יום ראשון, 2 בפברואר 2014

כמה עולות טיסות לאילת בפסח 2014

קישורים ממומנים

בדקנו אצל שתי חברות התעופה הישראליות ארקיע וישראייר מהם המחירים הממוצעים עבור טיסות לאילת בפסח 2014 ואיזה חברה זולה יותר?רוצים לדעת את התשובות? בכתבה שלפניכם.

מאות אלפי ישראלים עומדים השנה להגיע לאילת לחופשה בחג פסח 2014. חלק גדול מאוד (ואולי אף רובו) יעשה זאת בדרך הישנה והוותיקה - נסיעה ברכב, אך ישראלים רבים יעשו זאת בעזרת טיסה.

כיום בישראל ישנן רק שתי חברות המציעות טיסות לאילת (חברת אלעל השעתה את הטיסות לאילת עד להודעה חדשה) - חברת ארקיע וחברת ישראייר. הטיסות לאילת יוצאות מנמל תעופה בן גוריון, שדה דב או משדה התעופה בחיפה ונוחתות בשדה התעופה של אילת.

בכתבה הבאה, נציג לכם מחירי טיסות לאילת בשתי חברות התעופה ישראייר וארקיע כפי שמצאנו בחיפוש באתרי החברות. להלן התוצאות.

שימו לב: התוצאות שמיד תראו כאן נלקחו בחיפוש שערכנו באתרי החברות נכון לתאריך כתיבת כתבה זו ואין אנו אחראים על המידע הנ"ל.

מחירי טיסות לאילת בפסח 2014 - ישראייר

ובכן, ערכנו חיפוש באתר חברת ישראייר עבור תאריכים שונים בפסח הקרוב. כך למשל, אם תחפשו טיסה לאילת בערב ליל סדר 2014 (14 באפריל), הטיסה הזולה ביותר לאילת (כיוון הלוך בלבד) בישראייר תעלה לכם 358 ש"ח לאדם והיקרה ביותר 377 ש"ח (לטיסות מנתב"ג או משדה דב).

אם תרצו לחזור לאחר ליל הסדר ב-16 באפריל, הטיסה חזור תהיה זולה יותר ומתחילה ב-189 ש"ח כל שסה"כ טיסה לאילת הלוך חזור בליל הסדר תעלה לאדם 547 ש"ח. אם אתם למשל משפחה הכוללת זוג מבוגרים, ילד ותינוק מתחת גיל שנתיים, המחיר לכל המשפחה לתאריכים אלו יהיה 1587 ש"ח.

בדקנו גם יציאה לאחר ליל הסדר בחול המועד בתאריך 17 באפריל ושם מחיר הטיסה יורד במקצת ומתחיל ב-229 ש"ח לאדם. אם תזמינו טיסה חזור ב-20 באפריל וכך תסגרו סופ"ש שלם, המחיר לטיסה הלוך חזור בישראייר עומד על 448 ש"ח.

מחירי טיסות לאילת בפסח 2014 - ארקיע

ערכנו כאמור גם חיפוש באתר של חברת ארקיע באותם תאריכים שבדקנו בחברת ישראייר. ובכן, טיסה לאילת בליל הסדר 2014 (14 באפריל) וחזרה מיד לאחר מכן (16 באפריל) עם חברת ארקיע תעלה לכם במתכונת הזולה ביותר 367 ש"ח לשני הכיוונים עם יציאה וחזרה מנתב"ג (הטיסה חזור היא במתכונת ארקיע אקספרס) כך שבתאריך זה, אין ספק שארקיע מנצחת מאחר והטיסה הזולה ביותר באותם תאריכים בישראייר עומד על 547 ש"ח - הבדל של 180 ש"ח לאדם.

גם בטיסה בחול המועד של פסח 2014 ארקיע מנצחת כאשר טיסה הלוך חזור היוצאת ב-17 באפריל וחוזרת ב-20 באפריל תעלה לכם 396 ש"ח לאדם. הבדל של 52 ש"ח לאדם מהמחיר בישראייר.


טיפ: בשתי החברות, המחירים משתנים בהתאם ליום היציאה ואפילו לשעת היציאה כך שאם אפשר לנסות ולהתגמש בתאריך ובשעת היציאה, בדקו היטב את האופציות כי תוכלו למצוא בצורה זו את המחירים הטובים ביותר.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: