יום שלישי, 19 בנובמבר 2013

מלונות בברלין - על מה ממליצים הגולשים?

קישורים ממומנים

והיום בפינת המלונות המומלצים ביותר ברשת - אילו מלונות בברלין קיבלו את המלצות הגולשים הטובות ביותר? איזה מלון בברלין מומלץ למשפחות ואיזה לצעירים? בכתבה הבאה.

בכתבה האחרונה שלנו בסדרה סקרנו את המלצות הגולשים על מלונות במלטה והיום החלטנו לעלות צפונה ולבדוק אילו מלונות בברלין הכי מומלצים ברשת. אז בואו נתחיל.

ראשית, הדבר הראשון שצריך לדעת הוא באילו איזורים מומלץ להזמין מלון בברלין. ובכן, כמו כל עיר אירופאית גדולה, ברלין מציעה מגוון עצום של מלונות המתאימים לכל סוגי התיירים החל מהוסטלים זולים המיועדים לתרמילאים ועד מלונות פאר חמישה כוכבים לתיירים המפונקים יותר.

הסביבה העיקרית של המלונות והאזור הפופולרי ביותר בו נמצאים רוב המלונות בברלין היא מרכז העיר ובמיוחד באיזורים מיטה (Mitte) ושרלוטנבורג (Charlottenburg) כאשר מרבית המלונות מתרכזים סביב אזורי הקניות המפורסמים של ברלין "קורפירסטנדאם" (Kurfürstendamm) או בקיצור קו-דאם (Ku-Damm) ואיזור "קאופהאוס דס וסטנס" או בקיצור קה-דה-וה (KaDaWe) ובאזורים נוספים במרכז ברלין.

אז על איזה מלונות בברלין המליצו הכי הרבה גולשים? בואו נבדוק.

מלונות מומלצים בברלין 2014


1 מלון סירקוס ברלין (The Circus Hotel)

מלון סירקוס בברלין נחשב לאחד הפופולריים ביותר בעיר. המלון עצמו ממוקם ברובע "מיטה" (Mitte) וסמוך לתחנת הרכבת התחתית. המלון קיבל את המקום הראשון בדירוג המלונות באתר טריפ אדוויזור וציון של 9.1 (מעולה) באתר בוקינג.קום. מלון סירקוס ברלין למעשה מוגדר כמלון דירות אך מאופיין בעיצוב נקי ומודרני וזכה לשבחים רבים הודות לניקיון ולסדר שמציע וכן על שירות מצוין.

כתובת המלון: Rosenthalerstr. 1, מיטה, 10119 ברלין

להזמנת חדר במלון סירקוס ברלין לחצו כאן


2. מלון קמפינסקי ברלין (Kempinski Hotel Bristol Berlin)

מלון קמפינסקי ברלין השייך לרשת מלונות היוקרה הוא מלון מפואר המדורג 5 כוכבים וממוקם ברחוב קודאם  וסמוך לגן החיות בברלין. המלון מציע בריכת שחייה מקורה, מסעדת גורמה, מועדון ספא ובריאות וחנייה ציבורית סמוכה. המלון קיבל ציון של 8.5 באתר בוקינג.קום מתוך כ-1200 ביקורות גולשים מרחבי העולם.

כתובת המלון: Kurfürstendamm 27, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10719 ברלין

להזמנת חדר במלון קמפינסקי ברלין לחצו כאן


3. מלון ריג'נט ברלין (Regent Berlin)

עוד מלון 5 כוכבים בברלין שקיבל שבחים והמלצות מצוינות הוא מלון ריג'נט ברלין מלון זה ממוקם בכיכר גנדרמנמרקט וסמוך לאיזור הקניות פרידריכשטראסה. הארוחות במלון הן ברמה הגבוהה ביותר ואף קיבלו כוכב מישלן. עיצוב בחדרים הוא עיצוב קלאסי ויוקרתי והחדרים כוללים אינטרנט אלחוטי חינם. המלון מדורג במקום השני באתר טריפאדוויזור.

כתובת המלון: Charlottenstr. 49, מיטה, 10117 ברלין

להזמנת חדר במלון ריג'נט ברלין לחצו כאן


4. מלון אבא ברלין (Abba Berlin Hotel)

אחד המלונות המוכרים ביותר בברלין ובמיוחד על התיירים הישראלים הוא מלון אבא (יש כאלו הכותבים זאת אבבא) ברלין. מלון זה מדורג כמלון 4 כוכבים ונמצא ברובע שרלוטנבורג (Charlottenburg) וסמוך מאוד לרחוב המוכר "קו-דאם". מלון זה אהוב במיוחד על הישראלים וכמעט בכל סוכנות נסיעות ישראלית שתחפשו בה דילים לברלין, יציעו לכם את מלון אבא כאאחת מהאופציות העיקריות.

במלון ישנו אינטרנט אלחוטי בחינם כולל בחדרים. המלון כולו מעוצב בעיצוב מודרני ונקי ומציע גם מסעדה, בר, חדר כושר ועוד. מחיר לילה של המלון הוא בטווח זול - בינוני.

כתובת המלון: Lietzenburger Str. 89, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10719 ברלין

להזמנת חדרים במלון אבא ברלין לחצו כאן


5. מלון גראנד היאט ברלין (Grand Hyatt Berlin Hotel)

מלון גראנד היאט ברלין הוא אחד מהמלונות המפוארים ביותר בברלין עם בריכת שחייה גדולה ומקורה ומועדון ספא הממוקמים בגג המלון וכך משקיפים על כל ברלין. המלון ממוקם ברובע מיטה ונמצא קרוב מאוד את מכרז סוני (Sony Center) ומציע חדרים מפנקים ומעוצבים בקפידה.

בגזרת האינטרנט האלחוטי, יש עוד מה לשפר - המלון מציע רק 30 דקות ביום גלישה חינם ועל גלישה חופשית תצטרכו לשלם 18 יורו ל-24 שעות.

כתובת המלון: Marlene-Dietrich-Platz 2, מיטה, 10785 ברלין

להזמנת חדרים מלון גראנד היאט לחצו כאן

מלונות בברלין מומלצים למשפחות


והנה עוד כמה מלונות מומלצים בברלין שהומלצו בעיקר ע"י משפחות עם ילדים:

מלונות מומלצים בברלין לצעירים


והנה מלונות בברלין שהומלצו בעיקר על זוגות צעירים או רווקים:

מלונות מומלצים בברלין לישראלים


 ולסיום, הנה כמה מלונות בברלין שהומלצו בעיקר ע"י תיירים ישראלים:

כתבות נוספות באותו נושא:
מלונות מומלצים במלטה
מלונות מומלצים באמסטרדם


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: