יום חמישי, 29 בינואר 2015

חבילות לרודוס וכרתים בחודש מאי ויוני 2015

קישורים ממומנים

כמה יעלו לכם בממוצע חבילות לרודוס או לכרתים במאי ויוני 2015? רוצים לגלות מהו הדיל הכי זול שמצאנו ברשת לתקופת טרום הקיץ? כל התשובות, בכתבה הבאה.

עונת התיירות הרשמית של קיץ 2015 כבר לא רחוקה כל כך וזה בדיוק הזמן להתחיל ולתכנן את החופשה שלכם לקיץ הקרוב. אם אתם אוהבים למצוא את המבצעים הכי שווים בתיירות, תקופת טרום הקיץ היא התקופה בה אפשר למצוא את הדילים הכי זולים ליעדים הפופולריים.

לכן, היום בבלוג החלטנו לצאת ולבדוק כמה יעלו לכם חבילות נופש לרודוס ולכרתים בתקופת טרום קיץ בחודשים מאי ויוני 2015 ולבדוק באיזה מחיר הכי זול תוכלו למצוא חבילה הכוללת את הכל במחיר אחד - טיסות, מלון והעברות. לצורך הבדיקה בחרנו באופן אקראי את אתר איסתא וביצענו בו חיפושים ופילוחים כדי לגלות מהם המחירים הממוצעים, כמה עולה הדיל הכי זול ומה הוא כולל. הנה, מתחילים.

רודוס וכרתים במאי 2015


הדיל הכי זול לרודוס בחודש מאי

הדילים הזולים לרודוס ביותר בחודש מאי 2015 שמצאנו באיסתא יעלו לכם החל מ- 364 דולר בלבד לאדם. מדובר בדילים ל-4 לילות באמצע השבוע היוצאים בימי ראשון בתאריכי היציאה 3,10 וה-17 במאי 2015 וכוללים טיסות של חברת ליון ו-4 לילות במלון קסנדרה רודוס. אם אתם לוקחים את החבילה ל-4 אנשים (מבוגרים), המחיר יהיה אף זול יותר ויעלה 334 דולר לאדם או 1336 דולר ל-4 אנשים.

הדיל הכי זול לכרתים בחודש מאי

המחירים עבור חבילות נופש לכרתים במאי 2015 באיסתא גבוהים במקצת מרודוס והמחיר הזול ביותר שמצאנו הוא 404 דולר לדילים היוצאים בסוף שבוע בימי חמישי בתאריכי היציאה 14 וה-28 במאי 2015. דילים אלו כוללים 3 לילות (חמישי עד ראשון) בחדר סטודיו על בסיס לינה בלבד במלון ריל פאלאס כרתים וטיסות של חברת אייג'יאן איירליינס.

רודוס וכרתים ביוני 2015


הדיל הזול ביותר לרודוס בחודש יוני

מחירי החבילות לרודוס ביוני 2015 לא משתנים הרבה ועומדים פחות או יותר על אותם המחירים. החבילות הזולות ביותר שמצאנו בחיפוש באתר איסתא עולות 374 דולר ויוצאות גם באמצע השבוע וגם בסוף שבוע (יציאות בימי ראשון או חמישי). מדובר על אותם דילים כמו אלו של חודש מאי שכוללים כאמור טיסות של ליון ו-4 לילות על בסיס לינה בלבד במלון קסנדרה (2 כוכבים).

הדיל הזול ביותר לכרתים בחודש יוני

גם בכרתים המחירים לחודש יוני 2015 באתר איסתא נשארים על אותו הסכום והדילים הכי זולים עולים 404 דולר לאדם. דילים אלו יוצאים בימי חמישי לכל אורך חודש יוני והם כוללים 3 לילות במלון פלגיה מריה כרתים על בסיס לינה בלבד, העברות וטיסות הלוך חזור לכרתים של חברת אייג'יאן איירליינס.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: