יום חמישי, 29 בינואר 2015

חבילות לרודוס וכרתים בחודש מאי ויוני 2015

כמה יעלו לכם בממוצע חבילות לרודוס או לכרתים במאי ויוני 2015? רוצים לגלות מהו הדיל הכי זול שמצאנו ברשת לתקופת טרום הקיץ? כל התשובות, בכתבה הבאה.

עונת התיירות הרשמית של קיץ 2015 כבר לא רחוקה כל כך וזה בדיוק הזמן להתחיל ולתכנן את החופשה שלכם לקיץ הקרוב. אם אתם אוהבים למצוא את המבצעים הכי שווים בתיירות, תקופת טרום הקיץ היא התקופה בה אפשר למצוא את הדילים הכי זולים ליעדים הפופולריים.

לכן, היום בבלוג החלטנו לצאת ולבדוק כמה יעלו לכם חבילות נופש לרודוס ולכרתים בתקופת טרום קיץ בחודשים מאי ויוני 2015 ולבדוק באיזה מחיר הכי זול תוכלו למצוא חבילה הכוללת את הכל במחיר אחד - טיסות, מלון והעברות. לצורך הבדיקה בחרנו באופן אקראי את אתר איסתא וביצענו בו חיפושים ופילוחים כדי לגלות מהם המחירים הממוצעים, כמה עולה הדיל הכי זול ומה הוא כולל. הנה, מתחילים.

רודוס וכרתים במאי 2015


הדיל הכי זול לרודוס בחודש מאי

הדילים הזולים לרודוס ביותר בחודש מאי 2015 שמצאנו באיסתא יעלו לכם החל מ- 364 דולר בלבד לאדם. מדובר בדילים ל-4 לילות באמצע השבוע היוצאים בימי ראשון בתאריכי היציאה 3,10 וה-17 במאי 2015 וכוללים טיסות של חברת ליון ו-4 לילות במלון קסנדרה רודוס. אם אתם לוקחים את החבילה ל-4 אנשים (מבוגרים), המחיר יהיה אף זול יותר ויעלה 334 דולר לאדם או 1336 דולר ל-4 אנשים.

הדיל הכי זול לכרתים בחודש מאי

המחירים עבור חבילות נופש לכרתים במאי 2015 באיסתא גבוהים במקצת מרודוס והמחיר הזול ביותר שמצאנו הוא 404 דולר לדילים היוצאים בסוף שבוע בימי חמישי בתאריכי היציאה 14 וה-28 במאי 2015. דילים אלו כוללים 3 לילות (חמישי עד ראשון) בחדר סטודיו על בסיס לינה בלבד במלון ריל פאלאס כרתים וטיסות של חברת אייג'יאן איירליינס.

רודוס וכרתים ביוני 2015


הדיל הזול ביותר לרודוס בחודש יוני

מחירי החבילות לרודוס ביוני 2015 לא משתנים הרבה ועומדים פחות או יותר על אותם המחירים. החבילות הזולות ביותר שמצאנו בחיפוש באתר איסתא עולות 374 דולר ויוצאות גם באמצע השבוע וגם בסוף שבוע (יציאות בימי ראשון או חמישי). מדובר על אותם דילים כמו אלו של חודש מאי שכוללים כאמור טיסות של ליון ו-4 לילות על בסיס לינה בלבד במלון קסנדרה (2 כוכבים).

הדיל הזול ביותר לכרתים בחודש יוני

גם בכרתים המחירים לחודש יוני 2015 באתר איסתא נשארים על אותו הסכום והדילים הכי זולים עולים 404 דולר לאדם. דילים אלו יוצאים בימי חמישי לכל אורך חודש יוני והם כוללים 3 לילות במלון פלגיה מריה כרתים על בסיס לינה בלבד, העברות וטיסות הלוך חזור לכרתים של חברת אייג'יאן איירליינס.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שלישי, 27 בינואר 2015

אכסניות ומלונות זולים באילת 2015

אילו מלונות הם הזולים ביותר באילת? איפה אפשר לנפוש באילת בפחות מ-300 ש"ח לזוג ואפילו למשפחה עם ילדים ללילה? ובקיצור, מצאנו לכם את האכסניות, המוטלים והמלונות הכי זולים באילת. כל הפרטים, לפניכם.

(עדכון אחרון: 27/1/2015) למרות שאילת היא עיר הנופש הרשמית ביותר של ישראל והביקוש לחופשה באחד המלונות בעיר הוא תמיד גבוה מאוד, עדיין ישנם מלונות ואכסניות באילת שמציעים חופשה לזוג און למשפחה במחירים שפויים. בכתבה הבאה בדקנו אילו מלונות או אכסניות באילת נחשבים לזולים במיוחד או כאלו שמציעים מבצעים אטרקטיביים שמתאימים גם לבעלי תקציב שפוי.

כדי להביא לכם את התוצאות המדויקות ביותר, נעזרנו באחד האתרים המובילים בישראל ובעולם - אתר בוקינג.קום. התוצאות, לפניכם.

שימו לב: המחירים והפרטים עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לתקופות השנה (בחגים כמו פסח או סוכות ובחודשי הקיץ יולי או אוגוסט, המחירים בדרך כלל יקרים יותר).

אכסניות ומלונות באילת - 2015


באתר בוקינג.קום, ערכנו חיפוש כללי עבור מלונות באילת ופילחנו את תוצאות החיפוש לפי מחיר החל מהמחיר הנמוך ביותר ועד לגבוה. הנה כמה מן התוצאות (שימו לב: המחירים המצוינים כאן הם נאספו מאתר בוקינג.קום ויכולים וצפויים להשתנות בהתאם לתאריכים שונים):

אכסניית בית הערבה 

מידע כללי: ממוקמת במרכז אילת ומרוחק כעשר דקות הליכה מהחוף הצפוני של אילת. האכסניה מציעה חדרים זוגיים פרטיים עם חדר מקלחת ושירותים בחדר וכן חדרי מעונות משותפים ל-6 אנשים בחדר.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-265 ש"ח לזוג ללילה.

מחיר לחדר מעונות (6 מיטות בחדר): החל מ-70 ש"ח לאדם ללילה.

כתובת: האלמוגים 106, אילת.

להזמנת חדרים באכסניית בית הערבה לחצו כאן.


אכסניית קורין אילת (מתאים למשפחות)

מידע כללי: אכסניה זולה באילת הממוקמת במרכז העיר המציעה גם אינטרנט אלחוטי חופשי באיזורי הלובי. האכסניה מציעה חדרי משפחה גדולים המתאימים לזוג עם 4 ילדים וכן חדרים זוגים, חדרי יחיד וחדרי מעונות משותפים.

מחיר ממוצע לחדר משפחה ללילה: 485 ש"ח בלבד!

כתובת: רח' רתמים 127/1, אילת.

להזמנת חדרים באכסניית קורין אילת לחצו כאן.


מלון קלאסיק אין - מלון דירות באילת

מידע כללי: מלון קטן במרכז אילת המציע חנייה, אינטרנט אלחוטי חינם, שולחנות פינג פונג ובליארד. המלון מציע מגוון גדול של חדרים כגון חדרי סטודיו רגילים, חדר סטודיו עם גן, חדר משפחתי (2 מבוגרים ו-2 ילדים), סוויטות לארבע נפשות ועוד.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-291 ש"ח לדירת סטודיו עם גן, 323 ש"ח לדירה משפחתית (זוג+2) או 359 ש"ח לסוויטה משפחתית של ארבע נפשות.

להזמנת חדרים במלון קלאסיק אין לחצו כאן.


אכסניית נוער ובית הארחה אילת

מידע כללי: רשת אכסניות נוער באילת עם אכסניות ברחבי הארץ מציעה אכסניה באילת הממוקמת במרכז אילת וקרובה יחסית לחוף הים.ישנם חדרים פרטיים וחדרי מעונות משותפים. האכסניה מציעה חיבור אינטרנט בחינם, ארוחת בוקר ישראלית, חנייה חופשית וחינמית ועוד.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-338 ש"ח לחדר זוגי או 495 ש"ח לחדר לשלושה מבוגרים.

כתובת: דרך הערבה 7, אילת.

להזמנת חדרים באכסניית נוער ובית הארחה אילת לחצו כאן.


מוטל אביב 

מידע כללי: מלון קטן המציע גם בריכה חיצונית לאורחיו. ממוקם במרחק עשר דקות הליכה מהטיילת באילת.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-251 ש"ח לזוג ללילה.

כתובת: עופרים 126, אילת.
 
להזמנת חדרים במוטל אביב אילת לחצו כאן.


סאנסט מוטל

מידע כללי: מוטל הממוקם גם הוא במרכז העיר כ-4 ק"מ מפארק השעשועים אילת וק"מ אחד מחוף הים. בנוסף, מציע המוטל חנייה חופשית, אינטרנט אלחוטי בחינם, מטבחון ומיני בר בכל חדר ועוד.

מחיר ממוצע לזוג ללילה:  החל מ-215 ש"ח לזוג ללילה.

כתובת: רתמים 130, אילת.
 
להזמנת חדרים במלון סנסט אילת לחצו כאן.


מלון הים האדום 

מידע כללי: מלון הים האדום באילת הוא מלון מחודש ומוגדר כמלון 3 כוכבים. המלון ממוקם קרוב לשדה התעופה של אילת, כל החדרים במלון כוללים מזגן בחדר, טלוויזיה, חדר אמבטיה ומיני בר.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-336 ש"ח בלבד לזוג ללילה, החל מ-422 ש"ח לחדר לשלושה מבוגרים.

כתובת: התמרים 45, אילת.
 
להזמנת חדרים במלון הים האדום לחצו כאן.


מלון מלוני אילת

מידע כללי: מלון מלוני הוא מלון 2 כוכבים באילת המציע 42 חדרים הכוללים מיזוג אוויר וטלוויזיה בכל חדר, בריכת שחייה חיצונית עם בריכה מופרדת לתינוקות ופעוטות.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-244 ש"ח ללילה לזוג.

כתובת: לוס אנג'לס 6, אילת.
  
להזמנת חדרים במלון מלוני אילת לחצו כאן.


מוטל נסיכת הים אילת

מידע כללי: מוטל זה מציע 36 חדרים המחולקים לחדרי יחיד, חדרים זוגיים, חדרים משפחתיים וחדרי מעונות משותפים. המוטל ממוקם כעשר דקות הליכה בלבד לקניון מול הים המוכר באילת ומציע חנייה פרטית בחינם ואינטרנט אלחוטי בחינם.

מחיר ממוצע לזוג ללילה: החל מ-269 ש"ח לזוג ללילה.

כתובת: רתמים 136, אילת.
 
להזמנת חדרים במוטל נסיכת הים אילת לחצו כאן.


הוסטל הנסיך הקטן אילת

מידע כללי: אכסניית הנסיך הקטן באילת היא הוסטל קטן הממוקם ממול הקניון "מול הים" ובמרחק דקות הליכה מחוף הים. בכל חדר יש טלוויזיה, מיקרוגל וקומקום חשמלי וגם אינטרנט אלחוטי חינם. למי שמחפש לינה זולה באילת עם קרבה לחוף, הנסיך הקטן יכולה להיות אופציה מעניינת.

מחיר ממוצע לחדר: החל מ-200 ש"ח לזוג ללילה, החל מ-250 ש"ח לחדר לשלושה מבוגרים ו-280 ש"ח לחדר לארבעה מבוגרים.

כתובת: דרך יותם 1, אילת.

להזמנת חדרים בהוסטל הנסיך הקטן לחצו כאן.


מוטל הקונכייה אילת

מידע כללי: עוד מלון זול באילת הממוקם קרובלים הוא מלונית הקונכייה. המלון נמצא במרחק של 2 דקות הליכה מהים וסמוך אליו ישנו גם סופרמרקט. החדרים במלונית מציעים טלוויזיה, מיזוג אוויר ושירותים ומקלחת. בנוסף, ישנו אינטרנט אלחוטי בחינם בכל חדרי המלון.

מחיר ממוצע לחדר: החל מ-350 ש"ח לזוג ללילה, 511 ש"ח לשלושה מבוגרים או 860 ש"ח לחמישה מבוגרים בחדר ללילה.

כתובת: תרשיש 1, אילת.

להזמנת חדרים במוטל הקונכייה אילת לחצו כאן.


מוטל צבר

מידע כללי: מוטל צבר הוא מלון קטן המציע 21 חדרים בלבד. המוטל ממוקם ליד גן פרדקין ומרוחק כ-20 דקות הליכה מחוף הים. המלון מציע חדרים ליחיד, חדרים זוגיים וחדרים משפחתיים עד ל-5 נפשות. בכל החדרים ישנם טלוויזיה ומיזוג אוויר כאשר חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת פרטית.

מחיר ממוצע לחדר: מחיר חדר לזוג ללילה מתחיל ב-270 ש"ח, מחיר ליחיד בחדר מעונות לארבעה אנשים מתחיל ב-97 ש"ח. 5 מבוגרים בחדר משפחתי מתחיל ב-559 ש"ח.

כתובת: אלמוגים 16, אילת.

להזמנת חדרים במוטל צבר לחצו כאן.


מלון בלו אילת

מידע כללי: מלון בלו באילת הוא מלון 3 כוכבים המציע 30 חדרים. המלון מציע חדרים זוגיים, חדרי טריפל או חדרים עם שני חדרי שינה המתאימים למשפחות עם ילדים. מיקום המלון הוא ליד התחנה המרכזית אילת (טוב למי שמגיע לאילת באוטובוס). המלון מציע גם ארוחת בוקר הכלולה בדרך כלל במחיר החדר וכמו כן מציע אינטרנט אלחוטי בחינם בכל החדרים.

מחיר ממוצע לחדר: החל מ-300 ש"ח לזוג.

כתובת: רחוב עופרים 123, אילת.

להזמנת חדרים במלון בלו אילת לחצו כאן.


מלון ריו אילת

מידע כללי: מלון 3 כוכבים באילת נוסף המציע חדרים לזוג בפחות מ-300 ש"ח הוא מלון ריו. במלון 54 חדרים הכוללים טלוויזיה, מקרר וקומקום חשמלי. במלון יש בריכה פתוחה לאורחים ובר לילה הממוקם באתר המלון. מלון ריו ממוקם במרחק10 דקות הליכה מחוף הים. אינטרנט אלחוטי חינם יש רק בלובי ולא בחדרים.

מחיר ממוצע לחדר: החל מ- 274 ש"ח לזוג.

כתובת: שדרות התמרים 9, אילת.

להזמנת חדרים במלון ריו אילת לחצו כאן.


מלון סי הוטל אילת

מידע כללי: מלון סי הוטל באילת הוא מלון 3 כוכבים השייך לרשת המלונות C Hotels. המלון ממוקם במרחק דקות הליכה בודדות לחוף הים ולטיילת באילת. במלון 147 חדרים המחולקים לחדרים זוגיים וחדרים משפחתיים עם מרפסת בכל חדר כאשר חלק מהחדרים פונה לנוף לבריכה. המלון מציע בריכת שחייה, מרכז כושר וגם צוות בידור בעונות התיירות.

מחיר ממוצע לחדר:החל מ-350 ש"ח לזוג ללילה בחודשי החורף.

כתובת: רחוב התמרים 2, אילת.

להזמנת חדרים במלון סי הוטל לחצו כאן.



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום רביעי, 21 בינואר 2015

דילים לפראג בפסח - מי הכי זול?

סדרת כתבות חדשה שאנו פותחים בבלוג תעסוק בהשוואת מחירים לחבילות נופש ודילים לפסח 2015 ליעדים הפופולריים ביותר מבין חברות התיירות הגדולות בישראל. אנו מתחילים עם פראג. 

בסדרת כתבות הבאה נציע מדי יום כתבה חדשה ובה השוואת מחירים עבור דילים וחבילות נופש לפראג, לונדון, בודפשט וכל שאר היעדים הפופולריים מבין חברות התיירות הגדולות והמובילות בישראל כמו איסתא, קשרי תעופה, גוליבר, אשת טורס ועוד ועוד...

את הכתבה הראשונה בסדרה אנחנו פותחים עם השוואת מחירים לחבילות נופש בפראג בחול המועד פסח ל-4 לילות לזוג בין התאריכים 5-9 באפריל 2015. הנה 3 התוצאות הזולות ביותר של משרדי הנסיעות המובילים בישראל.

שימו לב: כל המחירים והפרטים המצויינים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו ונאספו מאתרי החברות.

דילים לפראג בפסח - איסתא


הדיל הזול ביותר לפראג בפסח באיסתא כולל 4 לילות במלון אולימפיק פראג והוא יעלה לזוג 1252 דולר.

2 הדילים הזולים הבאים:

טיסות + 4 לילות במלון צ'רלס סנטרל פראג ב-1300 דולר לזוג
טיסות + 4 לילות במלון פראג סנטר פלאזה ב-1360 דולר לזוג.

לעמוד תוצאות החיפוש באיסתא

דילים לפראג בפסח - אשת טורס


בחיפוש שעשינו באשת טורס עבור חבילות לפראג בפסח 2015 בתאריכים הנ"ל, החבילה הזולה ביותר תעלה לזוג 1512 דולר וכוללת טיסות ו-4 לילות במלון פורטונה ריאה פראג.

2 הדילים הזולים הבאים:

טיסות + 4 לילות במלון פורטונה ווסט ע"ב לינה וארוחת בוקר ב-1522 דולר לזוג.
טיסות + 4 לילות במלון פורטונה סיטי פראג ב-1532 דולר.

לעמוד תוצאות החיפוש באשת טורס

דילים לפראג בפסח - הדקה ה-90


באתר הדקה ה-90 מציעים את אותם מלונות כמו באתר איסתא. הדיל הזול ביותר שמציעים בדקה ה-90 יעלה לזוג 1252 דולר לזוג והוא כולל טיסות אלעל ישירות לפראג ו-4 לילות במלון אולימפיק פראג.

2 הדילים הזולים הבאים:

טיסות אלעל + 4 לילות במלון צ'רלס סנטרל פראג ב-1297 דולר לזוג.
טיסות אלעל לפראג + 4 לילות במלון פראג סנטר פלאזה ב-1357 דולר לזוג.

לעמוד תוצאות החיפוש בדקה ה-90

דילים לפראג בפסח - אופיר טורס


הדיל הזול ביותר לפראג בפסח באופיר טורס יעלה לכם 1251 דולר לזוג וכולל טיסות ישירות של אלעל ו-4 לילות במלון אולימפיק פראג.

2 הדילים הזולים הבאים:

טיסות + 4 לילות במלון צ'רלס סנטרל פראג ב-1298 דולר לזוג.
טיסות + 4 לילות במלון גוריס אין פראג ב-1437 דולר.

לעמוד תוצאות החיפוש באופיר טורס

דילים לפראג בפסח - איזיגו


גם באתר התיירות איזיגו מציעים דילים דומים לפראג בפסח בתאריכים שבדקנו והדיל הזול ביותר עולה 1145 דולר לזוג וכולל טיסות ישירות לפראג של אלעל ו-4 לילות במלון אולימפיק פראג.

2 הדילים הזולים הבאים:

טיסות + 4 לילות במלון צ'רלס סנטרל פראג ב-1187 דולר לזוג.
טיסות + 4 לילות במלון איביס וונסלס סקוור פראג ב-1314 דולר לזוג.

לעמוד תוצאות החיפוש באיזיגו

דילים לפראג בפסח - השטיח המעופף


נסיים להיום עם אתר השטיח המעופף שמציע את הדיל הכי זול לפראג בפסח 2015 ב-1500 דולר וכולל טיסות ישירות לפראג של חברת התעופה טראוול ו-4 לילות במלון מיי אפולון פראג.

2 הדילים הזולים הבאים: 

טיסות + 4 לילות במלון פורטונה ריהא פראג ב-1520 דולר לזוג.
טיסות + 4 לילות במלון אולימפיק טריסטאר ב-1538 דולר לזוג.

לעמוד תוצאות החיפוש בשטיח המעופף

אז מי הכי זול?


ובכן, בסיכום ההשוואה שערכנו עבור 4 לילות בחול המועד פסח (אמצ"ש) בין התאריכים 5-9 באפריל 2015 לזוג. האתר המנצח שלנו להיום הוא איזי גו שמציע את ההצעההזולה ביותר העומדת על 1145 דולר לזוג ל- 4 לילות במלון אולימפיק פראג וטיסות ישירות לפראג של אלעל.

עד כאן להיום וניפגש מחר בהשוואה הבאה....

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 19 בינואר 2015

דילים לחו"ל בפחות מ-400 דולר - חורף 2015

בדקנו ואספנו לכם חבילות נופש ודילים לחו"ל הכי זולים ולא יותר מ-400 דולר לאדם לחודשים ינואר, פברואר ומרץ 2015. סקרנים? כל התוצאות בכתבה הבאה.

החורף הוא הזדמנות מצויינת למצוא מציאות ומבצעים שווים בתחום התיירות. והנה למשל משרד הנסיעות "נט טרוול" מציע באתרו רשימה של דילים וחבילות נופש עד 400 דולר לאדם בלבד לחורף 2015. בדקנו מהם הדילים הכי זולים בחודשים הקרובים פברואר ומרץ 2015, איזה מלונות וטיסות הם כוללים וכמה הם בדיוק עולים. להלן כמה מן התוצאות.

דילים למינכן עד 400 דולר


נתחיל עם 2 דילים למינכן לסוף ינואר שמחירם הוא 399 דולר כ"א. הדילים כוללים טיסות ישירות הלוך חזור למינכן ו-3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלונות לאונרדו הוטל רזידנט מינכן או מלון לאונרדו סיטי ווסט מינכן.

דילים לאתונה עד 400 דולר


בנט טרוול מציעים כמה עשרות דילים לאתונה יוון בחורף הקרוב בחודשים ינואר, פברואר ומרץ 2015 בטווח מחירים של בין 329 ל-349 דולר לאדם בלבד. כך למשל תוכלו למצוא דיל לאתונה לאמצע השבוע ב-22 בפברואר 2015 הכולל טיסות ישירות לאתונה של אלעל ו-4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון אוסקר אתונה (3 כוכבים) ב-349 דולר לאדם או דיל לאתונה במרץ 2015  הכולל גם הוא טיסות אלעל ו-4 לילות ע"ס ארוחת בוקר במלון דוריאן אין אתונה ב-339 דולר לאדם.

דילים לרומא עד 400 דולר


אנחנו לא יודעים אם מדובר כאן בטעות או לא אבל מה שבטוח, שווה לבדוק את המבצע הבא בנט טרוול - דיל לרומא בפברואר 2015 הכולל טיסות ישירות לרומא של ארקיע ו-8 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון ארקדיה רומא (3 כוכבים) ב-399 דולר בלבד!

דילים לוינה עד 400 דולר


בנט טרוול מציעים דילים לוינה היוצאים מדי יום בחודשים ינואר, פברואר ומרץ 2015 (עד ה-14 במרץ) הכוללים טיסות אלעל ו-3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון קווליר וינה ב-359 דולר לאדם. מי שמעוניין, יכול לשדרג את המלון או את מספר הלילות בתוספת תשלום.

דילים לבוקרשט עד 400 דולר


אנו ממשיכים עם דילים לבוקרשט בחורף הקרוב שגם כאן מציעים בנט טרוול דילים יומיים הכוללים טיסות אלעל ישירות לבוקרשט ו-3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון 3 כוכבים בבוקרשט (לא צויין באתר את שם המלון). מחיר החבילה - 389 דולר לאדם.

דילים לבודפשט עד 400 דולר


אחד היעדים הפופולריים ביותר בנט טרוול הוא כנראה בודפשט וזאת מכיוון שבאתר מציעים לכם עשרות דילים שונים לבודפשט בינואר, פברואר או מרץ 2015 של 3-4 לילות בטווח מחירים של בין 279 ל-389 דולר לאדם. כך למשל, חבילת נופש לבודפשט בפברואר באמצע השבוע (יציאה ב-16 בפברואר) הכוללת טיסות אלעל ישירות לבודפשט ו-3 לילות במלון גולדן פארק בודפשט תעלה לכם 279 דולר לאדם בלבד! חבילת נופש לבודפשט במרץ 2015 בסוף שבוע (יציאה ב-17 במרץ) הכוללת גם כן טיסות אלעל ו-3 לילות במלון גולדן פארק תעלה לכם 339 דולר לאדם בלבד.

דילים לורשה עד 400 דולר


בשנים האחרונות פולין הפכה ליעד מבוקש אצל התייר הישראלי. בנט טרוול מציעים דילים לורשה הכוללים טיסות סדירות של אלעל לורשה ו-3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון מטרופול ורשה ב-399 דולר לאדם.

דילים לפראג עד 400 דולר


אם אתם מחפשים מקום מומלץ לחופשה בחורף 2015, פראג היא המקום בשבילכם. בנט טרוול מציעים דילים לפראג בינואר ופברואר 2015 ב-399 דולר כ"א. למשל דיל לפראג בפברואר 2015 בסוף שבוע ל-4 לילות הכולל טיסות ישירות של אלעל לפראג ולינה במלון פראג סנטר פלאזה ב-399 דולר בלבד.

דילים לרודוס עד 400 דולר


עונת התיירות ברודוס נפתחת פחות או יותר בחודש אפריל ובנט טרוול כבר מציעים מעכשיו דילים לרודוס באפריל ובמאי במחירים של 384 דולר לאדם בלבד. הדילים כוללים 3 או 4 לילות במלון את'נה או מלון אירופה (3 כוכבים).

דילים למלטה עד 400 דולר


ונסיים עם מלטה. בנט טרוול מציעים כמות גדולה מאוד של דילים למלטה לכל אורך פברואר ומרץ 2015 בטווח מחירים של בין 243 ל-399 דולר לאדם. כך למשל תוכלו למצוא דיל למלטה בפברואר 2015 בסופ"ש (יציאה ב-27 בפברואר) הכולל טיסות ישירות למלטה ו-3 לילות במלון טופז מלטה (3 כוכבים) על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-294 דולר לאדם.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום רביעי, 14 בינואר 2015

דילים לשבועות 2015

מבצעים באילת, דילים לברצלונה, חבילת נופש באמסטרדם, חופשה משפחתית ברודוס או חבילות לקוסטה ברווה. אספנו לכם את הדילים, מבצעים וחבילות הנופש המעניינות והאטרקטיביות ביותר ברשת לחג שבועות 2015. כל הפרטים, לפניכם.

(עדכון אחרון: 14/1/2015)

על המבצעים השונים לחופשת פסח הקרובה כבר דיברנו רבות בבלוג הזה. הפעם, החלטנו להתרחק קצת ביומן ולבדוק אילו מבצעים מציעים המלונות הגדולים בארץ ובחו"ל ואילו חבילות נופש ודילים מציעים משרדי הנסיעות המובילים בישראל לחג שבועות 2015 שיתקיים השנה ב-23-24 במאי 2015. הנה כמה מהתוצאות.

שימו לב: כל המחירים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו ועלולים להשתנות ולכן, אין אנו אחראים על המידע המובא בפניכם כאן.

מבצעים לאילת בשבועות 2015

נתחיל את הכתבה בבדיקה שערכנו באתר הזמנת המלונות בוקינג.קום בו בדקנו כמה יעלו מלונות באילת בשבועות 2015 בין התאריכים 22-25 ביוני וסה"כ 3 לילות (יום שישי עד יום שני). ובכן, מלון הילטון מלכת שבא אילת מציע חדר לזוג דלוקס עם נוף ללגונה ב-4507 ש"ח לזוג. מלון מלוני אילת (3 כוכבים) מציע מבצע שווה הכולל חדר זוגי בשבועות ל-3 לילות ב-1193 ש"ח בלבד!

3 לילות בשבועות 2015 יעלו לזוג במלון הבוטיק סוליי אילת 3300 ש"ח בלבד בחדר זוגי כולל ארוחת בוקר. במלון ישרוטל ריברייה קלאב מציעים דירת נופש ל-4 נפשות בשבועות 2015 ב-3720 ש"ח בלבד או סוויטה למשפחה בת 5 נפשות (או 5 מבוגרים) ב-4488 ש"ח ובמלון פרימה מיוזיק אילת יעלה לכם חדר זוגי ל-3 לילות בשבועות ב-2848 ש"ח בלבד!

במלון אסטרל סי סייד מציעים חדר לזוג בשבועות 2015 ב-3327 ש"ח לזוג. אם אתם מחפשים חופשה לכל המשפחה באילת, המלון מציע חדר לזוג עם ילד אחד ב-4159 ש"ח וחדר לזוג עם 2 ילדים החל מ-4991 ש"ח.

לחצו כאן לעוד מבצעים לאילת בשבועות 2014


דילים לרודוס, ברלין, אמסטרדם ועוד בשבועות 2015

בדקנו באמצעות החיפוש של אתר איסתא כמה יעלו לכם דילים לשבועות 2015 הכוללים טיסות ומלונות בערים והמדינות הפופולריות בעולם ל-3 לילות שיוצאים בתאריך 22 במאי 2015 (יום שישי). הנה כמה מהתוצאות:

באיסתא מציעים דיל הכל כלול ברודוס בשבועות 2015 הכולל טיסות הלוך חזור של אייג'יאן איירליינס ולינה במלון EVI ע"ב הכל כלול ב-968 דולר לזוג, חבילת נופש לברלין בשבועות 2015 במלון איביס סטייל ברלין (3 כוכבים) הכוללת טיסות ישירות לברלין של אייר ברלין ב-1278 דולר לזוג וגם דיל לאמסטרדם בשבועות המציע טיסות של ארקיע ו-3 לילות במלון NH סכיפהול אמסטרדם ב-1798 דולר לזוג.

עוד מציעים באיסתא, דיל לקוסטה ברווה למשפחה של זוג ו-2 ילדים בשבועות 2015 ל-3 לילות הכולל טיסות של חברת התעופה וולינג איירליינס ולינה במלון אולימפיק קללה קוסטה ברווה (3 כוכבים) ב-2796 דולר או 2122 דולר למשפחה של זוג וילד אחד על בסיס חצי פנסיון.

וגם, חבילות נופש לברצלונה בשבועות 2015 ל-3 לילות במלונות רפאל בדלונה או מלון אוטו האגאר ברצלונה החל מ-770 דולר לאדם ל-3 לילות כולל ארוחת בוקר וטיסות של וולינג איירליינס. באיסתא גם מציעים דילים למלטה בשבועות 2015 ב-863 דולר לזוג בלבד הכוללים טיסות של אייר מלטה ו-3 לילות במלון פרימרה מלטה או 1271 לזוג עם ילד עד גיל 12.

באיסתא גם מציעים כמה דילים לשבועות 2015 ליעדים פחות מוכרים אך מסקרנים ומעניינים. למשל, דילים לנאפולי בשבועות החל מ-1622 דולר לזוג, דילים לקטניה ל-3 לילות בשבועות 2015 החל מ-1032 דולר לזוג, דילים לפאפוס בקפריסין בשבועות החל מ-1244 דולר לאדם, דילים לסירקוזה שבסיציליה, איטליה החל מ-1136 דולר או דילים לסורנטו באיטליה בשבועות 2015 החל מ-835 דולר לאדם.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום חמישי, 8 בינואר 2015

מבצעים לשבועות 2015 באילת, ים המלח, תל אביב ועוד

מתכננים חופשה בשבועות 2015 באילת, ים המלח, ירושלים או תל אביב? אספנו לכם את המחירים הזולים ביותר למלונות בישראל בחג שבועות הקרוב. הנה כל הפרטים.

אם אתם אוהבים לתכנן את החופשה שלכם מוקדם ככל האפשר, הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה חיפשנו עבורכם בעזרת אתר השוואת המחירים "הוטלס קומביינד" את המחירים הזולים ביותר עבור מלונות בישראל בחג שבועות 2015.

חג שבועות 2015 ייצא השנה בין התאריכים 23-24 במאי כאשר החג למעשה מתחיל ביום שבת. הבדיקה שאנו ערכנו, התבצעה עבור סוף שבוע ארוך הכולל גם את יום ראשון ובין התאריכים 22-25 במאי (סה"כ 3 לילות) לזוג. הנה המחירים הזולים ביותר לתאריכים אלו כפי שמצאנו באתר הוטלס קומביינד:

שימו לב: המחירים המצויינים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו ועשויים להשתנות מעת לעת

מלונות באילת שבועות 2015


ובכן, במלון מלכת שבא אילת מציעים לחג שבועות 2015, חדר לזוג ב-4482 ש"ח. מלון דן פנורמה אילת יעלה לזוג 3844 ש"ח. במלון דן אילת, חדר לזוג יעלה לכם 5718 ש"ח ובמלון 5 הכוכבים רויאל ביץ', חדר לזוג בשבועות יעלה 6350 ש"ח.

המחיר הזול ביותר בשבועות 2015 במלון רימונים אילת הוא 4905 ש"ח לזוג. במלון ישרוטל רויאל גארדן אילת, המחיר עומד על 5773 ש"ח ובמלון נובה לייק (4 כוכבים) המחיר הזול ביותר ל-3 לילות בשבועות 2015 יהיה 2972 ש"ח.

מלון קראון פלאזה אילת מציע חדר לזוג ב-2667 ש"ח. מלון 4 הכוכבים מרקש אילת מציע חדר לזוג בשבועות ב-4028 ש"ח כולל ארוחת בוקר. מלון קלאב אין אילת מציע וילה עם שני חדרי שינה בשבועות 2015 ב-3382 ש"ח ומלון רימונים סנטרל פארק אילת מציע חדר לזוג ב-2910 ש"ח.

עוד מחירים של מלונות באילת: 

מלון קיסר אילת - 4143 ש"ח.
מלון אסטרל סי סייד אילת - 3327 ש"ח.
מלון לה פלאייה אילת - 2727 ש"ח.
מלון ישרוטל ים סוף אילת - 5094 ש"ח.
מלון אגמים אילת - 4964 ש"ח.
מלון אסטרל קורל אילת - 3615 ש"ח.
מלון אסטרל ויליג' אילת - 3327 ש"ח.
מלון אסטרל נירוונה אילת - 3615 ש"ח.
מלון ישרוטל לגונה אילת - 5080 ש"ח.
מוטל נסיכת הים - 510 ש"ח בלבד!!

מלונות בים המלח שבועות 2015


אנו ממשיכים את הבדיקה שלנו עם עוד יעיד פופולרי מאוד בשבועות והוא איזור עין בוקק שעל חוף ים המלח. הנה המחירים הכי זולים בכמה ממלונות ים המלח בשבועות 2015

מלון דייוויד ים המלח - 3014 ש"ח לזוג.
מלון דניאל ים המלח - החל מ-4915 ש"ח.
מלון רימונים ים מלח - החל מ-4778 ש"ח.
מלון ישרוטל ים המלח - החל מ-5225 ש"ח לזוג.
מלון אואזיס ים המלח - החל מ-3088 ש"ח
מלון גנים ים המלח (4 כוכבים) - 4273 ש"ח.
מלון ספא קלאב אילת - 3423 ש"ח.

מלונות בתל אביב שבועות 2015


מלון רויאל ביץ' תל אביב בשבועות 2015 - 3732 ש"ח.
מלון דן תל אביב - 4618 ש"ח.
מלון הילטון תל אביב - 5331 ש"ח.
מלון קראון פלאזה סיטי סנטר תל אביב - 2619 ש"ח.
מלון דיוויד אינטרקונטיננטל תל אביב - 3153 ש"ח.
מלון קראון פלאזה תל אביב - 3452 ש"ח.
מלון הרודס תל אביב - 3732 ש"ח.

מלונות בהרצליה שבועות 2015


מלון דניאל הרצליה - 4251 ש"ח.
מלון דן אכדיה הרצליה - 5772 ש"ח.
מלון ריץ' קרלטון הרצליה - 5334 ש"ח.

מלונות בנתניה שבועות 2015


מלון לאונרדו פלאזה נתניה החל מ-2793 ש"ח.
מלון גליל נתניה - 1615 ש"ח.
מלון רזידנס נתניה - 1615 ש"ח.

מלונות בטבריה שבועות 2015


מלון רימונים גלי כנרת - 4692 ש"ח.
מלון לאונרדו טבריה - 2933 ש"ח.
מלון רימונים מינרל טבריה - 2298 ש"ח.
מלון גולן טבריה - 3759 ש"ח.

מלונות בחיפה שבועות 2015


מלון גארדן הוטל חיפה - 2109 ש"ח.
מלון דן פנורמה חיפה - החל מ-2444 ש"ח.
מלון דן כרמל חיפה - 4158 ש"ח.
מלון לאונרדו חיפה - 3136 ש"ח.
מלון יערות הכרמל - החל מ-6373 ש"ח.

מלונות בירושלים שבועות 2015


מלון רמדה ירושלים שבועות 2015 - החל מ-2295 ש"ח.
מלון דן ירושלים - החל מ-2444 ש"ח.
מלון ענבל ירושלים - החל מ-4437 ש"ח.
מלון לאונרדו פלאזה ירושלים - 4070 ש"ח.
מלון ממילא ירושלים - החל מ-5477 ש"ח.
מלון מצודת דוד ירושלים - החל מ-6672 ש"ח.
מלון לאונרדו ירושלים - 2513 ש"ח.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שישי, 2 בינואר 2015

המלצות למלונות והוסטלים בפוקט - קיץ 2015

איזה מלון נחשב למפואר ביותר בפוקט? איזו אכסנייה בפוקט קיבלה את ההמלצות הטובות ביותר ברשת? אם אתם מחפשים המלצות למלון בפוקט, הגעתם למקום הנכון. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

גם השנה התיירות לתאילנד בכלל ולפוקט בפרט צפויה להיות עמוסה במטיילים ישראלים צעירים שמנסים לנקות את הראש לאחר הצבא או בתיירים מבוגרים ביותר שרוצים ליהנות מהשקט והחופים הנפלאים של תאילנד.

חלק מהמטיילים הישראלים יעדיפו לינה זולה בהוסטלים ואכסנייות בפוקט ואילו התיירים המבוגרים והמבוססים יותר יעדיפו לינה במלונות ורצוי כמה שיותר מפואר. היום בבלוג שלנו החלטנו לבדוק אילו מלונות ואכסניות בפוקט נחשבים לטובים והשווים ביותר לפי המלצות שמצאנו ברחבי הרשת.

המלצות להוסטלים ואכסנייות בפוקט


הוסטל אננס פוקט (Ananas Phuket Hostel) - הוסטל אננס המדורג 3 כוכבים הוא אחד מהאכסניות המומלצות ביותר בפוקט לפי כל אתרי הביקורות ברחבי הרשת. ההוסטל מדורג במקום הראשון באתר טריפ אדיווזר בקטיגוריית ההסוטלים והאכסניות בפוקט וכן נמצא כהמומלץ ביותר לפי גולשי אתר בוקינג.קום.

המקום מציע חדרי מעונות עם מיטות קומותיים נקיות המתאימות לעד 6 אנשים בחדר (ישנה גם אופציה לחדרים לנשים בלבד). המלון ממוקם מרחק של דקות הליכה מהתחנה המרכזית וממרכז העיר.

הוסטל אקו (Eco Hostel) - ההוסטל אקו הוא אכסנייה המדורגת 2 כוכבים וממוקמת במרכז פוקט, 5 דקות הליכה מהשוק הלילי שבעיר. ההוסטל מציע אינטרנט אלחוטי בחינם וארוחות מקומיות ובינלאומיות. כל החדרים בהוסטל (גם חדרי המעונות) כוללים מקלחת ושירותים ומיזוג אוויר.

אי פוקט הוסטל (Ai Phuket Hostel) - ממוקם במרכז פוקט, ההוסטל אי פוקט הוא מלון קטן המדורג 2 כוכבים ומציע חדרים פרטיים וחדרי מעונות לתרמילאים. החדרים הפרטיים כוללים טלוויזיה ובכל החדרים ישנו אינטרנט אלחוטי (Wi-Fi) בחינם. המלון ממוקם במרכז פוקט וקרוב במרחק הליכה לכל היעדים הפופולריים בפוקט.

רשימה של הוסטלים מומלצים בפוקט

והנה עוד כמה הוסטלים ואכסנייות שקיבלו המלצות וביקורות טובות:

המלצות למלונות בפוקט


אם הוסטלים ואכסנייות זה לא הקטע שלכם ואתם מעדיפים ללון במלון שווה בפוקט, יש הרבה מאוד כאלו בפוקט. מלונות שווים שלא תרצו לעזוב אותם בכלל. אז הנה רשימה של כמה המלצות למלונות בפוקט שקיבלו את הביקורות הכי טובות ברשת:

מלון טברון פוקט (Thavorn Resort) - מלון טברון הוא מלון מפואר בפוקט המדורג 4 כוכבים ונראה כמו חלקת גן עדן קטנה. המלון ממוקם על חוף קארון וממוקם כעשר דקות נסיעה לפטונג ביץ'. במלון תמצאו בריכה ענקית ויפייפיה וחדרים גדולים ומרווחים הכוללים מרפסות פרטיות. המלון זכה להיות המלון המומלץ ביותר באתר בוקינג.קום.

מלון סאנווינג רזורט אנד ספא (Sunwing Resort & Spa) - עוד פיסת גן עדן בפוקט היא מלון סאנווינג פוקט הממוקם על חוף בנג טאו. המלון המדורג 4 כוכבים אף הוא, מציע רמת אירוח מפוארת עם בריכות ענקיות ומרהיבות ועיצוב מדהים ברוח המקום. המלון מציע פעילויות רבות ומתאים גם למשפחות עם ילדים (המלון כולל 2 בריכות ילדים).

החדרים במלון כוללים ריהוט מעוצב מעץ, מטבחון ומרפסת פרטית. בנוסף, ישנם כמהמסעדות במלון שזכו לביקורות טובות ברשת.

מלון דוסיט תאני לגונה פוקט (Dusit Thani Laguna Phuket) - עוד מלון מפואר בפוקט שנראה עמו ארמון מהודר הוא מלון דוסיט תאני לגונה בפוקט. גם מלון זה ממוקם ממש על אחד החופים היפים ביותר בעולם - חוף בנגטאו. דירוג המלון הוא 5 כוכבים וכך תוכלו למצוא בו שירות ואוכל ברמות הגבוהות ביותר וחדרים מרווחים ומפנקים.

המלון עצמו מעוצב ברמה גבוהה מאוד ומושפע מהעיצוב התאילנדי אך בצורה מודרנית.

רשימה של מלונות מומלצים בפוקט


והנה עוד כמה מלונות בפוקט שאתם חייבים לבדוק לפני שאתם מחליטים:


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.