יום רביעי, 27 באוגוסט 2014

טיסות זולות לאומן - ראש השנה 2014

קישורים ממומנים

בדקנו אילו חברות מציעות טיסות לאומן לראש השנה 2014 תשע"ה. אז כמה תעלה טיסה לאומן בראש השנה ומי מציע טיסות זולות? בכתבה הבאה.

ראש השנה 2014 שיקבל את שנת התשע"ה החדשה מגיע בקרוב ואיתו גל הטיסות לאומן. חברות תיירות רבות כבר מכירות את התופעה הישראלית ההמונית מדי שנה ומציעות טיסות מיוחדות לתיירי אומן בל ראש השנה.

ראש השנה הקרוב יחל ב-25 בספטמבר (א' תשרי) אך כמובן שהרוב מעדיפים להקדים ולהתכונן היטב למאורע הן מבחינה רוחנית והן מבחינה טכנית. לכן, רוב הטיסות יוצאות בתאריכים מוקדמים יותר החל מה-17 בספטמבר ואילך.

היום החלטנו לבדוק איך מזמינים טיסות לאומן בראש השנה 2014, כמה הן עולות? ומי מציע את הטיסה הכי זולה. להלן התוצאות.

טיסות זולות לאומן - ראש השנה 2014


בחברת "דרך צדיקים" פתחו עמוד מיוחד ומרוכז עבור טיסות לאומן בראש השנה. בעמוד תוכלו לבחור מבין עשרות טיסות הלוך לאומן בין התאריכים 17-23 בספטמבר ולאחר מכן תוכלו לבחור טיסות חזור לתל אביב בין התאריכים 24 בספטמבר ועד ה-2 באוקטובר 2014.

רוב הטיסות לאומן שמוצעות בחברה הן טיסות ישירות של אלעל או אייר אוקראיין אך החברה מציעה גם טיסות דרך פולין המשלבות גם ביקורים במחנות ההשמדה וביקורים בקברי צדיקים בלובלין, ליז'אנסק ועוד.

מבחינת מחירים, המחיר הממוצע לטיסות הלוך חזור הוא כ-800 דולר כאשר הטיסות הזולות ביותר הן אלו עם תאריכי החזרה הרחוקים ביותר (בתחילת אוקטובר).

עוד חברה המתמחה בטיסות לאומן ופתחה באתר החברה עמוד מרוכז עם טיסות לאומן לראש השנה הקרוב היא חברת "נתיבים טורס". בעמוד שנפתח באתר, מציעים עשרות טיסות לאומן של אל על וכן טיסות צ'רטר זולות יותר דרך פולין, קייב ועוד. גם בנתיבים טורס כמו דרך צדיקים, המחירים דומים ועומדים בממוצע על כ-800+ דולר לאדם.

כרטיסי טיסה לאומן לילדים בהנחה

אם אתם מחפשים כרטיס טיסה לאומן לילדים, בנתיבים פלוס מציעים טיסות לאומן לילדים בהנחה של 100 דולר לילד עד גיל 7 והנחה של 30 דולר לילד עד גיל 12.

כרטיסי טיסה לאומן מסובסדים ובהנחות מיוחדות

ישנם עוד דרכים להשיג כרטיסי טיסה זולים לאומן לראש השנה. לפי הידיעה הבאה, הרב זינגר יסבסד גם השנה כרטיסים טיסה לרבים מהנוסעים. הסבסודים וההנחות הם משמעותיים ביותר ולפי הנתונים, ההנחות יכולות להגיע עד ל-50 אחוז וכך כרטיס לאומן יכול לעלות 300 או 400 דולר לאדם במקום 700 או 800 דולר.



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: