבד

קישורים ממומנים

חברת התעופה טורקיש איירליין שוברת את השוק ומציעה החל מחודש אוקטובר 2013 טיסות הלוך חזור ב-131 דולר בלבד לכל החורף הקרוב. 

לאחר שהתיירים הישראלים חזרו ובגדול לנפוש בקלאבים של אנטליה - זאת בעקבות התנצלותו של ביבי לממשלת טורקיה ולשיקום היחסים בין שתי המדינות, חברת טורקיש איירליינס יוצאת במבצע חורפי עם מחירים אטרקטיביים במיוחד לתיירים הישראלים.

בנוסף, תוסיף החברה עוד 7 קווים נוספים לקו של תל אביב איסטנבול - צעד שיהפוך את החברה לחברת התעופה הזרה הגדולה ביותר בישראל.

אז למה זה כל כך זול?


ראשית, עונת התיירות בחורף היא תמיד עונה חלשה יותר מבחינה תיירותית ולכן יש צורך במבצעים מפתים יותר כדי למשוך תיירים חדשים. בנוסף, כדאי לשים לב כי הטיסות הזולות לטורקיה ב-131 דולר הם כרטיסים ללא אפשרות לשינויים בכלל. כלומר, לא תוכלו לשנות את תאריך היציאה או החזרה.

כרטיסי טיסה עם יכולת מסויימת לשינויים יעלו יותר ויתחילו ב-211 דולר לכרטיס טיסה הלוך חזור לטורקיה וכרטיסים פתוחים לחלוטין כבר מגיעים לאיזור ה-500 דולר לכרטיס.

ממתי זה מתחיל?


לפי הפרסומים שמצאנו ברשת, המבצע של טיסה לטורקיה ב-131 דולר של טוריקיש איירליינס יתחיל בסוף אוקטובר ב-28 לחודש.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: