יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

דילים לרודוס בפסח 2015 - מי הכי זול?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת לפני כולם מי מציע דילים לרודוס בפסח 2015 וכמה זה יעלה לכם? הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. בדקנו ברשת באתרי התיירות המובילים כמה יעלה לכם דיל לרודוס  כתבה ראשונה בסדרה.

תחילת העונה של רודוס ואיי יוון  נפתחת מדי שנה בפסח ומי שאוהב לתכנן דברים מבעוד מועד, יודע שעכשיו זהו זמן מצוין לעשות זאת. לכן, היום החלטנו לבדוק ברשת, אילו חברות נסיעות כבר מציעות דילים לרודוס, כרתים ושאר איי יוון בפסח 2015 , מה הם כוללים, מי מציע אירוח הכל כלול וכמה הם עולים. היום אנחנו מתחילים עם רודוס ובכתבות הבאות נסקור גם את כרתים, קוס ויעדים נוספים באיי יוון. אז חבל לבזבז את הזמן, בואו נתחיל.

דילים לרודוס פסח 2015


באתר קשרי תעופה מציעים לא מעט דילים לרודוס בפסח 2015 בתאריכי יציאה מגוונים. בבדיקה שערכנו באתר בחברה, תוכלו למצוא דילים לרודוס בפסח היוצאים ב-2,3,4,5,7, או ה-9 באפריל 2015 כאשר מבחינת המחיר, התאריך בו תמצאו את החבילה הזולה ביותר לרודוס הוא ה-2 וה-9 באפריל 2015 בו מחירי החבילות בקשרי תעופה מתחילים ב-427 דולר בלבד.

בין המלונות שמשתתפים בחבילות של קשרי תעופה: מלון אתינה רודוס שהוא מלון 3 כוכבים וגם מלון גרנד הוטל רודוס, מלון אטריון פלטינום רודוס ומלון אלילה רודוס (Alila) שהם מלונות חמישה כוכבים מפוארים שחלקם מציעים גם אירוח הכל כלול.

גם באתר איסתא מציעים דילים לרודוס בפסח 2015 באותם תאריכי יציאה כמו של קשרי תעופה וגם כאן המחירים הזולים ביותר נמצאים בדילים היוצאים ב-2 וב-9 באפריל 2015. הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח שמצאנו באיסתא נכון לכתיבת שורות אלו הוא 444 דולר לאדם וכולל 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון את'ינה רודוס.

אתר גוליבר כמו שני האתרים הקודמים, מציע את אותם דילים באותם תאריכי יציאה 2-9 באפריל 2015 ובאותם מלונות בדיוק. ההבדל היחיד הוא המחיר. וכך למשל הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח 2015 היוצא ב-2 באפריל יעלה לכם בגוליבר 437 דולר לאדם במלון את'ינה רודוס (3 כוכבים) על בסיס לינה ואורחת בוקר בלבד. מחיר גבוה מקשרי תעופה אך זול מאיסתא.

נמשיך עם אתר הדקה ה-90 שגם בו מצאנו הרבה דילים לרודוס בפסח כאשר גם כאן מוצעים לכם כמעט אותם דילים לרודוס ואותם מלונות שמצאנו בשאר האתרים שבדקנו. כדי להשוות, הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח שבדקנו באתר הדקה ה-90 היוצא ב-2 באפריל הוא 534 דולר ל-3 לילות על בסיס הכל כלול במלון גרנד הוטל רודוס וטיסות ישירות לרודוס של סאנדור.

באתר אשת טורס מצאנו נכון לכתיבת כתבה זו, חבילות לרודוס בפסח 2015 עם שני תאריכי יציאה: 3 ו-7 באפריל 2015. בתאריך הראשון (3 באפריל) הדיל הזול ביותר עולה 717 דולר לאדם וכולל טיסות הלוך חזור ו-4 לילות במלון המפואר לה מרקיז רודוס על בסיס חצי פנסיון. בתאריך השני (7 באפריל) מציעים באשת טורס את אותו המלון (לה מרקיז) כאשר המחיר עולה במקצת ועומד על 759 דולר לאדם ל-4 לילות על בסיס חצי פנסיון.

אז מי מציע את הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח 2015?


לסיכום, כפי שראיתם, כמעט כל אתרי התיירות בישראל שאנו בדקנו (מלבד אתר אשת טורס) מציעים נכון לכתיבת שורות אלו, את אותם המלונות ואותם תאריכי יציאה לרודוס בפסח כאשר רוב ההבדלים נמצאים במחיר. אמנם ציינו כאן רק מספר קטן של חברות תיירות אך בבדיקה שאנו ערכנו, בדקנו אתרים נוספים שלא מופיעים בכתבה כגון אתר אופיר טורס, אתר צבר, אתר וואלה טורס, אתר דיזנהאוז ואתר אורטל תיירות שכולם מציעים את אותם המלונות ובאותם תאריכי יציאה וחזרה.

לפי הבדיקה שאנו ערכנו (וחשוב לציין כי היא לא בדיקה רשמית והיא לא מחייבת) האתר הזול ביותר לפי החיפושים שערכנו הוא אתר קשרי תעופה שמציע דיל לרודוס ב-2 באפריל 2015 ב-427 דולר לאדם בלבד ל-3 לילות במלון את'ינה רודוס על בסיס לינה ואורחת בוקר והוא המחיר הזול ביותר שאנו מצאנו בבדיקה שאנו ערכנו עבור תאריך זה ובמלון זה.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נבדוק עבורכם דילים לכרתים בפסח 2015 אז כדאי לבקר כאן מדי פעם ולהתעדכן.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: