יום חמישי, 29 בנובמבר 2012

דילים לסיישל

קישורים ממומנים

מחפשים חבילות נופש לסיישל, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה אספנו לכם דילים לסיישל מכמה אתרי תיירות מובילים. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

אם אתם חושבים על חופשה אקזוטית באחד האיים הקסומים בעולם, אין ספק שאיי סיישל הם אחד מהמקומות שכדאי לכם לחשוב עליו. איי סיישל הממוקמים באוקיינוס ההודי מציעים את כל מה שתייר יכול לחום עליו, חופים קסומים שמושכים גם תיירים האוהבים צלילה, סקי מים או שייט, צמחייה מרהיבה ואטרקציות נוספות.

רוב המלונות בסיישל נמצאים באי מאהה איילנד שמהווה את עיקר התיירות של האיים אך ניתן גם למצוא יעדים נוספים עם בתי מלון כגון פרגייט או פרסלין איילנד. למרות שרוב אתרי התיירות לא מציעים חבילות לסיישל אלא רק טיסות ומלונות בנפרד, הצלחנו למצוא לכם כמה דילים טובים ומעניינים משלושה אתרי נסיעות שונים. להלן התוצאות.

דילים לסיישל

גוליבר

אתר גוליבר הוא האתר הראשון שמצאנו בו חבילות נופש הכוללות טיסות במלון בסיישל. בגוליבר מציעים כמה אופציות של דילים לסיישל ל-7 ימים בשלושה מלונות שונים במגוון תאריכי יציאה בחורף ובאביב 2013. הנה כמה דוגמאות:

דיל לסיישל לשבוע הכולל טיסות הלוך חזור ו-7 לילות במלון Berjaya Beau Vallon Bay (שלושה כוכבים) הממוקם במאהה איילנד עם בריכת שחייה חיצונית ו-100 מטר לחוף הים בין התאריכים 4-11 בינואר 2013 ב-1405 יורו לאדם.

דיל לסיישל במרץ 2013 בין התאריכים 15-22/3 כולל טיסות ו-7 ימים במלון מרידיאן ברברונס (4 כוכבים) על בסיס חצי פנסין ב-1880 יורו.

חבילת נופש לסיישל בין התאריכים 26 באפריל ל-53 במאי 2013 עם טיסות ו-7 לילות במלון קורל סטנד סיישל (3 כוכבים) ב-3172 יורו לזוג.

נהורה טורס

אתר נוסף שבו מצאנו חבילות נופש לסיישל הוא אתר התיירות נהורה טורס שמציע בעמוד הבא 4 חבילות שונות לסיישל. הנה פרטים נוספים על החבילות:

דיל לסיישל ל-7 ימים עם טיסות ולינה במלון בלו לגון ב-1550 דולר לאדם.

חבילה לסיישל לשבוע עם טיסות הלוך חזור ושהות במלון ואלמר  ריסורט סיישל ב- 2049 יורו כולל העברות ומיסי נמל ביטחון.

דיל לסיישל במלון Berjaya Beau Vallon Bay לשבוע עם טיסות בינלאומיות ב-2150 דולר לאדם.

חבילת נופש לסיישל ל-7 ימים עם טיסות ולינה במלון קורל סטרנד ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-1939 יורו לאדם.

*לא מצאנו מידע נוסף לגבי תאריכי היציאה והחזרה של החבילות.

מונה טורס

נסיים עם אתר מונה טורס שבו מצאנו שלושה דילים לסיישל ברגע האחרון לחנוכה 2012. הנה פרטים נוספים:

דיל לסיישל בחנוכה (בין התאריכים 7-14/12) לשבוע ימים עם טיסות ולינה במלון רג'יה סיישל על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-1385 יורו.

דיל לסיישל בחנוכה במלון קורל סטראנד ב-1450 יורו.

חבילת נופש לסיישל בחנוכה במלון לה מרידיאן ברבארון ב-1830 יורו לאדם בחדר זוגי.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

0 תגובות: