יום שני, 29 בדצמבר 2014

חמשת המלונות הכי מפוארים באילת

לקראת עונת התיירות של חורף ופסח 2015, החלטנו להציג לכם את חמשת המלונות היוקרתיים והמפוארים ביותר באילת. מי ולמה? בפנים?

כידוע לכם אנו סוקרים וכותבים לכם בבלוג זה על הרבה מאוד מלונות בארץ ובעולם והיום החלטנו להציג את רשימת טופ 5 של המלונות הכי שווים והכי יוקרתיים באילת לקראת עונת התיירות של חורף ופסח 2015. אז בלי לבזבז הרבה זמן, הנה אנו מתחילים.

1. מלון הרודס ויטאליס אילת 

במקום הראשון אנו ממקמים ללא ספק את מלון הרודס ויטאליס אילת. מלון זה הנכלל בקטיגורית מלונות היקורה והלוקשרי הוא מלון המיועד לזוגות בלבד וללא ילדים. מלבד העיצוב המרהיב של המלון מבפנים ומבחוץ, המלון מציע 2 בריכות שחייה - חיצונית ומקורה, מועדון ספא מהטובים בארץ וכן שירות VIP הכולל עיתון יומי והסעות משדה התעופה וחזרה.
 
להשוואת מחירים הכי זולים של הרודס ויטאליס לחצו כאן



2. מלון מלכת שבא אילת

קשה לעמוד מול המבנה העצום והמרהיב של מלון מלכת שבא מבלי להתפעם ולהתפעל מהיופי והצמה שהמלון משדר. בין אם מדובר בחדרים ובין אם בלובי ומסדרונות המלון, ניתן לראות עיצוב מוקפד ונקי שמשרה אווירה רגועה ונעימה. במלון תמצאו את הספא "Cybex" הכולל גם סאונת אדים ועיסוי, 5 מסעדות שונות וחדר כושר מפואר.

להשוואת מחירים הכי זולים של הילטון מלכת שבא אילת לחצו כאן



3. מלון דן אילת 

אי אפשר לדבר על המלונות הטובים והמפוארים ביותר באילת מבלי לציין את מלון דן אילת שנחשב ללא ספק לאחד ממלונות היוקרה הטובים באילת בפרט ובישראל בכלל. אם אתם מחפשים חדרים מרווחים ומפוארים, מלון דן אילת הוא הכתובת בשבילכם.

מחוץ לחדרים, תוכלו למצוא בריכת שחייה מעוצבת עם מגלשות, מתקני ספורט רבים, מועדון הילדים "דנידין" ועוד. מלון דן אילת מככב בכל אתרי הביקורות הישראלים והעולמיים ונמצא ברוב המקרים בין 3 המלונות הטובים ביותר באילת.

להשוואת מחירים הכי זולים של מלון דן אילת לחצו כאן



4. מלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת

רשת המלונות הגדולה "ישרוטל" מציעים במקביל לרשימת בתי המלון שלהם, רשת נוספת שכוללת 5 מלונות בלבד המשתייכים למלונות היוקרה ונקראת "ישרוטל אקסלוסיב" כמו למשל מלון בראשית במצפה רמון או מלון יערות הכרמל בחיפה. באילת, המלון היורקתי של ישרוטל הוא מלון רויאל ביץ'.

במלון זה, הכולל חוף ים פרטי, 3 בריכות שחייה ומרכז בריאות, החדרים מרווחים ביותר וכוללים ברובם גם מרפסת המשקיפה לים ולבריכה. המלון אירוח לא פעם אח"מים מישראל ומהעולם.

להשוואת מחירים הכי זולים של מלון רויאל ביץ אילת לחצו כאן

 

5. מלון הנסיכה אילת 

במקום החמישי והאחרון החלטנו להציב את המלון הותיק של אילת - מלון הנסיכה שממוקם לו לבד במתחם משל עצמו ולא באיזור העמוס וההומה אדם שבטיילת. המלון אשר שייך לרשת ישרוטל, מציע חדרים מעוצבים ומרווחים שמשקיפים או לים או לצוק המדהים שעומד לו מאחורי המלון.

בריכת השחייה של המלון נחשבת אחת הגדולות והשוות ביותר מבין מלונות אילת ויחד עם המסעדות הטובות של המלון שנחשבות גם הן לבין הטובות ביותר בעיר, מצפה לכם בהחלט חופשה יוקרתית ושווה.

להשוואת מחירים הכי זולים של מלון הנסיכה אילת לחצו כאן



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 22 בדצמבר 2014

דילים לכרתים בפסח 2015 - מי הכי זול?

איזה אתר תיירות מציע כבר מעכשיו דילים לכרתים בפסח 2015 ומי מציע את הדיל הזול? מתכננים חופשה בכרתים בפסח הקרוב? הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

אחרי שבכתבה האחרונה בה סקרנו חבילות ברודוס לחג הפסח, הבטחנו שנבדוק עבורכם גם דילים לכרתים לפסח 2015, אז הנה אנו מקיימים את הבטחתנו והיום בבלוג נציג לכם את אתרי התיירות הגדולים של ישראל שמציגים כבר מעכשיו דילים וחבילות נופש לכרתים בפסח 2015.

כדאי לציין שלא כל אתרי התיירות כבר מציעים דילים לכרתים לפסח וכן הרבה מאוד משרדי תיירות מציעים דילים זהים רק במחירים שונים.הבדיקה שלנו תקיף כמה שיותר משרדי נסיעות שונים ותשווה מחירים ביניהם. אז במקום לבזבז זמן, הנה התוצאות שמצאנו.

שימו לב: הפרטים המופיעים בכתבה נכונים ליום פרסום הכתבה בלבד ואין אנו אחראים על המידע הנ"ל.

דילים לכרתים בפסח 2015


נתחיל עם אתר איסתא שמציע דילים לכרתים בפסח עם יציאות בכל אחד מהימים של פסח כולל יציאה בליל הסדר, חול המועד ואפילו חג שני של פסח. הדיל הכי זול שאנו מצאנו באתר יוצא ב-3 באפריל 2015 ביום שבת וחוזר ב-6 באפריל (סה"כ 3 לילות). הדיל כולל טיסות הלוך חזור ו-3 לילות על בסיס חצי פנסיון במלון מארירנה כרתים (3 כוכבים) ועולה 604 דולר לאדם.

אם אתם מחפשים דיל הכל כלול לכרתים, באיסתא מציעים מלונות 5 כוכבים מפוארים בכרתים הכלולים בחבילות החל מ-6900 דולר לאדם - מלונות כגון וסיה ביץ', מלון פיליון כרתים, מלון סנטידו בלו, מלון אפולוניה ביץ', מלון סאנשיין ביץ כרתים או מלון הרסוניסוס ויליג' כרתים.

כדי שנוכל להשוות מחירים, אנו נשארים עם אותם תאריכים שבדקנו באיסתא (3-6 באפריל 2015) וממשיכים עם אתר גוליבר שבו מצאנו את הדיל הכי זול למלון מרירנה כרתים במחיר זול יותר - 583 דולר לאדם. חבילות הכל הכלול לכרתים בפסח 2015, מצאנו בגוליבר את המלונות וסיה ביץ' ב-649 דולר, מלון סנטידו בלו ב-687 דולר ומלון אפולוניה ביץ' כרתים ב-752 דולר לאדם לחבילה זוגית.

באתר הדקה ה-90 ובאתר אופיר טורס מציעים חבילות זהות לחלוטין ובשניהם הדיל הזול ביותר לכרתים בפסח 2015 בתאריכים הנ"ל הוא 619 דולר גם כן במלון מרירנה כרתים.

אתר אשת טורס מציע בדרך כלל מלונות שונים מרוב אתרי הנסיעות. הדיל הזול ביותר בכרתים בפסח 2015 בתאריכים שבדקנו באתר אשת טורס הוא 587 דולר לאדם הכולל 3 לילות במלון אמזונס ויליג' כרתים וטיסות הלוך חזור.

נופש כשר בכרתים בפסח 2015 


גם הציבור הדתי והחרדי לוקח חלק בחופשת הפסח ובאתרים רבים המתמחים בציבור זה מציעים חבילות נופש כשרות למהדרין לפסח 2015 הכוללים ארוחות כשרות למהדרים בהשגחה מוקפדת, ארוחת ליל סדר כהלכתה (מצה לא שרויה) וחופשה באווירה דתית מיוחדת.

באתר תור פלוס למשל, מציעים נופש כשר לפסח בכרתים ל-10 ימים במלון אימפריאל דה לקס כרתים וטיסות הלוך חזור. החבילה כוללת פנסיון מלא, השגחה צמודה של משגיחים ורבנים כדי לשמור על כשרות מהדרין, בית כנסת, חזנים וכו'. מחיר החבילה לא צוין ויש להתקשר ולברר את המחיר.

אז מי מציע את הדיל הכי זול לכרתים?


נציין שוב שהבדיקה שערכנו נכונה ליום פרסום כתבה זו ונמדדת לפי תאריכים ספציפיים שבדקנו וייתכן כי בתאריכים אחרים או במועד אחר התוצאות יהיו שונות. בכל אופן, מבין כל האתרים שאנו בדקנו, הדיל הזול ביותר לכרתים בפסח 2015 הוא באתר גוליבר שמציע דיל ל-3 לילות במלון מרירנה כרתים על בסיס חצי פנסיון וטיסות הלוך חזור לכרתים.


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

מבצעים למלונות ים המלח - פסח 2015

רוצים לדעת כמה יעלה לכם לבלות את ליל הסדר 2015 באחד ממלונות ים המלח? או אולי דווקא את חול המועד פסח? אנחנו כבר בדקנו זאת עבורכם. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

(הכתבה עודכנה לאחרונה ב- 21/12/2015)

לאחר הכתבה הקודמת בה סקרנו כמה מהמלונות הגדולים באילת ובדקנו כמה תעלה לכם חופשה בפסח 2015 באחת מהמלונות שבעיר, הפעם החלטנו לבצע את אותה הבדיקה ולראות כמה תעלה לכם חופשה בפסח 2015 בים המלח.

גם הפעם נעזרנו באתר המוביל בעולם להזמנת מלונות - אתר בוקינג.קום, כדי למצוא את המחירים הזולים ביותר והאטרקטיביים ביותר במגוון מלונות 4 או 5 כוכבים בים המלח. להלן כל התוצאות.

איך ביצענו את הבדיקה?


בחרנו שלושה מחזורים שונים בחג פסח לפי החלוקה הבאה:

ליל סדר 2015 - בין התאריכים 2-5 באפריל (סה"כ 3 לילות).

חול המועד פסח 2015 - בין התאריכים 5 עד ה-9 באפריל (סה"כ 4 לילות).

חג שני של פסח 2015 -  בין התאריכים 9 עד ה-12 באפריל (סה"כ 3 לילות).

שימו לב: המחירים יכולים להשתנות ונכונים ליום פרסום כתבה זו.

מלונות ים המלח פסח 2015 - מחירים ומבצעים

מלון לאונרדו הכל כלול ים המלח - פסח 2015

ליל סדר  - מלון לאונרדו קלאב מציע חבילת הכל כלול בליל הסדר 2015 במחירים של החל מ-5747 ש"ח לזוג, 7181 ש"ח לזוג עם ילד אחד, 9108 ש"ח לזוג עם שני ילדים או 11,294 ש"ח לזוג עם שלושה ילדים לשלושה לילות בליל הסדר.

חול המועד פסח  - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

חג שני של פסח - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

להזמנת חדרים לפסח במלון לאונרדו הכל כלול ים המלח לחצו כאן


מלון ספא קלאב הים ים המלח - פסח 2015

ליל סדר   - החל מ-4402 ש"ח לזוג (4902 ש"ח לזוג בחדר עם ג'קוזי) או 6304 ש"ח לחדר לשלושה מבוגרים. המחירים הם לחבילת אירוח ע"ב חצי פנסיון.

חול המועד פסח - בספא קלאב ים המלח מציעים 4 לילות בחוה"מ פסח החל מ-5248 ש"ח לזוג והחל מ-7472 ש"ח לחדר לשלושה מבוגרים.

חג שני של פסח  - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

להזמנת חדרים לפסח במלון ספא קלאב ים המלח לחצו כאן


מלון ישרוטל ים המלח - פסח 2015

ליל סדר - המחירים לליל סדר במלון ישרוטל ים המלח מתחילים ב-5994 ש"ח לזוג ע"ב לינה וארוחת בוקר או 8098 ש"ח לחדר לשלושה מבוגרים.

חול המועד פסח - המחירים לחול המועד פסח בישרוטל ים המלח מתחילים ב-7992 ש"ח לזוג -10,797 ש"ח לשלושה מבוגרים ע"ב לינה וארוחת בוקר.

חג שני של פסח - החל מ-5994 ש"ח לזוג.

להזמנת חדרים לפסח במלון ישרוטל ים המלח לחצו כאן


מלון רויאל רימונים ים המלח - פסח 2015

ליל סדר  - החל מ-5437 ש"ח לזוג, 7557 ש"ח לזוג + ילד ו-9073 ש"ח למשפחה הכוללת זוג ושני ילדים לאירוח על בסיס חצי פנסיון.

חול המועד פסח - החל מ-7249 ש"ח לזוג ע"ב חצי פנסיון לארבעה לילות בחוה"מ פסח.

חג שני של פסח - החל מ-5437 ש"ח לזוג בחדר אקונומי.

להזמנת חדרים לפסח במלון רויאל רימונים ים המלח לחצו כאן


מלון הרודס ים המלח - פסח 2015

ליל סדר - החל מ-6793 ש"ח לחדר לזוג במלון הרודס ים המלח בליל הסדר 2015. חדר לזוג + ילד יעלה לכם 8486 ש"ח וחדר לזוג + 2 ילדים 10ת178 ש"ח.

חול המועד פסח - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

חג שני של פסח - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

להזמנת חדרים לפסח במלון הרודס ים המלח לחצו כאן


מלון לאונרדו פריויליג' הכל כלול ים המלח - פסח 2015

ליל סדר - חבילת הכל כלול בליל הסדר 2015 במלון לאונרדו פריויליג' ים המלח תעלה לזוג החל מ-5089 ש"ח, זוג עם ילד - 6358 ש"ח וזוג עם 2 ילדים - 7016 ש"ח.

חול המועד פסח - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

חג שני של פסח - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

להזמנת חדרים לפסח במלון לאונרדו פריויליג' ים המלח לחצו כאן

מלון דניאל ים המלח - פסח 2015


ליל סדר - במלון דניאל ים המלח מציעים חדר לזוג בליל סדר 2015 כולל ארוחת בוקר החל מ-6252 ש"ח.

חול המועד פסח - חדר לזוג ל-4 לילות בחוה"מ פסח (אמצ"ש) במלון דניאל ים המלח מתחיל ב-8337 ש"ח לדר סופריור על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד.

חג שני של פסח - 3 לילות בחג שני של פסח 2015 במלון דניאל ים המלח יעלו לזוג החל מ-6252 ש"ח כולל ארוחת בוקר. שדרוג לחצי פנסיון יעלה את המחיר ל-7169 ש"ח לזוג.

להזמנת חדרים לפסח במלון דניאל ים המלח לחצו כאן 

מלון קראון פלאזה ים המלח - פסח 2015


ליל סדר - המחיר לליל סדר בקראון פלאזה ים המלח מתחיל ב-5093 ש"ח לזוג ללא ארוחת בוקר.

חול המועד פסח - החל מ-7287 ש"ח ל-4 לילות בחוה"מ פסח ללא ארוחת בוקר.

חג שני של פסח - החל מ-5465 ש"ח לזוג לשלושה לילות בחג שני.

להזמנת חדרים לפסח במלון קראון פלאזה ים המלח לחצו כאן 

מלון אואזיס ים המלח - פסח 2015


ליל סדר - המחירים באאוזיס ים המלח לליל הסדר נמוכים יותר וחדר לזוג יתחיל ב-4003 ש"ח בלבד לזוג על בסיס חצי פנסיון.

חול המועד פסח - 4 לילות בחוה"מ פסח באואזיס ים המלח יעלו לזוג 4715 ש"ח בלבד לאירוח הכולל חצי פנסיון.

חג שני של פסח - לא מצאנו מחירים לתאריכים אלו.

להזמנת חדרים לפסח במלון אואזיס ים המלח לחצו כאן 
 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
מבצעים לאילת בפסח 2015


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

דילים לרודוס בפסח 2015 - מי הכי זול?

רוצים לדעת לפני כולם מי מציע דילים לרודוס בפסח 2015 וכמה זה יעלה לכם? הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכם. בדקנו ברשת באתרי התיירות המובילים כמה יעלה לכם דיל לרודוס  כתבה ראשונה בסדרה.

תחילת העונה של רודוס ואיי יוון  נפתחת מדי שנה בפסח ומי שאוהב לתכנן דברים מבעוד מועד, יודע שעכשיו זהו זמן מצוין לעשות זאת. לכן, היום החלטנו לבדוק ברשת, אילו חברות נסיעות כבר מציעות דילים לרודוס, כרתים ושאר איי יוון בפסח 2015 , מה הם כוללים, מי מציע אירוח הכל כלול וכמה הם עולים. היום אנחנו מתחילים עם רודוס ובכתבות הבאות נסקור גם את כרתים, קוס ויעדים נוספים באיי יוון. אז חבל לבזבז את הזמן, בואו נתחיל.

דילים לרודוס פסח 2015


באתר קשרי תעופה מציעים לא מעט דילים לרודוס בפסח 2015 בתאריכי יציאה מגוונים. בבדיקה שערכנו באתר בחברה, תוכלו למצוא דילים לרודוס בפסח היוצאים ב-2,3,4,5,7, או ה-9 באפריל 2015 כאשר מבחינת המחיר, התאריך בו תמצאו את החבילה הזולה ביותר לרודוס הוא ה-2 וה-9 באפריל 2015 בו מחירי החבילות בקשרי תעופה מתחילים ב-427 דולר בלבד.

בין המלונות שמשתתפים בחבילות של קשרי תעופה: מלון אתינה רודוס שהוא מלון 3 כוכבים וגם מלון גרנד הוטל רודוס, מלון אטריון פלטינום רודוס ומלון אלילה רודוס (Alila) שהם מלונות חמישה כוכבים מפוארים שחלקם מציעים גם אירוח הכל כלול.

גם באתר איסתא מציעים דילים לרודוס בפסח 2015 באותם תאריכי יציאה כמו של קשרי תעופה וגם כאן המחירים הזולים ביותר נמצאים בדילים היוצאים ב-2 וב-9 באפריל 2015. הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח שמצאנו באיסתא נכון לכתיבת שורות אלו הוא 444 דולר לאדם וכולל 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון את'ינה רודוס.

אתר גוליבר כמו שני האתרים הקודמים, מציע את אותם דילים באותם תאריכי יציאה 2-9 באפריל 2015 ובאותם מלונות בדיוק. ההבדל היחיד הוא המחיר. וכך למשל הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח 2015 היוצא ב-2 באפריל יעלה לכם בגוליבר 437 דולר לאדם במלון את'ינה רודוס (3 כוכבים) על בסיס לינה ואורחת בוקר בלבד. מחיר גבוה מקשרי תעופה אך זול מאיסתא.

נמשיך עם אתר הדקה ה-90 שגם בו מצאנו הרבה דילים לרודוס בפסח כאשר גם כאן מוצעים לכם כמעט אותם דילים לרודוס ואותם מלונות שמצאנו בשאר האתרים שבדקנו. כדי להשוות, הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח שבדקנו באתר הדקה ה-90 היוצא ב-2 באפריל הוא 534 דולר ל-3 לילות על בסיס הכל כלול במלון גרנד הוטל רודוס וטיסות ישירות לרודוס של סאנדור.

באתר אשת טורס מצאנו נכון לכתיבת כתבה זו, חבילות לרודוס בפסח 2015 עם שני תאריכי יציאה: 3 ו-7 באפריל 2015. בתאריך הראשון (3 באפריל) הדיל הזול ביותר עולה 717 דולר לאדם וכולל טיסות הלוך חזור ו-4 לילות במלון המפואר לה מרקיז רודוס על בסיס חצי פנסיון. בתאריך השני (7 באפריל) מציעים באשת טורס את אותו המלון (לה מרקיז) כאשר המחיר עולה במקצת ועומד על 759 דולר לאדם ל-4 לילות על בסיס חצי פנסיון.

אז מי מציע את הדיל הזול ביותר לרודוס בפסח 2015?


לסיכום, כפי שראיתם, כמעט כל אתרי התיירות בישראל שאנו בדקנו (מלבד אתר אשת טורס) מציעים נכון לכתיבת שורות אלו, את אותם המלונות ואותם תאריכי יציאה לרודוס בפסח כאשר רוב ההבדלים נמצאים במחיר. אמנם ציינו כאן רק מספר קטן של חברות תיירות אך בבדיקה שאנו ערכנו, בדקנו אתרים נוספים שלא מופיעים בכתבה כגון אתר אופיר טורס, אתר צבר, אתר וואלה טורס, אתר דיזנהאוז ואתר אורטל תיירות שכולם מציעים את אותם המלונות ובאותם תאריכי יציאה וחזרה.

לפי הבדיקה שאנו ערכנו (וחשוב לציין כי היא לא בדיקה רשמית והיא לא מחייבת) האתר הזול ביותר לפי החיפושים שערכנו הוא אתר קשרי תעופה שמציע דיל לרודוס ב-2 באפריל 2015 ב-427 דולר לאדם בלבד ל-3 לילות במלון את'ינה רודוס על בסיס לינה ואורחת בוקר והוא המחיר הזול ביותר שאנו מצאנו בבדיקה שאנו ערכנו עבור תאריך זה ובמלון זה.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נבדוק עבורכם דילים לכרתים בפסח 2015 אז כדאי לבקר כאן מדי פעם ולהתעדכן.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 15 בדצמבר 2014

טיולים מאורגנים בפסח 2015 - לאיפה כדאי וכמה זה יעלה לכם?

טיול קולינרי בבודפשט עם שאול בן אדרת, טיול מאורגן ליורודיסני בחול המועד, טיול חוף חוף בארה"ב או טיול שורשים במרוקו בליל סדר. כמה יעלה לכם טיול מאורגן בפסח 2015? בדקנו באתרי חברות התיירות השונות אילו טיולים הם מציעים ומהם המחירים הממוצעים.

חופשת הפסח היא אחת התקופות הפופולריות ביותר לטייל בעולם ורוב חברות התיירות בישראל המתמחות בטיולים מאורגנים, מרכזות את הטיולים שלהן סביב החג. בכתבה הבאה בדקנו באתרי תיירות המתמחים בטיולים מאורגנים כמו איסתא, גוליבר, מסעות, מילניום ועוד אילו טיולים תוכלו למצוא בפסח 2015  וכמה זה יעלה לכם. להלן התוצאות.

שימו לב: הנתונים המתפרסמים כאן נכונים ליום כתבה זו ואינם מהווים נתונים רשמיים מצד החברות. כדי לקבל נתונים רשמיים יש ליצור קשר מול החברות השונות.

טיולים לאירופה בפסח 2015

טיולים מאורגנים לצרפת בפסח 2015


באתר איסתא מציעים באתר האינטרנט שלהם 3 טיולים מאורגנים לצרפת בפסח 2015. הטיול הראשון הוא ל-9 ימים והוא כולל ביקורים בטולוז, בורדו וחבל דרדון ויימשך 9 ימים. מחיר הטיול הוא 1499 דולר לאדם והוא יוצא ב-3 באפריל, הטיול השני לצרפת בפסח שעולה גם הוא 1499 דולר לאדם נמשך גם כן 9 ימים וכולל ביקורים דומים ויוצא ב-2 באפריל.

טיול נוסף לצרפת בפסח שמציעים באיסתא מתאים למשפחות ולטיולי בר מצווה או בת מצווה בפסח 2015 והוא כולל ביקורים במדינות נוספות עם דגש על פארקים ואתרים לילדים וכך הוא עובר בלונדון, פריז, בריסל ואמסטרדם ויכלול ביקורים לדיסנילנד פריז, פארק אפלטינג ועוד. מחיר הטיול הוא 1799 דולר לאדם והוא יוצא ב-3 באפריל 2015.

בגוליבר מצאנו טיול מאורגן לצרפת בפסח לדוברי רוסית הכולל גם את גרמניה כאשר הדגש בטיול הוא היער השחור. הטיול יימשך שבוע וייצא ב-4 באפריל 2015. מחירו הוא 1077 דולר בלבד לאדם. עוד טיול לצרפת בפסח שמציעים בגוליבר יימשך 8 ימים ויעבור בנורמנדי, ברטאני ועמק הלואר וכולל גם סיורים בתוך פריז. תאריך הטיול הוא ב-8 באפריל 2015 ומחירו הוא 1891 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים לאיטליה בפסח 2015


בגוליבר מציעים 5 טיולים שונים לאיזור איטליה וסביבותיה בחול המועד פסח 2015. בין הטיולים תוכלו למצוא טיול בן 5 ימים ברומא עם הילה אלפרט עם דגש על עולם הקולינריה וביקרו באתרים הקשורים לאוכל ברומא. מחיר הטיול: 1405 יורו לאדם. עוד מגוליבר טיול מאורגן לדרום איטליה בפסח לדוברי רוסית שיעבור ברומא, נאפולי, פומפיי ועוד ב-1175 יורו לאדם או טיול מאורגן לצפון איטליה בפסח הקרוב שיעבור במילאנו, ורונה, אגם גארדה, ונציה ועוד ב-639 יורו לאדם.

טיולים מאורגנים לפורטוגל בפסח 2015


באיסתא מציעים טיול של שמונה ימים לפורטוגל בפסח 2015 שיעבור דרך ליסבון, פורטו ועוד ב-1199 דולר לאדם וגם טיול של שבוע בפורטוגל וספרד הכולל ביקורים במדריד, ליסבון, פאטימה ועוד שיעלה גם הוא 1199 דולר לאדם. בגוליבר מצאנו טיול לפורטוגל בפסח 2015 לדוברי רוסית ל-12 ימים שעובר גם מיצר גיברלטר וספרד ויעלה לכם 1861 דולר לאדם וטיול של 8 ימים בפורטוגל הכולל את כל האתרים המעניינים בפורטו וליסבון ב-1631 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים להולנד בפסח 2015


ראו בחלק של טיולים לצרפת.

טיולים מאורגנים להונגריה בפסח 2015


בגוליבר מציעים טיול מאורגן להונגריה בפסח 2015 של 5 ימים עם השף שאול בן אדרת עם ביקורים במסעדות נחשבות, שווקים מפורסמים של אוכל ועוד. הטיול ייצא ב-30 במרץ 2015 ויעלה 1269 יורו. עוד מגוליבר, טיול של שבוע לוינה פראג, ברטיסלבה ובודפשט ב-979 דולר לאדם בלבד.

טיולים מאורגנים לאוסטריה בפסח 2015


אנו ממשיכים עם גוליבר שמציע טיול מאורגן לאוסטריה, קרואטיה, סלובניה ואיטליה בשבוע אחד בפסח 2015. הטיול יכלול ביקורים בזאגרב, לובליאנה ועוד. המחיר: 707 יורו לאדם. עוד מציעים בגוליבר, טיול לאוסטריה לשבוע לדוברי רוסית היוצא ב-4 באפריל 2015 ועולה 1077 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים לאנגליה בפסח 2015


באיסתא מציעים טיול משולב ללונדון עם פריז, אמסטרדם ובריסל (ראו בחלק של הטיולים לצרפת). בגוליבר מציעים טיול מאורגן ללונדון בחול המועד פסח 2015 שיתמקד רק בלונדון עצמה ויכלול ביקורים בכל האתרים והאטרקציות של העיר, במרכזי הקניות המפורסמים ועוד. הטיול ייצא ב-2 באפריל או ב-7 באפריל ומחירו הוא 1355 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים לארה"ב בפסח 2015

באתר קשרי תעופה מציעים כמה טיולים מאוד מעניינים לארה"ב בחול המועד פסח הקרוב. הנה כמה מהם מחולק לפי איזורים:

אורלנדו (דיסנילנד) - פסח 2015


בקשרי תעופה מציעים 2 טיולים לחוף המזרחי כולל ביקור באורלנדו. הראשון יימשך 10 ימים ויכלול את מנהטן וניו יורק, וושינגטון והבית הלבן, טורונטו וביקור בפארק דיסנילנד באורלנדו. המחיר: 1352 דולר לאדם (לא כולל טיסות לארה"ב). הטיול השני מקיף יותר וכולל גם טיסות של אלעל ויימשך 14 יום. מחיר הטיול: 3646 דולר לאדם.

לאס וגאס - פסח 2015


בקשרי תעופה מציעים טיול מעניין מאוד הכולל 14 יום אינטנסיביים במיוחד. הטיול יתחיל בחוף המזרחי בטורנטו ומפלי הניאגרה, מנהטן, פילדלפיה ועוד, ומשם ימשיך ללאס וגאס לכמה ימים נוספים. הטיול כולל גם 3 הפלגות. המחיר כולל טיסות ישירות של אלעל ויעלה 3546 דולר לאדם.

מערב ארה"ב (לוס אנג'לס, לאס וגאס, סאן פרנססיסקו) בפסח 2015

 
ב-689 דולר לאדם בלבד, תוכלו ליהנות מטיול מאורגן בלבד (הגעה באופן עצמאי) שיכלול ביקורים בסאן פרנסיסקו, לוס אנג'לס ולאס וגאס. הטיול יימשך 5 ימים וייצא ב-12 באפריל 2015. המחיר כפי שציינו: 689 דולר בלבד.

וושינגטון פילדלפיה וכת ההאמיש - פסח 2015


עוד טיול קצר וזול שמציעים בקשרי תעופה למגיעים עצמאית לארה"ב, הוא טיול בן יומיים שיכלול ביקורים במוזיאון השואה, גבעת הקפיטול והבית הלבן, עולם השוקולד וכת ההאמיש. מחיר הטיול - 289 דולר לאדם בלבד.

טיולים מאורגנים לדרום אמריקה בפסח 2015

טיולים מאורגנים לקובה בפסח 2015


בטיולי מילניום מציעים טיול מאורגן לקובה, קוסטה ריקה ופנמה בפסח 2015 (יציאה ב-1 באפריל 2015). הטיול יעבור בהוואנה, טרינידד, הרי געש ויערות גשם וכל האטרקציות החשובות ביותר באיזורים אלו. מחיר הטיול הוא 5399 דולר.

טיולים מאורגנים לארגנטינה בפסח 2015


אנו נשארים עם טיולי מילניום שמציעים טיול מאורגן לארגנטינה וברזיל בפסח 2015 ל-9 יום בלבד שיכלול ביקורים בבואנוס איירס, מפלי האיגואסו וגם את ריו דה ז'נרו. הטיול ייצא ב-5 באפריל 2015 ויעלה לאדם 4395 דולר. עוד ממילניום - טיול מאורגן לארגנטינה, ברזיל וצ'ילה ל-16 יום הכולל גם את שמורת פאיינה. מחיר הטיול: 6299 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה בפסח 2015


אנו עוברים לחברה הגיאוגרפית שמציעה באתר האינטרנט שלה טיול מאורגן למקסיקו וגואטמלה בפסח 2015 שיוצא ב-2 באפריל וחוזר ב-19 באפריל (סה"כ 18 יום). הטיול יקיף את כל תרבות האצטקים ואת תרבות בני המאיה ויעברו בכל האתרים החשובים ביותר בתרבויות אלו. כמו כן, הטיול יכלול גם את חגיגות הפסחא באנטיגואה. המחיר 5493 דולר לאדם.

טיול מאורגן לפרו ואקוודור בפסח 2015


נסיים את איזור דרום אמריקה עם החברה הגאוגרפית שמציעה טיול לפרו ואקוודור בפסח 2015 הקרוב שיימשך 18 ימים אשר שם דגש על תרבות האינקה ברכס האנדים וביקורים באיזורים קלאסיים כגון מאצו' פיצ'ו, העמק הקדוש ועוד. מחיר הטיול - 6757 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים למזרח הרחוק פסח 2015

טיולים מאורגנים לסין בפסח 2015


אנו חוזרים לאתר גוליבר שמציע מגוון גדול מאוד של טיולים לאסיה בפסח 2015. בין הטיולים שמציעים בגוליבר לסין בפסח 2015 תוכלו לבחור בטיול מאורגן לסין שיימשך 15 יום וכולל גם ביקור בהונג קונג ב-3135 דולר לאדם או טיול הכולל גם את מקאו ל-15 יום גם הוא ב-3495 דולר לאדם. טיול מקיף עוד יותר שמציעים בגוליבר הוא טיול ל-16 יום שיכלול איזורים רבים בסין ויעלה 382/ דולר לאדם. הטיול ייצא ב-12 באפריל 2015.

טיול מאורגן להודו בפסח 2015


בגוליבר מציעים 2 טיולים של שבועיים בדיוק בהודו בפסח 2015. שני הטיולים כוללים ביקורים בכל האתרים והאטרקציות כגון הטאג' מהאל, שייט על הגנגס, טיולים בריקשות, טיולי ג'יפים ועוד הרבה מאוד דברים מעניינים. הטיול הראשון יוצא ב-8 באפריל 2015 ויעלה לכם 2980 דולר לאדם כל בסיס לינה וארוחת בוקר והשני יעלה לכם 3580 דולר על בסיס חצי פנסיון.

טיול מאורגן ליפן בפסח 2015


באיסתא מצאנו 2 טיולים מעניינים ליפן בחול המועד פסח הקרוב. האחד יימשך 10 ימים ויכלול ביקורים בטוקיו, אוסקה, קיוטו ועוד ב-3699 דולר לאדם. השני הוא טיול מקיף יותר שיימשך 12 יום וכולל גם ביקורים בהירושימה ומקדשי ניקו. מחיר הטיול: 4299 דולר.

טיול מאורגן לתאילנד בפסח 2015


אנו שוב עם גוליבר שמציעים נכון לעכשיו 7 טיולים מאורגנים לתאילנד בפסח 2015. בין היתר תוכלו למצוא טיול לתאילנד היותא ב-31 במרץ 2015 ויימשך 16 יום. הטיול יכלול ביקורים בבנגקוק, אי האלמוגים, צ'אנג מאי ועוד איזורים מעניינים מאוד. המחיר: 2215 דולר לאדם.

עוד טיול מעניין לתאילנד בפסח 2015 הוא טיול ל-15 יום הכולל חופשה בפוקט ובחופים המופלאים שלה. הטיול יכלול כמובן בנוסף גם טיולים רבים בבנגקוק ובסביבותיה. המחיר: 3029 דולר לאדם.

טיולים נוספים לאסיה בפסח 2015


עוד כמה טיולים למזרח מגוליבר: טיול מאורגן לויאטנם וקמבודיה בפסח 2015 ל-15 יום ב-2819 דולר לאדם, טיול מאורגן לאוזבקיסטן בפסח 2015 במחיר זול יחסית - 1674 דולר בלבד לאדם וטיול לסרי לנקה בפסח 2015 ל-10 ימים ב-2529 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים לניו זילנד ואוסטרליה פסח 2015


בטיולי מילניום מציעים טיול מאורגן לניו זילנד וסידני בפסח 2015 היוצא ב-1 באפריל ויימשך 22 יום. הטיול כולל טיסות אלעל וביקורים בכל האיזורים הכי מעניינים ביבשת אוסטרליה. מחיר הטיול: 7499 דולר לאדם.

טיולים מאורגנים לאפריקה בפסח 2015

נסיים את הפוסט הארוך והמקיף שלנו באיזור אפריקה שבו רוב הטיולים מרוכזים או סביב הספארי או בטיולי שורש במרוקו בפסח 2015. הנה כמה דוגמאות מתוך החיפושים שערכנו עבורכם.

טיולים מאורגנים במרוקו בפסח 2015


אנו שוב חוזרים לאתר גוליבר המציע מגוון גדול מאוד של טיולים מאורגנים למרוקו בחול המועד וליל סדר 2015. כך למשל תוכלו למצוא טיול מאורגן למרוקו היוצא ב-4 באפריל (חול המועד) למשך 11 ימים וכולל ביקורים בסהרה, אגדיר ומרקש. מחיר הטיול: 1776 דולר לאדם. טיול נוסף למרוקו יעלה לכם 1795 דולר לאדם ויכלול ביקורים בערי המלוכה, הקסבות ומפלי אוזוד.

אם אתם מחפשים גם טיולים גאוגרפיים, תוכלו למצוא בגוליבר טיול גאוגרפי למרוקו ל-11 יום הכולל גם טיול ג'יפים במדבר. הטיול ייצא ב-1 באפריל 2015 ויעלה לאדם 1879 דולר בלבד.

טיולים מאורגנים לספארי בפסח 2015


בחברת "ספארי קומפני" מציעים טיול מאורגן לספארי בפסח 2015 ל-8 ימים המחולקים ל-4 ימים בסאפרי בטנזניה ו-4 ימים בזנזיבר. הטיול כולל גם טיולי ג'יפים ונסיעה ברכבי שטח וגם נופש רומנטי בזנזיבר. הטיול ייצא ב-1 באפריל 2015. מחיר הטיול טרם פורסם אך צויין כי תהיה הנחה לילדים.

טיולים מיוחדים לאפריקה בפסח 2015


ונסיים עם כמה טיולים מיוחדים ומסקרנים באפריקה לפריקים מביניכם שמצאנו באתר החברה הגאוגרפית. למשל טיול אופניים לנמיביה ל-15 יום בפסח 2015 יחד עם חוקר מיוחד וצלם שידריכו את הטיולים. מחיר הטיול הוא 4385 דולר לאדם. עוד טיול מעניין הוא טיול ספארי וצלילה בזנזיבר לשבוע בחוה"מ פסח. הטיול ישלב טיולים יבשתיים בג'ונגל של זנזיבר יחד עם צלילה בשוניות האלמוגים של זנזיבר. מחיר הטיול: 2690 דולר. ולסיום, טיול לטנזניה עם מסלולים מאתגרים בשמורת הסרנגטי, עמק אולדובי והר הגעש נגורונגורו. מחיר הטיול: 23894 דולר לאדם.


עוד כתבות הקשורות לפסח 2015:
דילים לפסח 2015 - כמה תעלה לכם חופשה בחו"ל בחג?
טיסות בפסח 2015 - כמה תעלה לכם טיסה לחו"ל בפסח?
מלונות בירושלים פסח 2015 - מה המחירים?
הפלגות נופש פסח 2015


שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

מבצעים לאילת בפסח 2015

כמה תעלה לכם השנה חופשה בפסח 2015 במלונות אילת? אספנו לכם מחירים ממוצעים ומבצעים למיטב המלונות הגדולים באילת בחופשת הפסח. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם - שימו לב, כתבה מתעדכנת.

אמנם חג פסח 2015 (התשע"ה) עדיין רחוק מאיתנו אך מי שמעוניין להיות רגוע וליהנות ממחירים זולים מחופשת הפסח, כדאי לו להזמין החל מעכשיו. בימים הקרובים נעלה מדי פעם מחירים של מלונות בארץ בפסח 2015 והיום אנו מתחילים עם איזור התיירות מס' 1 בישראל - אילת.

לצורך הבדיקה, נעזרנו באתר בוקינג.קום שבו כמעט תמיד ניתן למצוא את המחירים הזולים ביותר לכל מלון על הגלובוס ואף למצוא מבצעים מיוחדים לאתר זה. בקיצור, אם גם אתם מחפשים מלון לאילת בליל סדר 2015, הפרטים הבאים הם חובה עבורכם.

שימו לב: מכיוון שחופשת הפסח היא ארוכה במיוחד, ערכנו מס' חיפושים עבור תאריכים שונים במהלך החג בצורה הבאה (מלונות מסויימים עשויים לחלק את התאריכים בצורה אחרת):

ליל סדר 2015 - בין התאריכים 2-5 באפריל (סה"כ 3 לילות).

חול המועד פסח 2015 - בין התאריכים 5 עד ה-9 באפריל (סה"כ 4 לילות).

חג שני של פסח 2015 -  בין התאריכים 9 עד ה-12 באפריל (סה"כ 3 לילות).

הערה: כל הפרטים והמחירים המצוינים בכתבה זו נכונים ליום פרסומה ועשויים להשתנות.

מלון הרודס אילת - פסח 2015


ליל סדר (2-5/4) - במלון הרודס פאלאס אילת מציעים 3 לילות הכוללים את ליל הסדר בחדר דלוקס זוגי ב-7145 ש"ח לזוג. חדר זוג בחדר אקזקיוטיב יעלה לכם 7538 ש"ח וזוג בסוויטת קאסל המפוארת תעלה לכם 9455 ש"ח. זוג עם ילד יעלה לכם 6631 ש"ח. להזמנה מיידית במלון הרודס בתאריכים אלו לחצו כאן.

חול המועד פסח (5-9/4) - לא נמצאו חדרים פנויים.

חג שני של פסח (9-12/4) - לא נמצאו חדרים פנויים.

מלון לאונרדו פלאזה אילת 2015


ליל סדר (2-5/4) - המחיר לשלושה לילות בליל סדר במלון לאונרדו פאלאס אילת מתחיל ב-5561 ש"ח על בסיס חצי פנסיון לזוג בחדר סופריור זוגי. חדר זוגי דלוקס בלאונרדו פאלאס יעלה לכם כבר 6823 ש"ח. אם אתם מגיעים עם ילדים, המחיר לחדר לזוג + 1 הוא 6954 ש"ח ולזוג + 2 המחיר 8598 ש"ח. להזמנה מיידית במלון לאונרדו פאלאס בתאריכים אלו לחצו כאן.

חול המועד (5-9/4) - לא נמצאו חדרים פנויים.

חג שני של פסח (9-12/4)) - לא נמצאו חדרים בתאריכים אלו.

מלון יו סוויטס אילת (לשעבר מרידיאן אילת) - פסח 2015


ליל סדר (2-5/4) - סוויטת דלוקס לזוג בליל הסדר 2015 במלון יו סוויטס אילת תעלה לכם 6049 ש"ח, זוג + ילד - 7562 ש"ח וזוג + 2 - 9074 ש"ח. להזמנה מיידית במלון מרידיאן אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חול המועד פסח (5-9/4) - לא נמצאו חדרים פנויים.

חג שני של פסח (9-12/4) - לא נמצאו חדרים בתאריכים אלו.

מלון דן פנורמה אילת - פסח 2015


ליל סדר (2-5/4) - חדר לזוג בליל סדר 2015 במלון דן פנורמה אילת מתחיל ב-4743 ש"ח, זוג וילד - 6164 ש"ח וזוג עם שני ילדים ב-7585 ש"ח. להזמנה מיידית במלון דן פנורמה אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חול המועד פסח (5-9/4) - מחיר במלון דן פנורמה אילת בחול המועד פסח 2015 מתחיל ב-6621 ש"ח לזוג ומגיע עד ל-10,590 ש"ח לזוג עם 2 ילדים. להזמנה מיידית במלון דן פנורמה אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חג שני של פסח (9-12/4) - חג שני של פסח 2015 במלון דן פנורמה אילת מתחיל ב-3882 ש"ח לזוג, 5021 ש"ח לזוג עם ילד אחד ו-6180 ש"ח בלבד לזוג עם שני ילדים. להזמנה מיידית במלון דן פנורמה אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

מומלץ! מלון פרימה מיוזיק אילת - פסח 2015


ליל סדר (2-5/4) - המחיר בליל סדר 2015 במלון פרימה מיוזיק אילת הוא 2871 ש"ח בלבד! חדר לזוג + 2 ילדים יעלה לכם 4308 ש"ח. להזמנה מיידית במלון דן פרימה מיוזיק אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חול המועד פסח (5-9/4) - 4373 ש"ח בלבד לזוג בחול המועד כולל ארוחת בוקר. 6559 ש"ח לזוג עם שני ילדים. להזמנה מיידית במלון דן פרימה מיוזיק אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חג שני של פסח (9-12/4) -2841 ש"ח בלבד!! לזוג בחג שני של פסח במלון פרימה מיוזיק אילת. זוג + 2 ילדים - 4265 ש"ח. להזמנה מיידית במלון דן פרימה מיוזיק אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

מתאים למשפחות מלון קלאב הוטל אילת - פסח 2015


ליל סדר (2-5/4) - זוג בחדר סטודיו - 4836 ש"ח, זוג + 3 ילדים - 5115 ש"ח בלבד כולל ארוחת בוקר. להזמנה מיידית במלון קלאב הוטל אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חול המועד פסח (5-9/4) - חדר לזוג לארבע לילות בחול המועד פסח בקלאב הוטל אילת יעלה לכם 6447 ש"ח, סוויטה משפחתית למשפחה של 5 נפשות תעלה לכם 6821 ש"ח. להזמנה מיידית במלון קלאב הוטל אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.

חג שני של פסח (9-12/4) - 3198 ש"ח לחדר לזוג בחג שני של פסח 2015, זה מה שיעלה לכם בקלאב הוטל אילת. סוויטה למשפחה הכוללת זוג ו-3 ילדים תעלה לכם 4250 ש"ח. להזמנה מיידית במלון קלאב הוטל אילת בתאריכים אלו לחצו כאן.


מלונות נוספים ועדכונים נוספים יפורסמו בהמשך....



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

דילים זולים לחורף בינואר, פברואר ומרץ 2015

החורף זאת תקופה מצויינת למצוא את חבילות הנופש ואת הדילים הכי זולים לאירופה. בדקנו ברשת אילו דילים זולים מחכים לכם בינואר, פברואר ומרץ 2015. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

למרות שעיקר התיירות מתרכזת סביב חג פסח, סוכות וחודשי הקיץ יולי ואוגוסט, החורף הוא הזדמנות מצויינת למצוא דילים זולים ליעדים פופולריים באירופה במחירים נמוכים וזולים מהמחירים שיוצעו לכם בעונות הבוערות.

היום בבלוג החלטנו לבדוק באמצעות אתר איסתא כמה יעלה לכם חבילות לחו"ל בחורף 2015 ליעדים המבוקשים והפופולריים בתאריכים נבחרים שבדקנו בחודש ינואר, פברואר ומרץ 2015. הנה כמה דוגמאות.

דילים זולים לחו"ל - ינואר 2015


בדקנו באיסתא חבילות אמצע שבוע היוצאות ביום ראשון ה-11 בינואר 2015.

כך למשל דיל ללרנקה בינואר 2015 ל-3 לילות במלון פלמינגו ב-490 דולר לזוג, חבילת נופש לורנה בולגריה בינואר 15 תעלה לזוג באיסתא 718 דולר ל-4 לילות במלון אינטרנשיונל ורנה ע"ב חצי פנסיון. דיל לסופיה בינואר יעלה לכם 798 דולר לזוג ל-4 לילות במלון המפואר 5 הכוכבים קמפינסקי סופיה ואותו המחיר מוצעלכם גם עבור דיל לאתונה ל-4 לילות במלון דוריאן אין.

דיל למלטה ל-4 לילות יעלה לכם בינואר 2015 804 דולר לזוג במלון ויקטוריה ע"ב לינה וארוחת בוקר. אם אתם מחפשים נופש בפראג בחורף 2015, תוכלו למצוא החל מ-838 דולר לזוג דילים לפראג ל-4 לילות במלונות כמו פארק סנטר פלאזה, מלון קורניתיה פנורמה ריהא פנורמה ועוד.

ברצלונה בינואר 2015 תעלה לכם החל מ-1520 דולר לזוג באיסתא עבור חבילות של 4 לילות במלונות כמו מלון רפאל בדלונה, מלון Travelodge Poblenou, מלון אוטו הוגאר או מלון קטלוניה סגרדה פמילה (לשעבר מלון אראגון ברצלונה).

אם בא לכם על ברלין בינואר 2015, תוכלו למצוא חבילות לברלין בנות 2 לילות החל מ-1238 דולר לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר. בין המלונות שמוצעים לכם בחבילות באיסתא תוכלו למצוא את "מלון ברלין ברלין", מלון Steigenberger Hotel Berlin, מלון איביס ברלין מיטה, מלון מארק ברלין או מלון איביס סטייל ברלין.

דילים לחו"ל בפברואר 2015


והנה כמה דוגמאות למחירי דילים וחבילות לאירופה שבדקנו באיסתא היוצאות בסוף שבוע ביום חמישי בתאריך 12 בפברואר 2015. הנה כמה דוגמאות מתוך 413 חבילות שנמצאו:

פריז בפברואר 2015 תעלה לזוג החל מ-1390 דולר בסוף שבוע של 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר. המלונות שתמצאו בחבילות של איסתא הם מלון פריז לג'נדרה, מלון לה הוואנה פריז, מלון גרנאד הוטל פריז, מלון היבסיקוס ועוד מלונות רבים. הדיל היקר ביותר לפריז בתאריכים שבדקנו בפריז בפברואר 2015 והוא כולל את מלון EST פריז לשבוע שלם ויעלה לזוג 2192 דולר.

הדיל הזול ביותר שמצעים באיסתא עבור לונדון בפברואר 2015 (בתאריכים שבדקנו) יעלה לזוג 1650 דולר לזוג עבור 3 לילות הכוללות טיסות ולינה במלון קינג סולומון (המלך שלמה) לונדון. עוד מלונות שמוצעים לכם ברמות מחיר דומות הם בייסווטר אין, מלון נורפולק פלאזה, מלון הולידיי אין פורום לונדון, מלון רויאל נשיונאל ועוד.

בוקרשט בפברואר 2015 למי שהתעניין, תעלה לזוג הרבה יותר זול מלונדון ופריז וכך באיסתא מציעים דילים לבוקרשט ל-3 לילות החל מ-990 דולר לזוג. כך למשל דיל הכולל את מלון לה בוטיק מוקסה בוקרשט יעלה לזוג 990 דולר, מלון סנטרל בוקרשט ב-998 דולר לזוג, מלון מריוט בוקרשט ב-1108 דולר לזוג או מלון הילטון בוקרשט ב-1176 דולר לזוג.

חבילות לאירופה במרץ 2015


ונסיים עם חודש מרץ שכבר קרוב לפסח שייצא השנה באפריל 2015  והוא ההזדמנות האחרונה למצוא דילים זולים לחורף 2015. בדקנו חבילות ודילים לאמצע השבוע במרץ 2015 היוצאים ביום ראשון ב-15 במרץ 2015. הנה כמה מהתוצאות.

מחירי הדילים ברומא במרץ 2015 מתחילים ב-1224 דולר לזוג ל-5 לילות במלון הולידיי אין איסט רומא + טיסות. דילים נוספים לרומא במרץ יעלו לכם 1342 דולר לזוג ל-4 לילות במלון "פריז" רומא, 1502 דולר במלון עלית רומא או 1878 דולר לזוג במלון טריטון רומא. המחיר היקר ביותר ברומא במרץ 2015 שמצאנו הוא 2552 דולר לזוג ל-7 לילות במלון אקדמיה רומא + טיסות.

באיסתא מציעים גם 3 חבילות לבודפשט במרץ 2015 בנות 4 לילות בטווח מחירים של 1178-1438 דולר לזוג במלונות אטלס, מלון BW בודפשט או מלון סופיטל בודפשט.

ועוד כמה הצעות מעניינות לסיום: דיל לקוסטה ברווה במרץ 2015 יעלה לכם החל מ-1340 דולר ל-4 לילות במלון אולימפיק קאנלה, דילים לקרלו ויאורי במרץ 20154 החל מ-1728 דולר לשבוע לזוג, דילים ללימסול במרץ 2015 החל מ-922 דולר במלון מדיטרניאן ביץ' לימסול, דילים לזנזיבר במרץ 2015 החל מ-3138 דולר לזוג לדיל של שבוע או דילים לאיה נאפה במרץ 2015 החל מ-886 דולר לזוג ל-2 לילות.



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

מלונות בארץ בחג שני של פסח 2015: מה המחירים?

כמה יעלו לכם המלונות בישראל עבור חג שני של פסח 2015? בדקנו ברשת מחירים ממוצעים של כל המלונות הגדולים והמובילים בישראל עבור חג שני של חג פסח (שביעי של פסח). כל התוצאות, לפניכם.

לאחר שסקרנו כאן מבצעים ומחירים בארץ ובעולם לליל הסדר וחול המועד 2015, היום החלטנו לבדוק כמה יעלה לכם חדר במלון בישראל בחג שני של פסח 2015 שקרוי גם "שביעי של פסח". חג זה, הוא ההזדמנות האחרונה לנפוש בחג ולכן, בעזרת אתר בוקינג.קום החלטנו לבדוק איזה מלונות הכי זולים ואילו מציעים את המבצעים הכי שווים לחג שני של פסח הקרוב שיתקיים בתאריכים 9-12 באפריל 2015. להלן התוצאות.

מלונות באילת בחג שני של פסח 2015


להלן מחירים של מלונות מובילים באילת בחג שני של פסח כפי שמצאנו בחיפוש באתר בוקינג.קום עבור 3 לילות בין התאריכים 9-12 באפריל 2015:

ברשת מלונות דן, חדר לזוג במלון דן פנורמה יעלה לכם 3816 ש"ח כולל ארוחת בוקר ובדן אילת מציעים במבצע 24 אחוז הנחה וכך חדר לזוג בדן אילת יעלה לכם 6754 ש"ח במקום 8824 ש"ח. ברשת מלונות ישרוטל מציעים לחג שני של פסח באמצעות בוקינג את מלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת ב-3295 ש"ח, מלון ישרוטל ים סוף ב-5805 ש"ח, מלון ישרוטל ספורט קלאב אילת ב-6001 ש"ח, מלון ישרוטל רויאל ביץ' אילת ב-11,345 ש"ח לזוג ומלון ישרוטל לגונה הכל כלול אילת ב-6354 ש"ח.

ברשת מלונות אסטרל אילת מציעים את מלון אסטרל סי סייד אילת ב-2810 ש"ח לזוג, מלון אסטרל קורל אילת ב-3542 ש"ח ומלון אסטרל נירוונה הכל כלול ב-3195 ש"ח. עוד מבוקינג, מלון הילטון מלכת שבא יעלה לזוג 7903 ש"ח, מלון אורכידאה הריף אילת יעלה לזוג 5872 ש"ח ומלון פרימה מיוזיק אילת יעלה לזוג 2807 ש"ח.

מלונות בים המלח בחג שני של פסח 2015


אם אתם מחפשים לנפוש בחג שני של פסח 2015 בים המלח, חדר במלון הרודס ים המלח יעלה לכם 7131 ש"ח, מלון ישרוטל ים המלח יעלה לזוג 6001 לשלושה לילות כולל ארוחת בוקר, מלון קראון פלאזה ים המלח יעלה לזוג 5471 ש"ח, מלון לאונרדו אין ים המלח יעלה 3954 ש"ח לזוג, מלון דניאל ים המלח יעלה לזוג 6260 ש"ח ומלון עין גדי יעלה לכם 3322 ש"ח.

מלונות בירושלים בחג שני של פסח 2015


רשת מלונות דן בירושלים מציעה לכבוד חג שני של פסח 2015 את מלון דן פנורמה ירושלים ב-3813 ש"ח לזוג כולל ארוחת בוקר, מלון דן בוטיק ב-3018 ש"ח במקום 3216 ש"ח, מלון דן ירושלים (לשעבר היאט) ב-7893 ואת המלון המפואר מלון המלך דוד ב-9531 ש"ח לזוג.

רשת מלונות לאונרדו בירושלים מציעה באמצעות בוקינג את מלון לאונרדו ירושלים ב-3574 ש"ח ללא ארוחת בוקר ואת מלון לאונרדו פלאזה ירושלים ב-5588 ש"ח לזוג בחג שני של פסח 2015. ברשת פרימה מציעים את מלון פרימה המלכים ב-2370 ש"ח במקום 2572 ש"ח, מלון פרימה רויאל ב-2336 ש"ח, מלון פרימה פארק ירושלים ב-1880 ש"ח בלבד לזוג במקום 2065 ש"ח ומלון פרימה פאלאס ב-2403 ש"ח.

מלונות בתל אביב, הרצליה ונתניה בחג שני של פסח 2015


והנה מחירים ממוצעים של כמה מלונות בהרצליה, נתניה ותל אביב לחג שני של פסח 2015 כפי שמצאנו באתר בוקינג. בהרצליה למשל תוכלו למצוא את מלון דניאל הרצליה המציע חדר זוגי ב-6029 ש"ח לזוג או מלון השרון בהרצליה שיעלה לזוג 3288 ש"ח בחג שני של פסח.

באיזור ת"א, מלון רויאל ביץ' ת"א של רשת ישרוטל מציע חדר לזוג כולל ארוחת בוקר ב-5481 ש"ח, מלון דיוויד אינטרקונטיננטל ת"א יעלה לזוג 6017 ש"ח, מלון שרתון ת"א יעלה 4297 ש"ח, מלון הרודס ת"א מציע חדר לזוג ב-4261 ש"ח במקום 4634 ש"ח, מלון דן ת"א ב-4865 ש"ח ומלון קראון פלאזה ת"א ב-5183 ש"ח.

בנתניה, תוכלו למצוא לחג שני של פסח את מלון רזידנס נתניה ב-1924 ש"ח, מלון בלו וויס נתניה ב-2137 ש"ח ומלון רזידנס ביץ' נתניה ב-2532 ש"ח.

מלונות בחיפה בחג שני של פסח 2015


מי שמחפש מלון בחיפה בחג שני של פסח ב-2015, תוכלו למצוא באמצעות בוקינג את מלון ביי קלאב חיפה ב-2377 ש"ח ל-3 לילות לזוג כולל ארוחת בוקר, מלון לאונרדו חיפה ב-3276 ש"ח, מלון קראון פלאזה חיפה ב-2562 ש"ח ומלון גני דן חיפה ב-1602 ש"ח.

מלונות בטבריה בחג שני של פסח 2015


ונסיים עם העיר טבריה שנחשבת לאחת הערים המתויירות ביותר בחופש פסח בכלל ובחג שני של פסח בפרט. ובכן, מלון גולן טבריה מציע חדר לזוג בחג שני של פסח 2015 ל-3 לילות ב-3495 ש"ח, מלון לאונרדו קלאב טבריה מציע חדר לזוג על בסיס הכל כלול ב-4428 ש"ח במקום 5182 ש"ח, מלון רסטל יעלה לזוג ב-2145 ש"ח ומלון אסטוריה טבריה יעלה לזוג 1632 ש"ח בחג שני של פסח 2015.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

איזו חברת תעופה הכי טובה ב-2015?

מדרג חדש שביצעה חברת איירליין רייטינג בדק מי נחשבת לחברת התעופה הטובה ביותר לשנת 2015. אז איזו חברת תעופה הכי טובה? הנה התוצאות.

חברת איירליין רייטניג (Airlibe Rating) מבצעת מדי שנה סקר מקיף שבודק את כל חברות התעופה בעולם ומדרג את עשר החברות הטובות ביותר לאותה שנה. גם השנה ביצעה החברה סקר כזה ופירסמה את הנתונים בכתבה באתר הרשמי של החברה.

החברה המציאה שיטת דירוג הנקבעת לפי 7 כוכבי בטיחות שבודקים את גורמי הבטיחות בכל פרמטר וכן נקבע הדירוג לפי נוחות הנוסעים במטוסי החברה. המדרגים והבוחנים במדרג נחשבים למומחים בעלי שם ומדרג החברה נחשב לאחד החשובים ביותר בתחום התעופה בפרט ובתייירות בכלל.

אז מי הן 10 חברות התעופה הטובות ביותר?


ובכן, במקום הראשון, זכתה חברת התעופה אייר ניו זילנד. אחריה, חברת Etihad Airways ובמקום השלישי חברת Cathay Pacific Airways.

רשימת שאר החברות שנכנסו לרשימת עשר חברות התעופה הטובות ביותר:
Qantas Airways
Emirates
Singapore Airlines
EVA Air
לופטנזה
All Nippon Airways 
ובריטיש איירוויז

מבין הרשימה, המוכרות ביותר לישראלים הן בריטיש איירוויז ולופטנזה שהצליחו להיכנס לרשימת עשר המובילות.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 1 בדצמבר 2014

מלונות לפסח 2015 בירושלים - מה המחירים?

ירושלים היא אחת הערים הפופולריות ביותר בתקופת חג הפסח. לקראת החג המתקרב ובא, בדקנו כמה גובים מלונות ירושלים עבור ליל סדר וחול המועד פסח 2015 ואיזה מלון מציע מבצעים? 

העיר ירושלים שבכל מקרה מושכת אליה הרבה מאוד תיירים בכל עונות השנה, מביאה אליה תיירים רבים במיוחד בתקופת חג הפסח כאשר חלק גדול מאוד מהתיירים הם דתיים וחרדים אך לא רק. משפחות רבות נוהגות להתקבץ במלונות הגדולים של ירושלים ולחגוג את ליל הסדר ביחד ולאחר מכן לבקר בכותל ובעיר העתיקה.

בירושלים בתי מלון רבים בכל דרגות האירוח החל ממלונות מפוארים ברמה בינלאומית כגון מלון ממילא או מצודת דוד ועד מלונות פשוטים וזולים. עבור מי שמתכנן לבלות את ליל הסדר, חול המועד או חג שני של פסח 2015 בירושלים, בדקנו מהם המחירים במלונות האלו בתקופה זו.

לצורך הבדיקה, נעזרנו באתר המלונות הגדול ביותר בעולם וגם בדרך כלל הזול ביותר אתר בוקינג.קום שבו אפשר למצוא את כל המלונות ולהזמין דרכו במחירים הזולים ביותר. ערכנו חיפוש באתר זה עבור 4 לילות הכוללים את ליל הסדר וחול המועד פסח בין התאריכים 3-7 באפריל 2015 (סה"כ 4 לילות). להלן כל הפרטים.

מלונות בירושלים - פסח 2015


מלון לאונרדו פלאזה ירושלים - פסח 2015

במלון לאונרדו פלאזה בירושלים (5 כוכבים) הממוקם קרוב לעיר העתיקה מציעים במבצע לליל סדר 2015 עבור 4 לילות 7312 ש"ח לזוג. חדר לזוג עם ילד יעלה החל מ-7702 ש"ח.

להזמנת חדרים במלון לאונרדו פלאזה ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון ממילא - פסח 2015

במלון ממילא ירושלים (5 כוכבים) הנחשב לאחד המלונות המפוארים ביותר בירושלים בפרט ובישראל בכלל, מציעים מבצע לליל סדר 2014. באתר בוקינג, חדר לזוג ל-4 לילות בפסח הקרוב יעלה 8009 ש"ח. זוג עם ילד בפסח במלון ממילא מתחיל ב-10,894 ש"ח וזוג עם 2 ילדים 15,045 ש"ח.

להזמנת חדרים במלון ממילא ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון אלדן ירושלים - פסח 2015

מלון אלדן ירושלים הוא מלון 4 כוכבים הממוקם מול מלון המלך דוד וקרוב מאוד למרכז העיר, קניון ממילא והעיר העתיקה. חדר במלון אלדן בליל הסדר וחול המועד עולה החל מ-4677 ש"ח לזוג או 5613 ש"ח לחדר ל-3 מבוגרים.

להזמנת חדרים במלון אלדן ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון הר ציון ירושלים - פסח 2015

במלון הר ציון הותיק (4 כוכבים) השוכן ממול חומות העיר וצמוד לסינמטק ירושלים, מציעים בליל הסדר 2015 חדר לזוג ב-6381 ש"ח וחדר ל-3 מבוגרים ב-7893 ש"ח בלבד.

להזמנת חדרים במלון הר ציון ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון ארתור ירושלים - ליל סדר 2015

במלון הבוטיק ארתור (4 כוכבים) הממוקם במדרחוב בן יהודה מציעים לכבוד פסח 2015 חדר לזוג ב-5067 ש"ח וחדר לזוג עם ילד אחד ב-6330 ש"ח.

להזמנת חדרים במלון ארתור ירושלים בפסח לחצו כאן 


מלון דן פנורמה ירושלים - פסח 2015

חדר בפסח 2015 ל-4 לילות לזוג במלון דן פנורמה ירושלים (4 כוכבים) מתחיל ב-4740 ש"ח לזוג או 5285 ש"ח לזוג + ילד או 6439 למשפחה שלמה הכוללת זוג ושני ילדים.

להזמנת חדרים במלון דן פנורמה ירושלים בפסח לחצו כאן 


מלון אמריקן קולוני ירושלים - פסח 2015

במלון אמריקן קולוני ירושלים (5 כוכבים) הממוקם סמוך מאוד לחומות העיר העתיקה, חדר ל-4 לילות בליל הסדר וחול המועד פסח 2015 יעלה לזוג 5769 ש"ח או 10,914 ש"ח לחדר ל-3 מבוגרים.

להזמנת חדרים במלון אמריקן קולוני ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון לאונרדו ירושלים - פסח 2015


מלון לאונרדו ירושלים (4 כוכבים) ממוקם לא רחוק ממלון אמריקן קולוני וממוקם אף הוא קרוב מאוד לכותל ולעיר העתיקה. חדר בפסח במלון לאונרדו ירושלים מתחיל ב-4677 ש"ח בלבד לזוג, 5067 ש"ח לזוג עם ילד, 6704 ש"ח לזוג עם 2 ילדים ו-7094 ש"ח לחדר משפחתי הכולל זוג + 3 ילדים.

להזמנת חדרים במלון לאונרדו ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון גולד ירושלים - פסח 2015

מלון גולד ירושלים (4 כוכבים) ממוקם בכניסה לירושלים סמוך לתחנה המרכזית. המלון מציע לפסח הקרוב חבילה ל-4 לילות ב-5613 ש"ח לזוג.

להזמנת חדרים במלון גולד ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון דן ירושלים (לשעבר הייאט) - פסח 2014

מלון דן ירושלים (4 כוכבים) הוא למעשה מלון הייאט לשעבר וממוקם בהר הצופים. חדר לזוג בפסח במלון זה מתחיל ב-3929 ש"ח, 4365 ש"ח לזוג + ילד ו-5987 ש"ח לזוג + 2.

להזמנת חדרים במלון דן ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון פרימה קינג - פסח 2015

במלון פרימה קינג ירושלים (4 כוכבים) הממוקם סמוך לבית הכנסת הגדול מציעים חדר לזוג ל-4 לילות בליל הסדר וחול המועד פסח 2015 החל מ-3300 ש"ח בלבד.

להזמנת חדרים במלון פרימה קינג ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון רויאל ג'רוזלם ירושלים - פסח 2015

חדר לפסח 2015 במלון רויאל ירושלים (4 כוכבים) הנמצא בשדרת המלונות בשדרות הרצל בירושלים, עולה 5613 ש"ח לזוג, 8731 לזוג עם ילד אחד ו-9978 ש"ח לזוג + 2 ילדים.

להזמנת חדרים במלון רויאל (לשעבר ענבל) ירושלים בפסח לחצו כאן


מלון קראון פלאזה ירושלים - פסח 2015

עוד מלון ותיק בירושלים הוא מלון קראון פלאזה (4 כוכבים) שרבים מכירים אותו כאחד הבניינים הגבוהים ביותר בעיר. המלון מציע לפסח חדר ל-4 לילות בין התאריכים יום א' 3 באפריל ועד יום ה' 7 באפריל 2015 החל מ-5223 ש"ח לזוג.


להזמנת חדרים במלון קראון פלאזה ירושלים בפסח לחצו כאן


מבצעים לפסח 2014 במלונות נוספים בירושלים

והנה עוד רשימה של מלונות נוספים בירושלים המציעים מבצעים וחבילות לליל הסדר וחול המועד של פסח יחד עם מחירים והפנייה להזמנה מיידית של חדרים פנויים:

מלון המלך שלמה ירושלים פסח 2015 - החל מ-8731 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

מלון שערי ירושלים פסח 2015 - החל מ-3648 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

מלון קיסר ירושלים פסח 2015 - החל מ- 4476 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

מלון דן בוטיק ירושלים פסח 2015 - החל מ-4100 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

מלון הרמוני ירושלים פסח 2015 - החל מ-5067 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

מלון יהודה ירושלים פסח 2015 - החל מ-13,252 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

מלון פרימה רויאל ירושלים פסח 2015 - החל מ-3101 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן

שווה! מלון פרימה פארק פסח 2015 - החל מ-2703 ש"ח לזוג. להזמנה לחצו כאן 


כתבות בנושאים דומים שאולי יעניינו אותך:
מבצעים למלונות ים המלח בפסח
מבצעים למלונות אילת בפסח



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.