יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

חבילות לליגת האלופות 2015

קישורים ממומנים

ליגת האלופות 2015 מתחילה וזה בדיוק הזמן לבדוק כמה יעלו לכם חבילות ודילים הכוללות טיסות, מלונות וכרטיסים למשחקי הכדורגל השווים ביותר באירופה. אז מהם המחירים הממוצעים? בכתבה הבאה.

כמדי סוף הקיץ, משרדי הנסיעות פותחים את עונת ליגת האלופות החדשה עם חבילות שהם מציעים הכוללות את כל מה שאתם צריכים כדי לטוס ולראות את קבוצות הכדורגל בעולם במגרשים הטובים בעולם וגם ליהנות על הדרך מחופשה חורפית בחו"ל.

בכתבה הבאה נמליץ לכם על המשחקים המעניינים שמצפים לכם בעונה החדשה של ליגת האלופות ונבדוק מהם המחירים הממוצעים על החבילות והדילים שמציעים אתרי התיירות.

ליגת האלופות 2015 - המשחקים המעניינים והמומלצים בשלב הבתים


גם השנה צפויות לשחק כל הקבוצות הגדולות כמו ברצלונה, ריאל מדריד, ליברפול, באיירן מינכן, מנצ'סטר יונייטד ועוד. אחד המשחקים המסקרנים ביותר הוא בין ליברפול לריאל מדריד שייערך במדריד בנובמבר 2014. משחק מעניין ומומלץ נוסף הוא בין ברצלונה לאייאקס שייערך באמסטרדם גם כן בנובמבר.

כמובן שהמשחקים המעניינים יותר יתקיימו בשלב שמינית הגמר שהגרלתו תיערך ב-15 בדצמבר 2014 וכך גם שלבי רבע, חצי וכמובן הגמר שיתקיימו בשנת 2015.

חבילות נופש לליגת האלופות 2015


הרבה מאוד אתרי תיירות מציעים חבילות לליגת האלופות כאשר החבילות עצמן דומות מאוד וגם המחירים יחסית דומים. לכן הפעם בחרנו באתר איסתא שמציע באתר האינטרנט שלו עמוד גדול ומרוכז לחבילות ספורט, כמדגם מייצג וכמדד עבור החבילות האטרקטיביות והמחירים הממוצעים. הנה כמה מן התוצאות.

חבילה לליגת האלופות 2014 - ברצלונה נגד אייאקס

באיסתא מציעים חבילה למשחק של ברצלונה מול אייאקס שייערף בברצלונה בקמפ נואו ב-21 באוקטובר 2014. החבילה כוללת טיסות הלוך חזור של חברת התעופה אייר אירופה, 4 לילות במלון Suizo (שלושה כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר וכרטיס טיסה בדרגת קט 3 (מאחורי השער). מחיר החבילה: 1398 יורו לזוג.

חבילה לליגת האלופות 2014 - ריאל מדריד נגד ליברפול

עוד משחק מומלץ שמציעים באיסתא הוא המשחק בין ליברפול מול ריאל מדריד שיתקיים במדריד ב-4 בנובמבר 2014. החביל הכוללת טיסות ישירות של אלעל הלוך חזור, 3 לילות במלון Celuisma Florida Norte במדריד וכרטיס כניסה למשחק מאחורי השער. המחיר גם כאן עומד על 1398 יורו לזוג.

חבילה לליגת האלופות 2014 - חבילה כפולה באנגליה (באיירן מינכן - מנצ'סרט סיטי, דורטמונד - ארסנל)

באיסתא מציעים חבילה כפולה לאנגליה לשני משחקים סופר מעניינים שיתקיימו במועד סמוך ולכן מתאפשר כאן אופציה לשני משחקים ב(כמעט) מחיר אחד. המשחק הראשון הוא בין מנצ'סטר סיטי לבין באיירן מינכן שייערף במנצ'סטר ב-25 בנובמבר 2014 והשני בין דורטמונד לבין ארסנל שיתקיים בלונדון ביום לאחר מכן ב-26 בנובמבר 2014.

החבילה כוללת טיסות הלוך חזור של חברת הלואו קוסט איזי ג'ט, 4 לילות במלון 3 כוכבים (טרם פורסם) ו2 כרטיסי כניסה למשחקים בלונדון ובמנצ'סטר (הכרטיס הראשון הוא לישיבה לאורך המגרש). סה"כ מחיר החבילה הכולל הוא 1798 יורו לזוג.

חבילות מעניינות נוספות לליגת האלופות 2014/15


והנה עוד כמה הצעות לחבילות למשחקים של ליגת האלופות בכדורגל בחורף 2014:

ברצלונה - אייאקס באמסטרדם (5/11/2014) - 1398 יורו לזוג.
ברצלונה - פריס סן ז'רמן בברצלונה (10 בדצמבר 2014) - 1238 יורו לזוג.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: