יום שני, 7 בינואר 2013

מלונות זולים בפריז

קישורים ממומנים

מהם המלונות הכי זולים בפריז? האם הם משתלמים? ומה אומרים עליהם הגולשים? כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

היום בבלוג שלנו החלטנו לבדוק לכם מהם המלונות הזולים ביותר בפריז וכמה הם עולים. בנוסף, בדקנו גם אילו מלונות זולים בבירת צרפת, קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ע"י הגולשים. מתחילים.

שימו לב: המחירים המופיעים בכתבה זו מעודכנים לתאריך 7 בינואר 2013.

מלונות זולים בפריז

כדי להציג לכם את רשימה המעודכנת ביותר, נעזרנו באתר הזמנת המלונות הגדול ביותר בעולם בוקינג.קום וחיפשנו בו מלונות בפריז לפי מחיר (מהנמוך לגבוה). להלן כמה מהתוצאות:

1. אכסניית ארטי פריז - המלון הזול ביותר המופיע באתר הוא דווקא אכסנייה שנקראת ארטי פריז הממוקמת בפורט דה ורסאי סמוך לפארק ז'ורז' ברסאנס. האכסניה מציעה גם חדרי מעונות פרטיים עם מקלחת פרטית וגם מעונות משותפים לאלו שרוצים לחסוך עוד כמה יורו. בנוסף, תוכלו למצוא אינטרנט חופשי, ארוחות בוקר ועוד. מחיר לילה לחדר: 349 ש"ח ללילה. מחיר מיטה בחדר מעונות : 88 ש"ח בלבד.

2. מלון סמארט פלייס פאריס - מלון הממוקם במרכז העיר הקרוב לתחנות מטרו ולרכבת ה-SNCF גאר דו נורד. המלון ממוקם סמוך למולאן רוז'. במלון ישנה מעלית, טלוויזיה ומקלחת בכל חדר. מחיר חדר ללילה לחדר: 394 ש"ח לזוג. מחיר מיטה בחדר מעונות: 122 ש"ח ללילה בלבד.

3. אכסניית לה ריג'נט מונמארטר - עוד מקום זול ללון בו בפריז הוא אכסניית לה ריג'נט מונמארטר הממוקמת ברובע מונמארטר ומיועדת בעיקר לתרמילאים ומטיילים צעירים שמחפשים רק מיטה חמה ללון בה. תוכלו למצוא חדרים פרטיים עם מקלחת משותפת וגם עם מקלחת פרטית. מחיר חדר ללילה: 345 ש"ח.

4. מלון היפוטל פריז בורדו - ממוקם קרוב לתעלת סנט מרטין. מציע אינטרנט חינם (Wi-Fi) באיזורים הציבוריים של המלון. ישנם חדרי אריוח עם וללא מקלחת. מחיר חדר ליחיד: 167 ש"ח ללילה. מחיר חדר לזוג: 182 ש"ח ללילה.

5. מלון FM פריז - מלון 2 כוכבים בפריז הממוקם ברובע מונמארטר המציע חדרי אירוח פרטיים עם טלוויזיה ומקלחת בחדר. מחיר חדר ללילה: 221 ש"ח.

מלונות זולים בפריז עם ביקורות טובות

ולסיום, אם המחיר לא מספיק לכם ואתם רוצים לדעת גם אילו מלונות זולים בפריז קיבלו גם ביקורות חיוביות ונמלצות מגולשים, הנה רשימה של כמה כאלו שכדאי לכם לברר:
  • מלון לה האוון -מתאים במיוחד לדתיים ושומרי כשרות.
  • מלון דירות סיטדין - מלון השייך רשת מלונות אירופאים הנחשבים לזולים וטובים.
  • מלון Amiot (אמיו) - מלון זול בפריז שקיבל הרבה מאוד המלצות מגולשים ישראלים.
  • מלון איביס סיינט דניס - מלון שקיבל ביקורות טובות כמלון זול ומומלץ למשפחות עם ילדים בפריז.
  • מלון פלור ריוולי פריז 
  • הוסטל פרינדס
  • מלון סיינט ג'ורג'

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: