יום שישי, 10 באפריל 2015

חמשת המלונות הכי מפוארים בים המלח - קיץ 2015

קישורים ממומנים

אילו מלונות בים המלח נחשבים לטובים והמפוארים ביותר? בדקנו את כל המלונות ומצאנו לכם את רשימת חמשת המלונות הטובים ביותר בים המלח לקיץ 2015. התוצאות, בפנים.

אם הגעתם לכתבה זו, סימן שהחלטתם להזמין חופשה בים המלח אך אתם עדיין מתלבטים באיזה מלון לבחור. ובכן, הבעיה היא לא אצלכם כמובן. איזור המלונות של ים המלח עמוס במלונות רבים וטובים וקשה מאוד להחליט מי מהם הכי נחשב. אבל בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

בעזרת חיפוש מעמיק באתרי ביקורות מלונות ישראליים ובינלאומיים, פורומים ואתרי תיירות שונים ברשת, הצלחנו לאחר בדיקה מעמיקה ואיסוף כל החומר, להחליט ולבחור את חמשת המלונות הטובים והמפוארים ביותר בים המלח. אז למה אתם מחכים, הנה הרשימה.

שימו לב: הרשימה כאן היא אובייקטיבית לחלוטין והוחלטה על בסיס בדיקה באתרים שונים ברשת. הנתונים כאן הם בגדר המלצה בלבד ואין אנו נושאים באחריות כלשהיא מעבר לכך.

1. מלון הרודס ים המלח


מלון הרודס ים המלח הוא נכון להיום המוביל שלנו ברשימה ונמצא במקום הראשון מבין מלונות ים המלח. המלון שמדורג 5 כוכבים ונחשב למלון פרימיום של רשת המלונות הישראלית. המלון דורג מקום 2 מבין כל מלונות ים המלח באתר טריפ אדוויזר הבינלאומי וקיבל גם ציונים מעולים מאתרי ביקורות נוספים.

המלון מציע שלוש בריכות - חיצונית, פנימית מקורה (שמתאים לחודשי החורף) ובריכת גופרית לאוהבי הז'אנר. בנוסף, ישנו חמאם טורקי להנאת המבקרים ועוד אטרקציות דומות בתחום.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


2. מלון דניאל ים המלח


הבא בתור ברשימה שלנו הוא מלון דניאל ים המלח שלטעמנו הוא גם המרשים ביותר בעין בוקק. מבנה המלון הוא גדול ומעוצב בעיצוב מודרני מרהיב. המלון מציע חוף ים פרטי לאורחיו ובנוסף בריכה חיצונית ובריכה מקורה ללא תשלום.

חדרי המלון מציעים נוף לים או נוף להרי אדום העצומים וכוללים טלוויזיה LCD, תפריט כריות ווילונות האפלה. בדירוג של טריפ אדוויזר בקטיגורית המלונות היוקרתיים מלון דניאל ממוקם במקום השני.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


3. מלון ישרוטל ים המלח


במקום השלישי, החלטנו להציב את מלון 5 הכוכבים ישרוטל ים המלח של רשת המלונות הגדולה בישראל. מלון זה קיבל דירוג של 75% בטריפ אדוויזר שנחשב לציון לא רע בכלל.

המלון עצמו מדורג 5 כוכבים דה לוקס ומציע את כל השירותים שמחפשים במלון בים המלח כגון מתקני ספא ובריאות, בריכה וכמובן חוף פרטי לים המלח.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


4. מלון לאונרדו פריויליג' הכל כלול ים המלח


לאוהבי אירוח הכל כלול, מסתבר שגם בים המלח יש מלון המציע אירוח מפנק על בסיס הכל כלול שבמקרה הזה כולל גם את כל הארוחות בוקר, צהריים וערב וגם את כל מתקני הבריאות במחיר אחד. רוב חדרי המלון כוללים נוף לים וישנה גם חניה פרטית בחינם.

גולשים רבים ברחבי הרשת המליצו על מלון זה בעיקר הודות לשירות טוב ואוכל מצויין ("יותר טוב ממסעדה" כתב אחד המבקרים).

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן


5. מלון הוד המדבר ים המלח


אמנם מדובר במלון 4 כוכבים ולא 5 כוכבים, אך למרות זאת אי אפשר להתעלם ממלון שמדורג במקום הראשון מכל מלונות ים המלח באתר טריפ אדוייזר וממספר עצום של ביקורות אוהדות וחיוביות על שירות המלון ומתקניו.

מלון הוד המדבר מציע בריכות גופרית, אמבט הוט טאב, בריכת שחייה עם מי מלח וגם אינטרנט אלחוטי בחינם.

לכל התמונות של המלון והזמנת חדרים זולים באמצעות אתר בוקינג.קום לחצו כאן

שיהיה חופשה נעימה...


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: