יום שישי, 3 באפריל 2015

מלונות מומלצים בברצלונה - קיץ 2015

קישורים ממומנים

לקראת עונת התיירות של קיץ 2015 אנו ממשיכים לעדכן את סדרת הכתבות שלנו המציגה המלצות למלונות בחו"ל והפעם בדקנו עבורכם איזה מלונות הכי מומלצים בברצלונה ליולי ואוגוסט? על איזה מלון המליצו משפחות ועל מה המליצו הזוגות? כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

(עדכון אחרון: 3/4/2015)

אחרי שדיברנו על המלונות המפוארים והקלאבים בכרתים, הפעם אנו טסים לברצלונה שם המלונות המומלצים אינם ענקיים ובריכת שחייה פרטית בחדר היא לא משהו שכדאי לכם לבנות עליו. כמו בכל עיר מרכזית וגדולה באירופה, המלונות המומלצים בברצלונה מרוכזים במרכז העיר כאשר המיקום הוא אחד המרכיבים המשפעים ביותר על בחירת המלון.

לכן, ראשית כל, המלונות טובים ביותר בברצלונה יהיו קודם כל במיקום הטוב ביותר. פרמטרים נוספים שקובעים מהו המלון הטוב ביותר הוא איכות המלון (ניקיון החדרים, עיצוב המלון והחדרים וכד'), שירות צוות המלון ולבסוף האוכל.

בכתבה הבאה נציג לכם מלונות בברצלונה מומלצים ביותר שמצאנו בביקורות רבות ברשת (נכון ליום כתיבת כתבה זו) באתרי מלונות עולמיים כגון בוקינג.קום או טריפ אדיווזור וגם באתרים ופורומים ישראלים.

אז איזה מלון בברצלונה כדאי לכם להזמין בחודשים הקרובים מאי, יוני, יולי ואוגוסט 2015? להלן התוצאות.

מלונות מומלצים בברצלונה - יולי אוגוסט 2015


מלון קטלוניה אבניו (Catalonia Avinyo)

מידע כללי: מלון קטלוניה אבניו הוא מלון 3 כוכבים הממוקם במרכז ברצלונה סמוך ללאס רמבלס כאשר אחד הדברים המזוהים עימו הוא הבריכה שמציע על גג המלון. יתרון נוסף למלון הוא הקירבה לחוף הים של ברצלונה (15 דקות הליכה מהמלון). כמו כן, מציע המלון אינטרנט אלחוטי חינם.

כתובת המלון: Avinyo,16, קיוטאט וולה, 08002 ברצלונה

מלון קטלוניה רמבלס (Catalonia Ramblas)

מידע כללי: מלון ארבעה כוכבים זה ממוקם אף הוא באיזור לאס רמבלס וקיבל המלצות רבות מגולשים ברשת. גם מלון קטלוניה רמבלס מציע בריכה חיצונית לאורחי המלון וכן אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) חינם. בנוסף, מציע המלון ספא הכולל סאונה, ג'קוזי וחמאם טורקי.

כתובת המלון: Pelai, 28, קיוטאט וולה, 08002 ברצלונה

מלון טראוולודג' ברצלונה פובלנו (Travelodge Barcelona Poblenou)

מידע כללי: מלון טראוולודג' ברצולנה הוא מלון קטן ופשוט (מוגדר ככוכב אחד באתר בוקינג.קום) אך קיבל המלצות חמות רבות ברשת. מלון זה ממוקם ברובע 22 בברצלונה ונמצא מרחק הליכה (כ-600 מטרים) מחוף הים.

כתובת המלון: Llacuna, 23-34, סנט מרטי, 08005 ברצלונה

מלון ריאלטו (Hotel Rialto)

מידע כללי: מלון 3 כוכבים בברצלונה הממוקם בבניין היסטורי (שם נולד האמן הידוע חואן מירו) ליד שדרת לאס רמבלס. במלון זה אין בריכה ואינרנט אלחוטי חינם אך למרות זאת קיבל המלצות רבות ברשת.

כתובת המלון: Ferran, 42, קיוטאט וולה, 08002 ברצלונה

מלון קטלוניה קתדרל (Catalonia Catedral)

מידע כללי:מלון 4 כוכבים אשר זכה לציונים טובים מאוד באתרי דירוג מלונות ברחבי העולם. המלון ממוקם סמוך לקתדרלת ברצלונה המפורסמת וסמוך לכיכר פלאזה דה ברצלונה, הנמל הישן והמרינה. כמו כן,מציע המלון אינרנט חינם וכן בריכה חיצונית בגג המלון.

כתובת המלון: Arcs, 10, קיוטאט וולה, 08002 ברצלונה

מלונות מומלצים נוספים בברצלונה


להלן, רשימה נוספת של מלונות מומלצים בברצלונה המחולקת לקטיגוריות שונות:

מלונות מומלצים בברצלונה למשפחות עם ילדים
מלונות מומלצים לזוגות בברצלונה
מלונות בברצלונה אהובים ופופולריים על הישראלים
כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
דילים לברצלונה
קלאבים הכל כלול באנטליה
מלונות ברודוס
מלונות זולים בניו יורק

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: