יום חמישי, 26 בדצמבר 2013

כמה יעלה לכם מלון ברודוס בפסח 2014?

רוצים לדעת כמה תעלה לכם חופשה משפחתית באחד ממלונות המפוארים של רודוס? אילו מלונות מציעים חבילות הכל כלול ברודוס בפסח 2014? ואיפה תוכלו למצוא מלון ברודוס לזוג ל-4 לילות ב-500 ש"ח בלבד? כל אלו ועוד, בכתבה הבאה שלפניכם.

גם שנת 2014 צפויה להיות פעילה ביותר באיי יוון וברודוס בפרט במיוחד כאשר יחסי ישראל טורקיה עדיין לא בשיאם וישראלים רבים עדיין יעדיפו את המלונות הגדולים של רודוס שחלקם גם מציעים חבילות הכל כלול על פני הקלאבים של אנטליה.

לכן, היום החלטנו לבדוק בשבילכם כמה תעלה לכם חופשה משפחתית ברודוס בליל סדר ובחול המועד של פסח 2014 ואילו מלונות ברודוס מציעים חבילות הכל כלול מפנקות.

מלונות ברודוס - פסח 2014


לצורך הבדיקה, בחרנו 4 לילות בין התאריכים 13 עד ה-17 באפריל שכוללים בתוכם למעשה גם את ליל הסדר וגם חלק מחול המועד של פסח וערכנו חיפוש באתר המלונות Booking.com כדי להשוות ולגלות מהם המחירים עבור המלונות השונים. אז כמה עולה ואיפה מזמינים? להלן התוצאות.

מלונות חמישה כוכבים ברודוס בפסח 2014

מלון אטריום פלטינום (Atrium Platinum Resort & Spa) - מלון חדש ומפואר במערב רודוס. המחיר ל-4 לילות במלון זה בפסח הוא 1637 ש"ח בלבד לזוג לחדר עם נוף לים. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון רודוס פארק (Rhodos Park Suites & Spa) - החל מ- 2656 ש"ח לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר והחל מ-4722 ש"ח לחדר משפחתי ל-4 נפשות. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון לה מרקיז (La Marquise Luxury Resort Complex) - מלון מפואר וענק ברודוס המתפרס על פני שטח של 120,000 דונם. המחיר בפסח 2014 במלון זה הוא 1432 ש"ח לזוג, 2529 לזוג עם ילד אחד ו-3079 ש"ח לזוג עם שני ילדים. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון רודוס פאלאס (Rodos Palace Hotel) - המחיר המפואר הממוקם באיקסיה מציע חופשה בליל הסדר 2014 ב-1199 ש"ח בלבד לזוג או חדר בונגלו המתאים לעד 6 איש ב-3170. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון אמטאוס ביץ' רודוס (Amathus Beach Hotel Rhodes) - מתחיל ב-1409 ש"ח לזוג -2475 ש"ח לזוג עם 2 ילדים. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון לינדיאן וילג' (Lindian Village) - כפר נופש עצום ומפואר זה מציע לפסח 4 לילות לזוג ב- 1980 ש"ח. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלונות ארבעה כוכבים ברודוס בפסח 2014

מלון מדיטרנייאן (Mediterranean) - ממוקם במרחק קצר מהעיר רודוס ומטירת האבירים. מחיר חדר במלון זה בליל הסדר הוא 1713 ש"ח לזוג. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון סאן ביץ' רודוס (Sun Beach) - במלון זה ישנו מבצע מיוחד שבו המחיר לפסח 2014 עומד על 1020 ש"ח לזוג עם ילד לארבע לילות. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון מלון בסט ווסטרן רודוס (Best Western Plaza Hotel) - מלון 4 כוכבים זה הממוקם במרכז רודוס וכולל גם בריכה מציע חדר ל-4 לילות בתקופת ליל הסדר 2014 ב-1148 ש"ח לזוג והחל מ-1428 ש"ח לשלושה מבוגרים. להזמנת המלון לחצו כאן.

מלון פלאוס (Paleos Hotel Apartments) - ושימו לב למבצע הבא. מלון דירות זה מציע לכם 4 לילות לזוג בתאריכים של ליל הסדר ב-533 ש"ח לכל התקופה. לזוג! ואם אתם משפחה של 4 או 5 נפשות, המחיר ל-4 נפשות הוא 628 ש"ח והמחיר ל-5 נפשות הוא 914 ש"ח. להזמנת המלון לחצו כאן

מלונות ברודוס הכל כלול - פסח 2014

באתר בוקינג מצאנו 4 מלונות המציעים חבילות הכל כלול:

מלון אמטאוס רודוס מציע חבילת הכל כלול ל-3 מבוגרים ב-6397 ש"ח ורשת המלונות "מיסטיס" מציע לשלושה מלונות שלה ברודוס חבילות הכל כלול. הראשונה, חבילת הכל כלול במלון מיסטיס פלירקי ביץ' רודוס ב-1879 ש"ח לזוג. השנייה, חבילת הכל כלול במלון מיסטיס רודוס ויליג' ב-1675 ש"ח לזוג והשלישית, חבילת הכל כלול במלון מיסטי רודוס מאריס ב-2082 ש"ח לזוג או למשפחה עם ילד אחד ב-2742 ש"ח על בסיס הכל כלול.



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום רביעי, 25 בדצמבר 2013

טיסות לואו קוסט לאירופה ב-2014: אילו יעדים תוכלו להזמין?

שנת 2014 מסתמנת כשנה שמביאה עימה את המספר הגדול של חברות תעופה המציעות טיסות לואו קוסט מישראל ליעדים שונים באירופה. רוצים לדעת לאיפה הן טסות וכמה זה יעלה לכם בשנת 2014? בכתבה הבאה.

לקח קצת זמן לאירופאים להבין שגם הישראלים אוהבים לחסוך ולהקטין את תקציב החופשה שלהם עד כמה שאפשר וכמובן גם הסכם "שמיים פתוחים" שאפשר זאת אבל כך או כך, לאחר מהפכת הסלולר של גולן טלקום ומהפכת הקפה של קופיקס, שנת 2014 תהיה גם כנראה מהפכת הטיסות הזולות - טיסות לואו קוסט.

גם חברת התעופה הלאומית שלנו - חברת אל-על, עושה מאמצים וצפויה להשיק עוד השנה מותג של טיסות לואו קוסט בשם "UP" שיציג אך ורק טיסות לואו קוסט במיטב המסורת למגוון יעדים באירופה.

מה זה טיסות לואו קוסט?


ראשית, למי שעדיין לא מכיר את המונח (וכדאי מאוד להכיר), טיסות לואו קוסט (Low Cost) הן למעשה טיסות רגילות לכל דבר כאשר ההבדל ביניהן לבין טיסות רגילות היא אופן וצורת התמחור שלהן. בטיסת לואו קוסט המחיר הראשוני והבסיסי שמבקשים מכם הוא אך ורק עבור הטיסה ללא כל תוספת. המודל הזה החל בטיסות מקומיות בארה"ב בשנות השבעים ולאט לאט התפשט גם למדינות האירופאיות במהלך שנות ה-90 עם הקמתה של חברת איזי ג'ט הבריטית.

מה נחשב לתוספת אתם שואלים? ובכן, מזוודות, אוכל, אוזניות להאזנה, נחיתה בשדות תעופה גדולים ועוד, נחשבים בטיסות הלואו קוסט כתוספות. בקיצור, כל מה שהתרגלתם לקבל בילט-אין במחיר טיסה רגילה, עתה מופרד ומחולק לתמחור מפורט. היתרון הגדול שבשיטה זו הוא כמובן היכולת לחסוך הרבה מאוד כסף עבור תוספות שאנשים רבים כלל לא נזקקים אליהם. הרבה מאוד אנשים למשל, כמעט ולא אוכלים את האוכל של המטוס ולמעשה משלמים מחיר שכולל פרמטרים שהם לא זקוקים לא בכלל.

זה אולי לא קורץ לכל סוגי הלקוחות ובוודאי ישנם הרבה לקוחות שיעדיפו את הטיסה הקלאסית והסטנדרטית אך עצם העובדה שעתה, עבור צרכנים רבים, ישנה את היכולת לבחור בעצמם על מה הם משלמים, היא רעיון מבורך.

חברות לואו קוסט בישראל ב- 2014


טיסות הלואו קוסט נחלקות לשתי קבוצות. הקבוצה הראשונה היא חברות המתמחות בטיסות מסוג זה ומציעות רק טיסות לואו קוסט. הקבוצה השנייה שייכת לחברות התעופה הגדולות והותיקות שמציעות לצד הטיסות הרגילות, גם טיסות לואו קוסט.

באירופה ישנם כמה עשרות חברות תעופה שונות המציעות טיסות לואו קוסט אך בישראל שוק זה עדיין בתחילתו ונכון להיום, ישנם פחות מעשר חברות תעופה כאלו המציעות טיסות לואו קוסט למספר מצומצם של יעדים באירופה (אך מספר שהולך וגדל מדי שנה ושנה).

איזי ג'ט 2014 - טיסות לרומא, פריז, לונדון, ברלין ועוד

החברה המוכרת ביותר בעולם ובין הראשונות בתחום זה המציעה טיסות לואו קוסט היא חברת איזי ג'ט (Eazy Jet). נכון לעכשיו, מציעה החברה טיסות ל- 9 יעדים שונים באירופה הכוללים את לונדון (בשני שדות תעופה שונים), מנצ'סטר, פריז, רומא, ג'נבה, באזל, מילאנו ו-ברלין. המחיר הממוצע לטיסות לואו קוסט הוא כ-430 ש"ח לאדם בלבד.

לאתר האינטרנט של חברת איזי ג'ט

וויז אייר 2014 - טיסות לואו קוסט להונגריה, פולין, רומניה וליטא

חברת וויז אייר (Wizzair) היא חברת לואו קוסט המתרכזת בטיסות למזרח אירופה ליעדים כגון וילנה, קלוז', קטוביץ' ועוד. המחיר הממוצע עבור טיסה של וויז אייר למזרח אירופה הוא 360 ש"ח בלבד לאדם.

לאתר האינטרנט של חברת וויז אייר

UP (אל-על) 2014 - טיסות זולות לברלין, פראג, קייב, לרנקה ובודפשט

כאמור, חברת אל על הודיעה במסיבת עיתונאים רשמית שהייתה לפני כחודש, על השקת מותג לואו קוסט חדש שיפעל תחת החברה בשם "UP". המותג שצפוי לפי החברה להתחיל לעבוד כבר בפסח 2014, יציע טיסות לואו קוסט לחמישה יעדים שהם ברלין לרנקה, פראג, בודפשט וקייב.

המחיר הזול ביותר (בייסיק) צפוי להיות 69 דולר לטיסות של ת"א-פראג או ת"א-בודפשט (עד יולי 2014) ו-100 דולר עבור קווים לברלין, לרנקה וקייב. כאשר לאחר יולי, המחירים צפויים לעלות.

לאתר האינטרנט של UP

פגסוס 2014 - טיסות לכמעט כל היעדים באירופה

עוד חברת לואו קוסט שמובילה במחירים זולים כמעט בכל חיפוש טיסות בכל אתר שתרצו, היא חברת פגסוס (Pegasus) הטורקית. החברה מציעה טיסות לכמעט כל יעד אפשרי באירופה כאשר הטיסות מישראל עוצרות באיסטנבול לכמה שעות וממשיכות משם על היעד המבוקש.

פגסוס נחשבת לחברת הלואו קוסט הזולה ביותר באירופה עם מחיר ממוצע של 300 ש"ח לאדם.

לאתר האינטרנט של חברת פגסוס

בימים אלו לאחר שעבר הסכם "שמיים פתוחים", ישנם עוד חברות תעופה המתמחות בטיסות לואו קוסט ובוחנות אפשרות הצטרפות לישראל. אחת מהן היא חברת התעופה ריינאייר האירית שכבר יצאה בהודעה רשמית על מגעים מתקמים לכניסה לשוק הישראלי.



שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. כמו כן, המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.