יום שני, 30 במרץ 2015

חבילות נופש עם ילדים באירופה ביולי ואוגוסט 2015

לאן הכי כדאי לקחת את הילדים בחופשת יולי אוגוסט 2015 השנה? איפה מחכים לכם חבילות נופש למלונות עם מגלשות מים ואטרקציות לילדים וכמה זה יעלה לכם? המדריך הטוב ביותר ברשת לחופשה עם ילדים בקיץ 2015 בכתבה שלפניכם.

החופש הגדול מבתי הספר גורם לכל ההורים בישראל לחשוב על חופשה משפחתית שתפסיק את טיפוס הקירות של הילדים בחופש ולתת להם קצת ליהנות מחוויה של מלון בחו"ל. מבין כל היעדים הפופולריים באירופה, רוב החבילות המשפחתיות מתרכזות בכמה יעדים שבהם חבילות הנופש כוללות מלונות המותאמים למשפחות ומציעים מועדוני ילדים, פארקי מים עם מגלשות מים בתוך בריכות המלון, משחקי מחשב ואטרקציות נוספות.

ניתן לומר בצורה די ברורה כי היעדים הפופולריים ביותר עבור חופשה משפחתית עם ילדים בקיץ הם היער השחור, איי יוון כגון כרתים ורודוס, אנטליה, בורגס ומלטה. אז אם גם אתם משפחה עם ילד או שניים שמתלבטים וחושבים על חופשה משפחתית ביולי או אוגוסט 2015, המדריך הזה נועד בדיוק בשבילכם. הנה מה שמחכה לכם במשרדי הנסיעות המובילים בישראל.

לאוהבי הטיולים והמרחבים: חבילות ליער השחור עם ילדים ביולי ואוגוסט 2015


אחד היעדים הפופולריים ביותר (אם לא ה) עבור משפחות עם ילדים בקיץ הוא היער השחור כמובן. היער השחור הוא איזור גדול ומקסים הכולל בתוכו מלבד יחידות האירוח הכפריות, גם מגוון של פארקי שעשועים, ופארקי מים גדולים כגון פארק אירופה שנחשב לאחד הגדולים באיזור והטיולים לשם נמשכים לפחות שבוע כדי להספיק ולבדק בכל האטרקציות הרבות של האיזור.

בדקנו באתר של חברת "ב.ד גרייבר" שמתמחה בנופש למשפחות עם ילדים בכפרי נופש באירופה בכלל וביער השחור בפרט, אילו חבילות נופש למשפחות הם מציעים ביולי או באוגוסט 2015.

ובכן, בחברת ב.ד. גרייבר מציעים למשפחות חבילות קומפלט הכוללות 7 לילות לינה בוילות בגדלים שונים, טיסות לבאדן באדן או איזורים נוספים, רכב שכור ל-7 ימים מסוג פורד פוקוס למשפחה בת 4 או 5 נפשות או רכב מיני ואן המתאים למשפחה של 6 נפשות וניקיון סופי. בחלק מהחבילות, המחיר לא יכלול מגבות ועליהן תצטרכו להוסיף כ-15 יורו לאדם בכל השבוע אך ישנם חבילות שבהן המגבות כלולות בתוך המחיר.

בגרייבר מחלקים את החבילות לפי כפרי נופש שונים באיזור היער השחור וכך למשל תוכלו למצוא חבילות לכפר הנופש אופינגן (Offingen), פרינהוף (Ferienhof), מלון Brandbach הממוקם כ-25 ק"מ מבאדן באדן, כפר הנופש טננברון (Tennenbronn) או מלון Bergsee Stuble בטריברג הממוקם כ-3 דקות נסיעה ממפל טריברג.

כמה זה יעלה לכם?

באתר גרייבר מציעים מחירון מאוד מסודר ליולי ואוגוסט 2015 המחולק לפי רמות הוילה שאתם רוצים ולפי כמות הנפשות במשפחה. למשל, החבילות לכפר הנופש אופינגן מחולקים לפי רמות הוילה כאשר הרמות הן B,C,D ו-E כאשר ההבדלים הן בעיקר בגודל הוילה וכמות החדרים. בחבילות לכפרי נופש האחרים, חלוקץ רמות הוילות מעט שונה אך העיקרון נשאר אותו עיקרון.  מחירי החבילות של גרייבר נעים בין 800 ל-900 יורו לאדם גם ביולי וגם באוגוסט. באתר מציעים גם הטבות והנחות שונות לאלו שמקדמים להזמין ויבצעו את ההזמנה בתקופה הקרובה.

מראות עוצרי נשימה: היער השחור

למפונקים: חבילות לרודוס או כרתים עם ילדים במלונות עם מגלשות מים ביולי או אוגוסט 2015


אם טיולים ארוכים ונסיעות ברכב שכור לא בדיוק הקטע שלכם, זה בסדר גמור, כרתים ורודוס מחכים לכם שם עם מלונות גדולים ומפנקים המציעים בחלקם גם אירוח הכל כלול ושם תוכלו למצוא מגלשות מים ומתקנים בתוך המלון, מועדוני ילדים עם משחקי מחשב ו-Xbox פעילויות לילדים ועוד. בדקנו באתר "גוליבר" הותיק כדי לראות אילו חבילות לרודוס וכרתים עם ילדים הם מציעים וכמה זה יעלה לכם.

ובכן, בגוליבר מציעים דילים לכרתים ולרודוס עם ילדים (החבילות הבסיסיות כוללות 2 ילדים) היוצאים וחוזרים כמעט בכל יום בחודשים יולי ואוגוסט 2015 וגם לאיים נוספים ביוון פחות פופולריים כמו מיקונוס, קוס, זקינטוס ועוד. החבילות כוללות טיסות, לינה במלונות והעברות משדה התעופה למלון וחזרה. האטרקציות משתנות בהתאם למלונות שכלולים בחבילות כאשר חלקם כוללות אירוח הכל כלול וחלקם גם מלונות מפוארים שמציעים גם מגלשות מים ופארק מים בילדים וכו'.

כמה זה יעלה לכם?

ובכן, מבדיקה שערכנו באתר גוליבר עבור תאריכי יציאה רבים ביולי או אוגוסט, מסתבר שהמחירים בחודש יולי זולים בצורה משמעותית מחודש אוגוסט וכך למשל חבילות של 3 לילות לרודוס או כרתים במהלך חודש יולי 2015 מתחילים החל מ-450 דולר לאדם (כ-1800 דולר למשפחה הכוללת זוג ו-2 ילדים) ואילו דילים דומים לאותם מלונות בחודש אוגוסט יתחילו מ-550 דולר לאדם עבור חבילה משפחתית של זוג ו-2 ילדים. אז אם אין לכם חודש מועדף, כדאי ומומלץ לצאת לחופשה ביולי ולחסוך לא מעט.

למפונקים: מגלשות בתוך המלון

פינוק מול האגם: חבילות לאגם גארדה עם ילדים ביולי ואוגוסט 2015


עוד אחד מהיעדים היותר שווים לנופש עם ילדים הוא אגם גארדה שבאיטליה. משפחות ישראליות רבות בוחרות ביעד זה מדי קיץ כדי להעביר בו חופשה של לפחות שבוע באחד מהמלונות הממוקמים על שפת האגם המקסים הזה. אגם גארדה מספק את כל מה שצריכה משפחה בנופש - החל ממלונות טובים עם נוף לאגם המקסים, בריכות שחייה פרטיות למבוגרים ולקטנים ומיקום קרוב לפארקים הגדולים של אירופה כגון פארק גארדלנד, פארק עולם המים או פארק קנבה וורלד ועוד, שאם תיכנסו לשם, לא תרצו לצאת (לפחות הילדים לא).

באתר "איסתא" מציעים בעמוד מרוכז אחד מגוון חבילות לאגם גארדה עם ילדים שכוללות טיסות הלוך חזור לורונה, 7 לילות בוילות נופש או דירה במלון או כפר נופש ורכב שכור לכל אורך תקופת החופשה. באיסתא מציעים חבילו לאגם גארדה בשישה כפרי נופש: כפר הנופש פויאנו (Poiano), כפר הנופש בלבדרה מנרבה (Belvedere Manerba), כפר הנופש לה טראצה סול לאגו (Residence Hotel Le Terrazze Sul Lago), כפר הנופש בלבדרה ויליג' (Belvedere Village), כפר הנופש טנוטה לה בורגטה (Tenuta La Borghetta) וכפר הנופש אולי הגדול והמוכר ביותר באגם גארדה - בלה איטליה (Bella Itlaia).

כמה זה יעלה לכם?

ובכן, מבחינת מחירי החבילות לאגם גארדה עם ילדים, לפי החיפוש שערכנו באתר איסתא, לא מצאנו הבדלים גדולים בין מחירים ביולי או אוגוסט 2015 והמחירים כמעט זהים בכל התאריכים. הפרמטר היחיד שמשנה הוא כמובן מספר הנפשות שכלול בחבילה. לפי הבדיקה שערכנו במספר כפרי נופש ובתאריכים שונים, טווח המחירים נע בין 2700 יורו משפחה עם ילד אחד ועד כמעט 5000 יורו למשפחה בת 6 נפשות (זוג ו-4 ילדים).

פינוק לילדים - מלון בלה איטליה

החופשה הקלאסית: חבילות ליורודיסני ואפטלינג עם ילדים ביולי ואוגוסט 2015


ונסיים עם הטיול הקלאסי והותיק ביותר שתמיד אטרקטיבי למשפחות וילדים. אנחנו מדברים כמובן על חבילות הכוללות כניסה ליורודיסני בפריז וכניסה לפארק אפטלינג בהולנד בחבילה אחת. יותר מדוייק לקרוא לחבילות האלו טיולים מאורגנים וזאת מכיוון שאצל רוב משרדי הנסיעות המתמחים בחבילות ליורודסני וכד' מציעים במסגרת טיול מסודר ומאורגן המחולק לפי ימים וכולל גם הסעות מסודרות ומדריכים שמלווים את הטיול לכל אורך הדרך.

אתר "מגה פמילי" הוא אחד מהחברות האלו שממש מתמחים בחבילות אלו ומציעים מגוון אפשרויות לבחירה. כך למשל תוכלו לבחור בחבילה של שבוע הכוללת טיסות, לינה בבתי מלון כולל ארוחות בוקר בסגנון חופשי, אוטובוס ממוזג ומלווה ישראלי לכל אורך הטיול ועוד העוברת בפריז, אמסטרדם ובריסל, או חבילה דומה ל-10 ימים הכוללת את הערים האלו וערים נוספות כמו לונדון, ציריך ועוד.

כמה זה יעלה לכם?

ובכן, בבדיקה במחירונים השונים שמציעים באתר, מחיר חבילה ל-8 ימים הכוללת טיסות, מלונות, הסעות, מדריך וכמובן כניסה לפארקים ולאטרקציות תעלה עבור אדם בחודש יולי או חודש אוגוסט 2015 כ-1500 דולר בממוצע (בחבילה למשפחה הכוללת זוג ו-2 ילדים). המחיר יכול לעלות במעט אם תבחרו בלינה ב-2 חדרים במקום בחדר משפחתי אחד.

הבחירה הקלאסית: יום בדיסנילנד פריז

כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך:
דילים לאילת לקיץ 2015 - הדילים הכי שווים!
קלאבים הכל כלול באנטליה - קיץ 2015
טיולים מאורגנים באוגוסט 2015 - מה המחירים?
דילים לאוגוסט 2015 - כל החבילות הכי שוות!

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 16 במרץ 2015

דילים אוגוסט 2015 - כל החבילות הכי שוות!

הפעם בחלק השני של הכתבה, בדקנו עבורכם איזה דילים לאוגוסט 2015 מציעים לכם באתרי הנסיעות? וכמה יעלה לכם בממוצע דיל לאחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה באוגוסט הקרוב.  כתבה חובה!

כפי שהבטחנו לכם בכתבה הקודמת בה סקרנו עבורכם מבחר גדול של דילים ליולי 2015, היום אנחנו מציגים את החלק השני של הכתבה שתעסוק הפעם בסקירת דילים וחבילות נופש לאירופה בחודש אוגוסט 2015 מתוך אתרי הנסיעות הגדולים והמובילים בישראל.

אז אם אתם בדיוק מתכננים כבר עכשיו חופשה משפחתית, חופשה זוגית או טיול רומנטי באוגוסט, הכתבה הזאת היא בדיוק מה שאתם צריכים.

בכתבה הזאת תוכלו למצוא מידע רב וסקירת דילים רבים הכוללים טיסות ולינה במלון מחיפושים רבים שערכנו באתרי תיירות מובילים כמו גוליבר, הדקה ה-90, איסתא, אשת טורס, אופיר טורס ועוד הרבה מאוד אתרים. אנו מקווים שתוכלו למצוא עזר בכתבה זו ולמצוא את החופשה המושלמת והמתאימה עבורכם. אנחנו מתחילים.

איך ביצענו את הבדיקה?


נזכיר שוב כמו בכתבה הקודמת: הבדיקה נערכה בצורה מאוד פשוטה. בחרנו תאריכים אקראיים לאמצע השבוע או לסוף שבוע בכל היעדים הפופולריים ביותר על התיירים הישראלים באתרי משרדי הנסיעות הגדולים. בנוסף, השתדלנו גם לגוון כמה שיותר במספר הימים של הדיל או חבילת הנופש וכן במספר הנוסעים כך שלפעמים בדקנו מחירים עבור זוג בלבד ולפעמים עבור משפחה עם 2 ילדים.

חשוב לציין: כתבה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחד מהמשרדים המצויינים בכתבה זו. כמו כן, המחירים והפרטים שנאספו מהבדיקה שערכנו עשויים להשתנות ואינם מהווים מחיר רשמי אותו תוכלו לקבל ביצירת קשר מול אחד הגורמים האלו.

דילים לרודוס אוגוסט 2015


נתחיל עם אתר "איסתא" בו בדקנו דילים לרודוס ל-4 לילות באמצע אוגוסט בין התאריכים 9-13 עבור משפחה עם שני ילדים באחד הקלאבים המפוארים של רודוס וגם במלונות הפשוטים והזולים יותר. ובכן, באופן מפתיע במיוחד, מחירי הדילים לרודוס למשפחה עם 2 ילדים באוגוסט מתחילים בסביבות ה-2000 דולר לכל המשפחה כאשר המחירים הזולים ביותר הם בהרבה מאוד מקרים במלונות המפוארים ביותר בעלי 5 כוכבים וכאלו המציעים אירוח הכל כלול. דווקא המלונות הזולים יותר בעלי 3 כוכבים, יעלו לכם למשפחה באיסתא יותר ממלונות 5 הכוכבים.

סיבה זו נעוצה כנראה בהתאמתם המלאה של הקלאבים של רודוס שבנויים ומיועדים למשפחות עם ילדים ולכן גם אטרקטיביים יותר מבחינת המחיר ומבחינת הגמישות. בכל אופן, הנה כמה דוגמאות לדילים שמציעים באיסתא לרודוס באוגוסט 2015: חבילה משפחתית הכל כלול ל-4 לילות במלון מירה לונה קיוטרי רודוס תעלה 1936 דולר, חבילה הכוללת את מלון אולימפיק פאלאס רודוס תעלה 2096 דולר, חבילת הכל כלול ברודוס במלון גרנד הוטל תעלה לכם 2796 דולר ועל חבילה במלון רודוס פאלאס על בסיס חצי פנסיון תשלמו 2856 דולר לכל המשפחה (כאמור, זוג הורים ו-2 ילדים).

הדיל הכי זול: 2116 דולר למשפחה עם 2 ילדים במלון אולימפיק פאלאס רודוס על בסיס חצי פנסיון וטיסות לרודוס של אייג'יאן איירליין.

                  מלון אולימפיק פאלאס רודוס - 2116 דולר למשפחה

דילים לפראג אוגוסט 2015


אנו ממשיכים עם אתר "אשת טורס" שבחיפוש שערכנו בו עבור דילים לפראג לסוף שבוע בין התאריכים 6-9 באוגוסט (סה"כ 3 לילות), מצאנו 146 תוצאות שונות! מגוון די גדול יש לומר. ובכן, טווח מחירי הדילים לפראג באשת טורס נע בין 1000 דולר ל-1700 דולר לזוג. הרוב המוחלט של החבילות לפראג כמו ביעדים נוספים באירופה הקלאסית הן חבילות הכוללות לינה וארוחת בוקר בלבד ואינן מציעות הכל כלול כמו באיי יוון, בורגס או אנטליה שעליהן תוכלו לקרוא בהמשך. 

הנה כמה דוגמאות מאתר אשת טורס למחירי דילים לפראג באוגוסט לזוג לסוף שבוע של 3 לילות: חבילה הכוללת את מלון ריהא פראג ב-1138 דולר, מלון איביס אולד טאון פראג ב-1298 דולר, מלון קינג דיוויד פראג ב-1498 דולר או מלון פלורנס פראג (3 כוכבים) ב-1250 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: 978 יורו לזוג במלון פורטונה סיטי פראג על בסיס לינה וארוחת בוקר וטיסות לואו קוסט של חברת UP (חברת הלואו קוסט של אלעל).

דילים לאנטליה אוגוסט 2015


נכון, אנטליה היא לא מה שהייתה פעם וסביר להניח שאולי עשירית מהכמות שהייתה מגיעה בשנים הקודמות לאנטליה תגיע בקיץ 2015 אבל אם אתם בכל זאת מתכננים לנפוש באנטליה באוגוסט 2015, בדקנו עבורכם באמצעות אתר "אופיר טורס" כמה יעלה לכם דיל לאנטליה למשפחה עם ילד אחד לשבוע בתחילת חודש אוגוסט.

ובכן, טווח המחירים שמציעים באופיר טורס לאנטליה באוגוסט נע בין 660 ל-2400 דולר לאדם במסגרת חבילה לזוג וילד אחד. רוב הדילים המוצעים כוללים במינימום אירוח חצי פנסיון אך רוב הקלאבים של אנטליה מציעים אירוח הכל כלול מפנק.

הנה כמה דוגמאות של מלונות המשתתפים בחבילות של אופיר טורס יחד עם מחירים: חבילה הכוללת את מלון קווינס פארק טורקיז אנטליה ב-2355 דולר למשפחה, מלון ארמס אנטליה ב-2655 דולר, מלון סאנלנד ב-3117 דולר על בסיס הכל כלול, מלון MC ביץ' אנטליה ב-3147 דולר או הקלאב המפואר קליסטה לוקשרי אנטליה שיעלה לזוג הורים וילד באוגוסט 7287 דולר לשבוע על בסיס הכל כלול.

הדיל הכי זול: 1995 דולר לזוג עם ילד אחד לשבוע במלון פרימה אנטליה על בסיס חצי פנסיון וטיסות לאנטליה של חברת Tailwind.

דילים ללונדון אוגוסט 2015


לונדון היא יעד מבוקש בכל עונות השנה וגם כמובן בחודשי הקיץ. באתר "בליק" מציעים דילים ללונדון היוצאים מדי יום במהלך חודש אוגוסט. בחיפוש שערכנו באתר, בדקנו כמה יעלה לכם דיל לזוג ללונדון באוגוסט 2015 לסוף שבוע היוצא ביום חמישי ה-13/8 וחוזר ביום שני שלאחר מכן ב-17/8 וסה"כ 4 לילות.

ובכן, כפי שאתם בוודאי לונדון היא אחד היעדים היקרים ביותר באירופה ולכן טווח מחירי הדילים הוא כ-1000 דולר בממוצע לאדם. המלונות שבחבילות כוללים ברוב ארוחת בוקר. הנה כמה דוגמאות מתוך תוצאות החיפוש בבליק: חבילה עם מלון נורפלוק פלאזה לונדון ב-921 דולר לאדם, מלון אלכסנדרה לונדון ב-958 דולר לאדם, מלון טביסטוק לונדון הפופולרי ב-1025 דולר או מלון אימפריאל לונדון ב-1110 דולר לאדם.

הדיל הכי זול: 921 דולר לאדם במסגרת חבילה זוגית ל-4 לילות בסוף שבוע הכולל טיסות ללונדון של בריטיש איירוויז ולינה במלון קינג סולומון לונדון.

דילים לפריז אוגוסט 2015


אנחנו נשארים עם עוד יעד קלאסי ומבוקש ביותר בכל עונות השנה ובמיוחד בקיץ הלוא היא פריז. את החיפוש עבור דילים לפריז באוגוסט ערכנו באתר "גוליבר" ובו חיפשנו דילים לאמצע שבוע בסוף חודש אוגוסט בין התאריכים 23-27/8 וסה"כ 4 לילות. ובכן, כפי שאתם יכולים לראות בתוצאות החיפוש בגוליבר, מחירי החבילות לפריז בתקופה זו מתחילים ב-1400 יורו לזוג ל-4 ימים במלונות 3 כוכבים.

בין המלונות המוצעים בחבילות לפריז של גוליבר תוכלו למצוא את מלון בריסטול ריפבליק פריז ב-1453 יורו לזוג, מלון לברון פריז המומלץ גם למשפחות ב-1531 יורו, מלון לה בלמונט פריז ב-1996 יורו, מלון טורינג פריז ב-1551 יורו או מלון בסט ווסטרן ויקטור הוגו פריז ב-1706 יורו לזוג.

הדיל הכי זול: 1435 יורו לזוג ל-4 לילות במלון היביסקוס הממוקם ליד כיכר הרפובליקה על בסיס ארוחת בוקר וטיסות צ'רטר לפריז.

  מלון בלמונט פריז - חבילה זוגית באוגוסט עם מלון זה תעלה לזוג 1996 יורו

דילים לכרתים אוגוסט 2015


אחד מהיעדים הפופולריים ביותר לנופש משפחתי בקיץ הוא האי כרתים שביוון. בדומה לאחיו רודוס, המחירים די דומים וגם בו תוכלו למצוא מגוון קלאבים ומלונות 5 כוכבים שמציעים הכל כלול למשפחה בטווח מחירים של בין 600 ל-1000 דולר לאדם.

בעזרת אתר "קווי חופשה", בדקנו אילו דילים לכרתים למשפחה עם 3 ילדים בסוף שבוע באוגוסט 2015 בין התאריכים 5-9/8 הם מציעים. ובכן, הנה כמה דוגמאות של מחירי דילים לכרתים באוגוסט למשפחה: דיל הכל כלול במלון בלה ביץ' כרתים ב-768 דולר לאדם, מלון קלאב לידה כרתים ע"ב הכל כלול ב-572 דולר, מלון רימונדי גרנד כרתים ב-716 דולר, מלון סטאר ביץ' כרתים ב-864 דולר ווילה עם שני חדרי שינה במלון פיליון סוויטס כרתים ב-954 דולר לאדם.

הדיל הכי זול: 572 דולר לאדם במסגרת משפחה עם 3 ילדים בקלאב לידה כרתים ע"ב הכל כלול + טיסות לכרתים של ישראייר.

דילים לרומא אוגוסט 2015


באיסתא מציעים דילים לשבוע במהלך חודש אוגוסט 2015 עם 3 יציאות בשבוע. המחירים בשלב זה עומדים בממוצע על כ-1000 דולר בממוצע לאדם במסגרת דיל לזוג במלונות 3 ו-4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד.

בין המלונות שמוצעים בחבילות לרומא באוגוסט באתר איסתא: דיל הכולל את מלון סנטר 123 רומא ב-1778 דולר לזוג, מלון טורינו רומא ב-1998 דולר לזוג, מלון טרווי רומא ב-2478 דולר, מלון קינג הוטל ב-2058 דולר, מלון NH לאונרדו דה וינצ'י רומא ב-2118 דולר לזוג ומלון בברלי הילס רומא ב-1978 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: דיל לשבוע ברומא באוגוסט הכולל טיסות ומלון סנטר 123 ב-1778 דולר לזוג.

דילים לברצלונה אוגוסט 2015


אנו ממשיכים עם שיטוטינו ברשת והפעם החלטנו לבדוק בעזרת אתר הדקה ה-90 מהם המחירים עבור דילים לברצלונה באוגוסט 2015. ובכן, טווח המחירים לפי חיפוש שערכנו באתר עבור התאריכים 12-16/8 (סה"כ 5 ימים) נע בין 700 ל-1200 יורו לאדם במסגרת חבילה זוגית הכוללת טיסות ומלון. באתר מציעים גם מגוון יחסית רחב של רמות אירוח כאשר תוכלו למצוא גם מלונות המציעים פנסיון מלא.

בין המלונות שמוצעים בחבילות אפשר לציין את מלון אבבא גארדן ברצלונה ב- 1513 לזוג, מלון אולימפיק קללה ברצלונה ב-1524 יורו לזוג, מלון HCC רג'נטה ברצלונה ב-1664 יורו לזוג, מלון אסטוריה ברצלונה ב-1664 יורו לזוג, מלון אבבא סנטס ברצלונה ב-1713 יורו לזוג או מלון 4 הכוכבים רויאל סטאר ברצלונה ב-1750 דולר.

הדיל הכי זול: דיל הכולל טיסות לברצלונה של חברת וולינג את מלון רפאל בדלונה עם ארוחת בוקר בלבד ב-1683 יורו לזוג.

דילים ליער השחור אוגוסט 2015


אחד היעדים החמים ביותר הקיץ הקרוב הוא היער השחור ושכפי שנראה, המשפחות הישראליות הולכות לאמץ אותו בקיץ הקרוב. בדקנו הפעם בעזרת אתר "אופיר טורס" אילו דילים ליער השחור באוגוסט הם מציעים? ובכן, בדקנו דיל של 7 לילות באמצע אוגוסט למשפחה הכוללת זוג ו-2 ילדים בני 6 ו-10. הנה כמה מהתוצאות שמצאנו כולל מחירים:

דיל ליער השחור לשבוע הכולל את מלון לאונרדו מנהיים לנדבורג ב-3082 יורו למשפחה, מלון הולידיי אין אקפסרס באדן באדן ב-3372 יורו למשפחה, מלון בסט ווסטרן שווארצוואלד טריברג ב-3488 יורו למשפחה עם 2 ילדים, מלון וולדק ספא היער השחור ב-4186 יורו למשפחה או מלון סייגרהוה על שפת אגם הטיטיזי ב-3838 יורו למשפחה.

הדיל הכי זול: דיל לשבוע הכולל את מלון לאונרדו היידלברג וטיסות ליער השחור לשטוטגרט של ארקיע ב-3062 יורו לזוג ו-2 ילדים.

          מלון בסט ווסטרן ביער השחור - 3488 יורו לכל המשפחה לשבוע

דילים לזנזיבר אוגוסט 2015


באתר "אשת טורס" בדקנו דילים לזנזיבר באוגוסט הקרוב. זנזיבר היא הלהיט החדש עבור הישראלים ורבים מהם צפויים לבלות שם את הקיץ. ובכן, באשת טורס מציעים דילים לשבוע לזנזיבר היוצאים בימי שישי וחוזרים בשישי בשבוע שלאחר מכן. טווח מחירי הדילים לזנזיבר לפי אתר אשת טורס עומד על כ-4500 דולר לזוג עבור חבילה של 8 לילות.

הנה כמה דילים לדוגמא כולל מחירים ושם המלון כפי שמציעים באתר: חבילה הכוללת את מלון קרפו זנזיבר ב-4210 דולר לזוג, מלון נפטון זנזיבר ב-4680 דולר, מלון לה גמה זנזיבר ב-5958 דולר ומלון דימונד דרים אוף זנזיבר ב-6080 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: דיל הכולל טיסות ואת מלון לנגי לנגי ל-8 לילות כולל ארוחת בוקר ב-3280 דולר לזוג.

דילים לבודפשט אוגוסט 2015


אנו חוזרים שוב לאופיר טורס שם מציעים דילים לבודפשט באוגוסט עם יציאות כמעט יומיות במהלך החודש.  בדקנו דילים לסוף שבוע בין התאריכים 11-15/8 עבור זוג. המחיר הממוצע כפי שניתן לראות מהחיפושים הוא כ-800 דולר לזוג. הנה כמה דוגמאות של דילים הכוללים טיסות ומלונות:

דיל לבודפשט באוגוסט הכולל טיסות ואת מלון מילניום ב-1276 דולר לזוג, מלון גולדן פארק בודפשט ב-1288 דולר לזוג, מלון קינג ב-1313 דולר, מלון אטלס בודפשט ב-1326 דולר לזוג, מלון מריוט המפואר ב-1738 דולר, מלון לה מרדיאן ב-1772 דולר או מלון קמפינסקי קורבינוס בודפשט ב-1880 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: דיל הכולל טיסות לבודפשט של טרוול סרביס ו-4 לילות במלון פולוס בודפשט ב-1212 דולר לזוג.

דילים למלטה אוגוסט 2015


את החיפוש עבור דילים למלטה באוגוסט ערכנו באתר התיירות "וואלה טורס" ובו בדקנו מחירים עבור 4 לילות בין התאריכים 9-14 באוגוסט 2015 עבור זוג. ובכן, בוואלה טורס מציעים 42 חבילות שונות הכוללת טיסות ומלונות במלטה. טווח המחירים באתר נע בין 700 ל-1100 דולר לאדם במסגרת חבילה זוגית כאדר תוכלו למצוא מגוון של מלונות ברמות שונות וכן חבילות אירוח הכוללות גם הכל כלול.

הנה כמה דוגמאות עם מחירים מהאתר: דיל למלטה הכולל טיסות ו-4 לילות במלון פרימרה מלטה ב-1340 דולר לזוג, מלון בלו סי סיינט גורג' פארק מלטה ב-1404 דולר לזוג, מלון סאן פלוואר מלטה ב-1424 דולר, מלון טופז ב-1424 דולר, מלון סנטנה מלטה ב-1466 ומלון אינטרקונטיננטל מלטה ב-1850 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: דיל הכולל טיסות למלטה של חברת "אייר מלטה" ו-4 לילות במלון אמבסדור מלטה ב-1296 דולר לזוג.

דילים לורנה אוגוסט 2015


אנו נשארים לעוד רגע עם "וואלה טורס" ובו בדקנו גם דילים לורנה באוגוסט. ובכן, גם ורנה כמו מלטה, נחשבת ליעד זול יחסית לנופש זוגי או משפחתי ומציעה נופש מפנק מול הים. כמו כן, רבים מהמלונות שם מציעים גם חבילות אירוח הכל כלול האהובות על הישראלים. מחירי החבילות לורנה באוגוסט עומדים בממוצע על כ-850 דולר לאדם.

בדקנו בוואלה דילים היוצאים ב-18 וחוזרים ב-23 באוגוסט (5 לילות בסופ"ש). הנה כמה דוגמאות של חבילות עם מחירים: דיל הכולל טיסות ו-5 לילות במלון סנטרל ורנה ב-1690 דולר לזוג, מלון מימוסה ורנה ב-2024 דולר לאדם, מלון אינטרנשיונל ורנה ב-1710 דולר או מלון מליה גרנד ב-1994 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: דיל הכולל טיסות לורנה של "בולגריה אייר" ו-5 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון גולדן יאבור ורנה ב-1552 דולר לזוג.

דילים לבורגס אוגוסט 2015


חזרנו לאיסתא ושם בדקנו מחירים של דילים לבורגס בין התאריכים 26-30 באוגוסט 2015 (סוף שבוע) עבור זוג. ובכן, לפי תוצאות הבדיקה, טווח מחירי החבילות לבורגס באוגוסט נע בין 600 ל-1000 דולר לאדם כאשר המחיר משתנה לפי שעות הטיסה, חברות התעופה ובעיקר סוג המלון שבחרתם.

הנה כמה דוגמאות ממה שמצאנו: דיל הכולל טיסות לבורגס ו-4 לילות במלון טרקיה גארדן ב-1236 דולר, מלון קוטבה בורגס ב-1242 דולר, מלון רויאל סנטרל בורגס ב-1264 דולר, מלון הלנה פארק בורגס ב-1806 דולר לזוג, מלון איברוסטאר סאני ביץ' בורגס על בסיס הכל כלול ב-1786 דולר או מלון אבריקה ביץ' קלאב הוטל בורגס הכל כלול ב-1776 דולר לזוג.

הדיל הכי זול: דיל הכולל טיסות לבורגס של חברת "בולגריה אייר" ו-4 לילות במלון Svejest בורגס ב-1158 דולר לזוג.

          מומלץ למשפחות עם ילדים - מלון איברוסטאר סאנעי ביץ בורגס

דילים לאמסטרדם אוגוסט 2015


באתר קווי חופשה מציעים דילים לאמסטרדם באוגוסט לאמצע השבוע היוצאים בימי ראשון וחוזרים בחמישי או דילים לסוף שבוע היוצאים ביום חמישי וחוזרים בראשון. טווח המחירים הממוצע לפי הבדיקה באתר נע בין 600 ל-1000 יורו לאדם בחבילה זוגית.

הנה כמה דוגמאות של מחירי דילים לאמסטרדם באוגוסט שבדקנו בקווי חופשה לסוף שבוע בין התאריכים 13-16/8 (סה"כ 3 לילות): דיל עם מלון הולידיי אין אמסטרדם ב-662 יורו לאדם, מלון ניקולס ויטסן אמסטרדם ב-745 יורו לאדם, מלון טוליפ אין אמסטרדם סנטר ב-771 יורו, מלון מרקורי אמסטרדם סיטי ב-685 יורו או מלון NH ברביזון פאלאס ב-888 יורו.

הדיל הכי זול: דיל הכולל את מלון הולידי אין אמסטרדם על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-662 דולר לאדם וטיסות הלוך חזור.

דילים לברלין אוגוסט 2015


ברלין היא אחד היעדים שצפויים להיות הפופולריים ביותר בקיץ הקרוב. באתר בליק מציעים לא מעט דילים לברלין באוגוסט ואנו בחנו לבצע שם בדיקה לאמצע השבוע (ראשון עד רביעי) בין התאריכים 9-12/8. ובכן, כפי שניתן לראות, המחירים נעים בין 750 ל-1000 דולר לזוג.

בין המלונות המשתתפים בחבילות של בליק אפשר לציין את מלון מארק הוטל ב-776 דולר לאדם, מלון שאטו ברלין ב-809 דולר לאדם, מלון ברלין ברלין ב-838 דולר, מלון אבבא ברלין המפורסם ב-854 דולר, מלון איביס סטייל ברלין ב-786 דולר או מלון קראון פלאזה ב-836 דולר.

הדיל הכי זול: 747 דולר לדיל הכולל טיסות לברלין של חברת התעופה "אייר ברלין" ו-3 לילות במלון דייז אין ברלין ווסט ב-1494 דולר לזוג.

דילים לבוקרשט אוגוסט 2015


ונסיים עם "אשת טורס" שם בדקנו כמה יעלה סוף שבוע קצר של 3 לילות לזוג בבוקרשט בין התאריכים 20-23 באוגוסט 2015. ובכן, באשת מציעים דיל עם מלון רין סנטרל בוקרשט ב-1192 דולר לזוג, מלון ונציה בוקרשט ב-1212 דולר לזוג, מלון קפיטול ב-1226 דולר לזוג, מלון הילטון בוקרשט ב-1290 דולר או מלון גולדן טוליפ בוקרשט ב-1330 דולר.

הדיל הכי זול: דיל ל-3 לילות הכולל את מלון רין גרנד הוטל בוקרשט עם ארוחת בוקר ב-1192 דולר לזוג.


כתבות נוספות בנושא שעשויות לעניין אותך:

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 2 במרץ 2015

5 מלונות הכל כלול בכרתים הכי טובים - קיץ 2015

מחפשים קלאבים בכרתים שמציעים אירוח הכל כלול. הנה רשימה של כמה כאלו וגם אילו קלאבים הכל כלול בכרתים נחשבים להכי טובים? בכתבה הבאה.

אם אתם מחפשים חופשת בטן גב מפנקת לקיץ 2015 הקרוב, כנראה שהגעתם לכתבה הנכונה. היום בבלוג שלנו החלטנו להציג לכם את הקלאבים בכרתים שמציעים הכל כלול ונחשבים להכי מומלצים.

למי עדיין לא יודע בדיוק מה הכוונה במושג קלאב הכל כלול, נסביר רק שמדובר במלון שמציע לכם את כל שירותיו במחיר אחד כאשר כל האוכל (ארוחות בוקר, צהריים וערב) כלול במחיר ולמעשה אתם יכולים להתחיל לבלוס ברגע שאתם מגיעים ולא להפסיק עד שאתם מסיימים את החופשה. מלונות רבים בכרתים ובמקומות נוספים גם מציעים בחבילות הכל כלול שלהם גם את המסעדות של המלון בחינם לגמרי.

5 הקלאבים הכל כלול בכרתים הכי טובים


לפניכם רשימה של 5 המלונות הטובים ביותר בכרתים לשנת 2015 שמציעים הכל כלול לפי דירוג הגולשים באתר טריפ אדוייזר:

1. מלון אטלנטיקה קלדרה כרתים (Atlantica Caldera Creta Paradise)

2. מלון אקוויז מרינה סנדס כרתים (Aquis Arina Sand)

3. מלון אקס אנבל וילג' כרתים (Aks Annabelle Village)

4. מלון כרתה מאריס כרתים (Creta Maris Beach Resort)

5. מלון סנטידו וסיה כרתים (SENTIDO Vasia Resort & Spa)

מלונות בכרתים שמציעים הכל כלול


והנה עוד רשימה של מלונות נוספים בכרתים שמציעים אירוח של הכל כלול:

מלון אוקיאנוס כרתים (Oceanis)

מלון איליוס כרתים (Hotel Ilios)

מלון אלמי סוויטס כרתים (Elmi Suites Hotel)

מלון סטלה פאלאס כרתים (Stella Palace)
 
מלון אקס אנבל וילג' כרתים (Aks Annabelle Village)

מלון אלדמר קנוסוס כרתים (Aldemar Knossos Royal & Royal Villas) 

מלון גרקוטל קלאב מארין פאלאס כרתים (Grecotel Club Marine Palace)

מלון אאוט אוף דה בלו קאפסיס עלית ריזורט כרתים (Out Of The Blue Capsis Elite Resort)  

מלון איקארוס ביץ' כרתים (Ikaros Beach, Luxury Resort & Spa)

מלון מיסטיס לגונה ריסורט כרתים (Mitsis Laguna Resort & Spa)

מלון ליטוס ביץ' כרתים (Lyttos Beach)

מלון גרקוטל מלי פאלאס כרתים (Grecotel Meli Palace)


כתבות נוספות באותו נושא שעשויות לעניין אותך:

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.