יום שני, 22 בדצמבר 2014

דילים לכרתים בפסח 2015 - מי הכי זול?

קישורים ממומנים

איזה אתר תיירות מציע כבר מעכשיו דילים לכרתים בפסח 2015 ומי מציע את הדיל הזול? מתכננים חופשה בכרתים בפסח הקרוב? הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

אחרי שבכתבה האחרונה בה סקרנו חבילות ברודוס לחג הפסח, הבטחנו שנבדוק עבורכם גם דילים לכרתים לפסח 2015, אז הנה אנו מקיימים את הבטחתנו והיום בבלוג נציג לכם את אתרי התיירות הגדולים של ישראל שמציגים כבר מעכשיו דילים וחבילות נופש לכרתים בפסח 2015.

כדאי לציין שלא כל אתרי התיירות כבר מציעים דילים לכרתים לפסח וכן הרבה מאוד משרדי תיירות מציעים דילים זהים רק במחירים שונים.הבדיקה שלנו תקיף כמה שיותר משרדי נסיעות שונים ותשווה מחירים ביניהם. אז במקום לבזבז זמן, הנה התוצאות שמצאנו.

שימו לב: הפרטים המופיעים בכתבה נכונים ליום פרסום הכתבה בלבד ואין אנו אחראים על המידע הנ"ל.

דילים לכרתים בפסח 2015


נתחיל עם אתר איסתא שמציע דילים לכרתים בפסח עם יציאות בכל אחד מהימים של פסח כולל יציאה בליל הסדר, חול המועד ואפילו חג שני של פסח. הדיל הכי זול שאנו מצאנו באתר יוצא ב-3 באפריל 2015 ביום שבת וחוזר ב-6 באפריל (סה"כ 3 לילות). הדיל כולל טיסות הלוך חזור ו-3 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון מארירנה כרתים (3 כוכבים) ועולה 604 דולר לאדם.

אם אתם מחפשים דיל הכל כלול לכרתים, באיסתא מציעים מלונות 5 כוכבים מפוארים בכרתים הכלולים בחבילות החל מ-6900 דולר לאדם - מלונות כגון וסיה ביץ', מלון פיליון כרתים, מלון סנטידו בלו, מלון אפולוניה ביץ', מלון סאנשיין ביץ כרתים או מלון הרסוניסוס ויליג' כרתים.

כדי שנוכל להשוות מחירים, אנו נשארים עם אותם תאריכים שבדקנו באיסתא (3-6 באפריל 2015) וממשיכים עם אתר גוליבר שבו מצאנו את הדיל הכי זול למלון מרירנה כרתים במחיר זול יותר - 583 דולר לאדם. חבילות הכל הכלול לכרתים בפסח 2015, מצאנו בגוליבר את המלונות וסיה ביץ' ב-649 דולר, מלון סנטידו בלו ב-687 דולר ומלון אפולוניה ביץ' כרתים ב-752 דולר לאדם לחבילה זוגית.

באתר הדקה ה-90 ובאתר אופיר טורס מציעים חבילות זהות לחלוטין ובשניהם הדיל הזול ביותר לכרתים בפסח 2015 בתאריכים הנ"ל הוא 619 דולר גם כן במלון מרירנה כרתים.

אתר אשת טורס מציע בדרך כלל מלונות שונים מרוב אתרי הנסיעות. הדיל הזול ביותר בכרתים בפסח 2015 בתאריכים שבדקנו באתר אשת טורס הוא 587 דולר לאדם הכולל 3 לילות במלון אמזונס ויליג' כרתים וטיסות הלוך חזור.

נופש כשר בכרתים בפסח 2015 


גם הציבור הדתי והחרדי לוקח חלק בחופשת הפסח ובאתרים רבים המתמחים בציבור זה מציעים חבילות נופש כשרות למהדרין לפסח 2015 הכוללים ארוחות כשרות למהדרים בהשגחה מוקפדת, ארוחת ליל סדר כהלכתה (מצה לא שרויה) וחופשה באווירה דתית מיוחדת.

באתר תור פלוס למשל, מציעים נופש כשר לפסח בכרתים ל-10 ימים במלון אימפריאל דה לקס כרתים וטיסות הלוך חזור. החבילה כוללת פנסיון מלא, השגחה צמודה של משגיחים ורבנים כדי לשמור על כשרות מהדרין, בית כנסת, חזנים וכו'. מחיר החבילה לא צוין ויש להתקשר ולברר את המחיר.

אז מי מציע את הדיל הכי זול לכרתים?


נציין שוב שהבדיקה שערכנו נכונה ליום פרסום כתבה זו ונמדדת לפי תאריכים ספציפיים שבדקנו וייתכן כי בתאריכים אחרים או במועד אחר התוצאות יהיו שונות. בכל אופן, מבין כל האתרים שאנו בדקנו, הדיל הזול ביותר לכרתים בפסח 2015 הוא באתר גוליבר שמציע דיל ל-3 לילות במלון מרירנה כרתים על בסיס חצי פנסיון וטיסות הלוך חזור לכרתים.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: