יום רביעי, 11 בפברואר 2015

מלונות מומלצים ביער השחור - יוני, יולי ואוגוסט 2015

קישורים ממומנים

באדן באדן, פיירבורג, רינגסהיים, שלוכזי או מלון ליד פארק אירופה? איפה מוצאים מלון המקנה את הכרטיס האדום? ועוד. בואו לגלות אילו דירות נופש ומלונות הכי שווים ביער השחור לקיץ 2015.

בכל מה שקשור לחופשה משפחתית, אין ספק שחופשה ביער השחור היא אחת המובילות ביותר בתחום. מדי שנה, ישראלים רבים בוחרים לנפוש יחד עם כל המשפחה בחיק הטבע באחת מהערים המקסימות של היער השחור שממוקם לו באיזור גרמניה אך נוגע גם בשוויץ וצרפת.

אמנם היער השחור הוא איזור ענקי המתפרס על פני מאות ק"מ אך למרות זאת רוב המלונות והוילות המקומיות מרוכזות בכמה איזורים והם הערים באדן באדן, פיירבורג או רינגסהיים שכולן נחשבות לעיירות מקסימות ופסטורליות כאשר לידן תמצאו אטרקציות רבות כגון פארק אירופה המפורסם, אגמים מפורסמים ופארקי מים גדולים המתאימים במיוחד לילדים.

אמנם רבים בוחרים לעשות זאת באמצעות רכישת חבילות ליער השחור הכוללות טיסות, לינה בוילה מקומית ורכב שכור לשבוע שמציעים משרדי נסיעות שונים, אך ישנם עדיין רבים המעדיפים לבחור בעצמם את המלונות ואת הטיסות ולשלוט בעצמם בסוג המלון וסוג הטיסה. כך למשל, תוכלו להזמין מלון ביער השחור המשתתף ברשימת המלונות המשתתפת בכרטיס האדום.

מה זה הכרטיס אדום ולמה זה טוב?

הכרטיס האדום למי שלא מכיר, הוא כרטיס הטבות והנחות לאתרים רבים באיזור היער השחור ומקנה במקרים רבים אף כניסה חינם לאתרים רבים. רק מלונות אשר רשומים בהסדר, רשאים להעניק את הכרטיס וזאת רק למי שלך למעלה מיומיים באחד מהמלונות האלו.

אז אם גם אתם שייכים לאלו שמעדיפים לבחור מלון או דירת נופש ביער השחור בעצמם, הנה רשימה של מלונות מומלצים ביער השחור באיזורים רבים יחד עם מחירים ממוצעים לעונת קיץ 2015 כפי שמצאנו בחיפוש באתר המלונות הבינלאומי אתר בוקינג.קום.

מלונות ודירות נופש ביער השחור - יוני, יולי ואוגוסט 2015



מלון דירות קורהוטל שלוכזי - היער השחור

מתחם דירות זה ממוקם באיזור שלוכזי ומרוחק כרבע שעה הליכה בלבד מהאגם הנושא את אותו שם. הדירות המעוצבות בקפידה כוללות גם אינטרנט חינם. המתחם אינו מספק ארוחות בוקר אך הדירות כוללות מטבח מאובזר שבו תוכלו להכין בעמכם כל מה שתחפצו.

בנוסף, ישנו במתחם בריכה שחייה, מגרש משחקים לילדים ועוד מתקנים רבים. העיר פיירבורג מרוחקת ממלון הדירות 40 דקות נסיעה בלבד.

גסטהאוז בוהנן - באדן באדן, היער השחור

מלון זה המוגדר 3 כוכבים ממוקם במרכז העיר באדן באדן, מאות מטרים מהקזינו של העיר או מבניין הקורהאוס ספא. מלון זה קיבל הרבה ביקורות חיוביות באתרי תיירות רבים ברחבי העולם.

מלון שוורצוואלד רובהיל - לנזקירש, היער השחור

מלון שוורצוואלד רובהיל ממוקם בעיירת הספא לנזקירש שנמצאת בלב ביער השחור וסמוכה לאגם טיטי זי ואגם שלוכזי. המלון מציע דירות נופש המתאימות למשפחות עם 2 או שלושה ילדים, בריכת שחייה, אולם באולינג ועוד.

בבדיקה שערכנו באתר בוקינג.קום, חדר למשפחה עם 3 ילדים ל-4 לילות בחודש אוגוסט 2015 יעלה לכם 3854 ש"ח.

מלון טאנק - באדן באדן, היער השחור

אם אתם מחפשים מלון מומלץ בבאדן באדן ביולי או אוגוסט 2014, כדאי לכם לבדוק את מלון טאנק הממוקם במכרז העיר ומציע אווירה פסטורלית ונעימה. מחיר לחדר משפחה לשבוע באוגוסט 2015 עומד על 5059 ש"ח בלבד לכל המשפחה.

מלון דירות פארק - באדנוויילר, היער השחור

אחד ממתחמי דירות הנופש המומלצים והפופולריים ביותר באתר בוקינג הוא מלון הדירות פארק, הממוקם בעיירה באדן ווילר (Badenweiler). המלון קיבל את הציון 9.1 מתול כלל חוות הדעת של האתר (185 סה"כ) ונחשב לאחד המומלצים באתר.

בבדיקה שערכנו עבור חדר לשבוע למשפחה עם 3 ילדים ביולי 2015, המחיר מתחיל מ-7726 ש"ח לכל המשפחה.

מלון דירות סאנסייד אם שלוכסי היער השחור

אם אתם מחפשים מלון ביער השחור המקנה זכות לרכישת הכרטיס האדום (כרטיס שמקנה הנחות וכניסה חינם לאתרים רבים ביער השחור. השם הרשמי של הכרטיס - Hochschwarzwald Card),  כדאי לכם לבדוק את מלון דירות הנופש סאנסייד אם שלוכסי הממוקם צמוד לאגם שלוכסי. המלון הנ"ל אידיאלי למשפחות גדולות ולמטיילים המחפשים נקודת עוגן טובה למגוון טיולים שווים באיזור.

מחיר ממוצע חדר לשבוע ביולי 2015 למשפחה - כ-7720 ש"ח לכל המשפחה.

מלונות מומלצים נוספים ביער השחור לקיץ 2015


והנה רשימה של עוד כמה מלונות ודירות נופש מומלצים שמציעים באתר בוקינג.קום:



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: