יום שישי, 25 בינואר 2013

דילים לחו"ל פחות מ-400 דולר

מחפשים חבילות נופש לחו"ל עד 400 דולר? הגעתם למקום הנכון. אספנו לכם מבחר דילים וחבילות נופש מאתרי נופש שונים שמחירם הוא עד 400 דולר. 

היום החלטנו לאסוף עבורכם מבחר חבילות נופש שלהן מכנה משותף ברור אחד - המחיר אינו יעלה על 400 דולר לאדם. תוכלו למצוא כאן דילים ברגע האחרון, דילים לפסח 2013 ואפילו חבילות נופש לקיץ 2013 אבל מה שבטוח, לא תשלמו יותר מ-400 דולר.

דילים פחות מ-400 דולר - איסתא

אנו מתחילים עם אתר איסתא שם מצאנו לכם כמה דילים מעניינים וזולים למגוון יעדים. הנה כמה מהם:

דיל לכרתים בקיץ היוצא במאי 2013 כולל טיסה של Aegean Airlines ו-4 לילות במלון Oceanis Hotel וכולל העברות ב-389 דולר.

חבילת נופש לכרתים בקיץ היוצאת ביוני 2013 הכוללת 4 לילות במלון פליסבוס Hotel Flisvos וטיסות הלוך חזור בחברת Aegean Airlines ב-393 דולר.

חבילת הכל כלול ברודוס באפריל 2013 הכולל 4 לילות במלון פורום ביץ' רודוס וטיסות ב-389 דולר. חבילה דומה במלון ALS רודוס באותם תאריכים ל-4 לילות,תעלה לכם 379 דולר לאדם.


חבילות נופש עד 400 דולר - נט טרוול

בנט טרוול מקדישים עמוד שלם ומיוחד ובו נמצאים חבילות נופש עד 400 דולר. להלן חלק מן הדילים המוצעים באתר:

חבילת נופש לאיסטנבול הכולל טיסה+מלון בתאריכים פברואר ומרץ 2013 ל-3 לילות במלונות מדריד ואורון איסנטבול על בסיס לינה וארוחת בוקר בלבד כולן ב-399 דולר לאדם בלבד.

חבילת הכל כלול באנטליה בפברואר ומרץ 2013 במלונות (או בקלאבים) הבאים: מלון שרווד בריז, מלון ויקינג סטאר, מלון סי לייף פמילי, מלון ריקסוס אנטליה, מלון סנדר, מלון קרמלין, מלון טופקפי ומלון פורטובלו אנטליה. כמעט כל החבילות הן במסגרת אירוח הכל כלול ומציעות 3 לילות. כאשר כל המלונות באנטליה המצויינים כאן הם 4 או 5 כוכבים. מחיר החבילות נע בין 349 ועד 400 דולר.

דיל לאתונה יוון בפברואר הכולל טיסות הלוך חזור ו-3 לילות במלונות קנדיה, נובוטל או סטנלי ב-359 עד 400 דולר לאדם.

דילים למלטה עד 400 יורו בפברואר ומרץ (טרום פסח) הכוללים טיסות למלטה ו-3 או 4 לילות במלונות כגון מלון ניו טאוור פאלאס, מלון סורדה, מלון מילאנו דואה, מלון פלבנה מלטה, מלון דיפלומט מלטה (4 כוכבים), מלון אלכסנדרה, מלון קבלייארי, מלון סנטנה מלטה ועוד. החבילות משתנות בין בסיס של לינה וארוחת בוקר לבין חצי פנסיון כאשר כולן לא עולים על 400 יורו (לא דולר אבל קרוב...).

חבילות נופש לפראג בפברואר ומרץ 2013 ל-2 או 3 לילות במלונות אפולו, אולימפיק טריסטר, ILF, מלון ג'ונו, מלון דואו פראג, מלון ברצ'לו, מלון איביס ועוד הרבה מאוד מלונות על בסיס לינה וארוחת בוקר החל מ-222 דולר בלבד! ועד 400 דולר לאדם.

וגם כמה דילים לקפריסין לרגע האחרון במלון סן רמו הכולל טיסות ו-4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-319 דולר בלבד לאדם.

דילים עד 400 דולר - גוליבר

ונסיים הפעם עם אתר גוליבר שבו מציעים לכם גם כן כמה חבילות לחו"ל בפחות מ-400 דולר לאדם. להלן:

דיל לברלין בפברואר הכולל טיסות הלוך חזור לברלין ו-2 לילות במלון מארק ברלין ב-402 דולר לאדם.

חבילת נופש לרומא ברגע האחרון היוצאת בפברואר הקרוב הכוללת טיסות הלוך חזור ו-3 לילות במלון ארקידה רומא ב-405 דולר (חרגנו ב-5 דולר. תסלחו לנו, לא?).

ולסיום, מגוון חבילות לפראג בינואר ופברואר  בפחות מ-400 דולר במגוון מלונות כגון אולימפיק, מלון פורטונה ווסט, מלון פירמידה פראג, מלון קורניתיה, מלון פארק ועוד. כולן בפחות מ-400 דולר לאדם.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום רביעי, 23 בינואר 2013

דילים לאילת כולל טיסות - חורף ופסח 2013

מחפשים דילים לאילת כולל טיסות בחורף ובפסח 2013? אספנו לכם כמה חבילות מלון+טיסה לאילת מכמה אתרי תיירות שונים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

פתיחתה של התחרות בטיסות לאילת בשנים האחרונות, גרמה ליותר ויותר ישראלים, לבחור להגיע לחופשה במלונות אילת השונים עם טיסה במקום הרכב הפרטי.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מה מציעים אתרי התיירות השונים וחברות התעופה הישראליות עבור דילים לאילת עם טיסות ומהם המחירים הממוצעים לחופשה כזאת בחורף ובפסח 2013.

דילים לאילת כולל טיסות 2013

לקראת פסח וליל הסדר הקרובים, אתרי התיירות וחברות התעופה הרימו הילוך ומציעים מגוון שלם של חבילות נופש לאילת כולל טיסות. הנה כמה מהמבצעים שמצאנו לנכון להציג בפניכם:

מלון + טיסה לאילת - ישראייר

טיסה+מלון מג'יק סאנרייז אילת לשני לילות בסופ"ש בינואר ובפרואר ב-849 ש"ח לאדם.
טיסה+מלון מרידיאן אילת לשלושה לילות (כולל ארוחת ערב אחת במתנה) ב-1329 ש"ח לאדם.
חבילת מלון+טיסה במלון אסטרל מרינה לשני לילות (שישי עד ראשון) ב-749 ש"ח לאדם בלבד.
מלון הרודס אילת - טיסה+מלון לשני לילות באמצע שבוע ב-829 ש"ח.
ושלושה לילות במלון אמריקנה באמצע השבוע כולל טיסה הלוך חזור ב-549 ש"ח לאדם בלבד.

הערה: כל הטיסות בחבילות הנ"ל יוצאות וחוזרות לנתב"ג. לטיסות היוצאות או חוזרות משדה דב או חיפה, תהיה תוספת מחיר של כמה מאות שקלים.

מלון + טיסה לאילת - ארקיע

בארקיע מציעים מבצע 1+1 לארקיע ולינה באחד ממלונות ישרוטל. כך למשל, במחיר משוקלל תוכלו לקבל: טיסה + מלון ישרוטל ריביירה קלאב אילת ב-194 ש"ח לאדם ללילה.
טיסה + מלון ישרוטל אגמים ב-242 ש"ח
מלון הנסיכה אילת + טיסה ב-242 ש"ח לאדם ללילה.
מלון המלך שלמה + טיסה ב-340 ש"ח.
מלון ישרוטל רויאל גארדן ב-242 ש"ח.
ומלון ישרוטל ספורט קלאב ב-388 ש"ל לאדם ללילה.

הערה: כל החבילות הנ"ל הן ליומיים ומתקיימות בתחילת פברואר.

מלון + טיסה לאילת בפסח 2013

ונסיים עם אתר אשת טורס בו ערכנו חיפוש לחבילות טיסה ומלון באילת בפסח 2013 בין התאריכים (25 במרץ ועד ה-28 במרץ). להלן כמה מהתוצאות:

חבילת טיסה + מלון בארקדיה אילת לשלושה לילות ב-1589 ש"ח לאדם לכל החבילה.
טיסה ומלון בפסח 2013 סי הוטל ב-1837 ש"ח.
חבילת טיסה + מלון ברימונים סנטרל פארק על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-1949 ש"ח.,
וחבילה של טיסה + מלון באילת בפסח במלון הבוטיק הוליטל מרקש לשלושה לילות על בסיס חצי פנסיון ב-2113 ש"ח לאדם לכל החבילה.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שישי, 18 בינואר 2013

נופש לציבור החרדי

בשנים האחרונות הציבור החרדי הפך לחלק לא מבוטל עבור אתרי ומשרדי התיירות. בכתבה הבאה החלטנו לבדוק ברשת אילו אתרים מתמחים ומציעים נופש לציבור החרדי ומה הם מציעים. 

יותר ויותר חרדים בשנים האחרונות יוצאים לחופש ברחבי העולם והופכים לחלק גדול משוק התיירות העולמי. משרדי הנסיעות למדו עם השנים להתאים חבילות מיוחדות לציבור החרדי עם דגש כמובן על נופש גלאט כשר, לינה במלונות הקרובים לאיזור יהודי, קירבה לבתי כנסת ואפילו שילוב עם הופעות של אמנים וחזנים מהמגזר.

היום בבלוג, החלטנו לבדוק אילו אתרים מתמחים בנופש לחרדים, אילו דילים הם מציעים וכמה זה עולה? כל הפרטים, מיד.

נופש כשר בחו"ל לציבור החרדי

ובכן, מסתבר שרוב אתרי התיירות הגדולים מציעים נופש לציבור החרדי. הנה כמה דוגמאות שאספנו ממספר אתרי תיירות גדולים ומובילים בישראל.

באתר צבר מציעים חבילת פסח כשר ברודוס לחג פסח 2013 במלון קרסטן רויאל. החבילה מציעה ארוחות גורמה בהכשר גלאט מהדרין של שף צרפתי יהודי מהמובילים בעולם ועריכת ליל סדר כדת וכהלכה במלון. החבילה היא ל- 9 ימים וכוללת את כל החג (ליל סדר, חול המועד וחג שני של פסח) ומתקיימת בין התאריכים 25 במרץ עד ה-2 באפריל על בסיס פנסיון מלא. מחיר החבילה אם אתם רוצים לדעת הוא החל מ-2199 דולר לאדם והחל מ-1799 דולר לילד (בגיל 2 עד 12) בחדר הורים.

אחד האתרים החזקים ביותר בתחום הנופש הכשר בחו"ל הוא האתר של חברת "טיולי גשר" שמתמחה בעיקר בטיולים מאורגנים כשרים לקבוצות ולבודדים מהמגזר הדתי, חרדי ושומרי המסורת. בעמוד הבא מצאנו כמה הצעות המותאמות לחרדים ודתיים כמו למשל חבילת סקי כשרה באיטליה אשר כוללת טיסה למילאנו ולינה במלון עם אוכל כשר למהדרין וכמובן סקי פס וכל מה שנלווה לסקי ב-1485 יורו לאדם לשבוע, תוספת לילד עד גיל שש - 1085 יורו ותוספת לילד עד גיל 1185 יורו.

עוד מציעים באתר של טיולי גשר - טיול מאורגן לתאילנד המתאים לשומרי כשרות עם תכנון מוקפד במסלול כך שהאוכל יהיה כשר במשך כל אורך הטיול, טיול מאורגן למרוקו לשומרי כשרות ועוד...

אתר נוסף שמציע דילים לדתיים הוא האתר הבא של חברה המתמחה בטיולים לספארי לדתיים. החברה מציעה מגוון טיולים לאיזור הספארי עם אוכל כשר.

ונסיים עם העמוד הבא שבו מצאנו חבילת נופש לחרדים בפסח בסלוניקי במלון הייאט רג'נסי ל-9 לילות הכוללת טיסות הלוך חזור לסלוניקי בפסח 2013 (כולל ליל סדר, חול המועד וחג שני), רב מלווה לכל אורך החופשה, אוכל גלאט כשר, בית כנסת וכד'.

אם גם אתם מכירים אתרים טובים המתמחים בנופש כשר לחרדים, אתם מוזמנים להשאיר כאן בתגובות לכתבה את ההמלצה שלכם.

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שישי, 11 בינואר 2013

חבילות לרודוס 2014

אתרי התיירות הגדולים החלו להציג דילים וחבילות נופש לרודוס בפסח 2013. בדקנו באילו מלונות מדובר וכמה זה עולה. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

פסח 2013 מתקרב וזה הזמן הנכון ביותר לבדוק דילים ו חבילות נופש לאחד היעדים הנפוצים והאהובים ביותר על הישראלים. היום החלטנו לבדוק אילו דילים לרודוס בפסח לליל סדר ולחול המועד פסח 2013 מציעים אתרי התיירות המובילים בישראל.

דילים לרודוס ליל סדר 2013 - גוליבר

נתחיל עם אתר גוליבר שבו חיפשנו דילים לרודוס כולל ליל הסדר 2013 (החל מהתאריך 24 במרץ). להלן התוצאות:

דיל ל-2 לילות ברודוס בפסח 2013 (כולל ליל סדר) הכולל טיסת צ'רטר הלוך חזור לרודוס ולינה במלון מדיטריאן רודוס (4 כוכבים) הממוקם סמוך לאקווריון ומציע בריכת שחייה, גישה לחוף ועוד ב-582 דולר לזוג או 838 דולר לזוג עם ילד.

חבילת נופש לרודוס בליל הסדר 2013 ל-4 לילות כולל טיסות ולינה במלון רודוס פארק סוויט אנד ספא (5 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון ב-1452 דולר לזוג, מלון BW פלאזה הוטל רודוס ב-1186 דולר לזוג או מלון מדיטריאן ב-1112 דולר לזוג.

וגם דיל לרודוס ל-8 לילות לכל פסח (כולל ליל סדר, חול נמועד וחג שני) במלון קריסטן רויאל ע"ב הכל כלול הממוקם באיזור קליטיאה שמרוחקת כחמישה ק"מ מרודוס ובמרחק הליכה מן המעיינות החמים + טיסות ב-4204 דולר לזוג.

דילים לרודוס חול המועד פסח 2013 - איסתא

נמשיך עם אתר איסתא שבו חיפשנו לכם דילים לחול המועד של פסח 2013 (בין התאריכים 29 במרץ ועד ל-2 באפריל 2013):

דיל לרודוס בחול המועד פסח ל-4 לילות כולל טיסות של ארקיע לרודוס ולינה מלון מדיטריאן רודוס על בסיס חצי פנסיון ב-1162 דולר לזוג.

מבצע לרודוס בחול המועד פסח 2013 הכולל טיסה הלוך חזור של ארקיע ואירוח במלון BW פלאזה על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-1240 דולר לזוג.

וחבילה לרודוס עם אירוח במלון חמשת הכוכבים רודוס פארק סוויט הוטל וטיסות הלוך חזור ל-4 לילות על בסיס חצי פנסיון בחול המועד פסח ב-1518 דולר לזוג.

מבצעים לרודוס בפסח 2013 - הדקה ה90

כפי שבוודאי ראיתם, רוב האתרים מציעים את אותם המלונות (למרות שככל שפסח יתקרב, אנו צפויים לראות מלונות נוספים שמצטרפים למבצע). להלן דילים לרודוס בפסח מאתר הדקה ה-90:

דיל לרודוס בליל הסדר 2013 ל-4 לילות הכולל טיסות של אג'יאן איירליינס וארקיע ואירוח של חצי פנסיון במלון מדיטריאן ב-1558 דולר לזוג.

דיל לרודוס במלון רודוס פארק וטיסות משולבות של ארקיע ואג'יאן איירליינס החל מ-1836 דולר לזוג.

חבילות לרודוס פסח 2013 - צבר

ונסיים עם חבילת הכל כלול לרודוס בפסח 2013 ל-8 לילות (כול ליל הסדר, חג שני וכח חול המועד) ב-4090 דולר לזוג ו- 5670 דולר לזוג עם ילד או מבוגר ושני ילדים. החבילה כוללת טיסות צ'רטר לרודוס הלוך חזור ולינה במלון קרסטן רויאל על בסיס הכל כלול.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:
דילים לפראג פסח  2013
דילים ללונדון פסח 2013
דילים לברצלונה פסח 2013

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.

יום שני, 7 בינואר 2013

מלונות זולים בפריז

מהם המלונות הכי זולים בפריז? האם הם משתלמים? ומה אומרים עליהם הגולשים? כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

היום בבלוג שלנו החלטנו לבדוק לכם מהם המלונות הזולים ביותר בפריז וכמה הם עולים. בנוסף, בדקנו גם אילו מלונות זולים בבירת צרפת, קיבלו את הביקורות הטובות ביותר ע"י הגולשים. מתחילים.

שימו לב: המחירים המופיעים בכתבה זו מעודכנים לתאריך 7 בינואר 2013.

מלונות זולים בפריז

כדי להציג לכם את רשימה המעודכנת ביותר, נעזרנו באתר הזמנת המלונות הגדול ביותר בעולם בוקינג.קום וחיפשנו בו מלונות בפריז לפי מחיר (מהנמוך לגבוה). להלן כמה מהתוצאות:

1. אכסניית ארטי פריז - המלון הזול ביותר המופיע באתר הוא דווקא אכסנייה שנקראת ארטי פריז הממוקמת בפורט דה ורסאי סמוך לפארק ז'ורז' ברסאנס. האכסניה מציעה גם חדרי מעונות פרטיים עם מקלחת פרטית וגם מעונות משותפים לאלו שרוצים לחסוך עוד כמה יורו. בנוסף, תוכלו למצוא אינטרנט חופשי, ארוחות בוקר ועוד. מחיר לילה לחדר: 349 ש"ח ללילה. מחיר מיטה בחדר מעונות : 88 ש"ח בלבד.

2. מלון סמארט פלייס פאריס - מלון הממוקם במרכז העיר הקרוב לתחנות מטרו ולרכבת ה-SNCF גאר דו נורד. המלון ממוקם סמוך למולאן רוז'. במלון ישנה מעלית, טלוויזיה ומקלחת בכל חדר. מחיר חדר ללילה לחדר: 394 ש"ח לזוג. מחיר מיטה בחדר מעונות: 122 ש"ח ללילה בלבד.

3. אכסניית לה ריג'נט מונמארטר - עוד מקום זול ללון בו בפריז הוא אכסניית לה ריג'נט מונמארטר הממוקמת ברובע מונמארטר ומיועדת בעיקר לתרמילאים ומטיילים צעירים שמחפשים רק מיטה חמה ללון בה. תוכלו למצוא חדרים פרטיים עם מקלחת משותפת וגם עם מקלחת פרטית. מחיר חדר ללילה: 345 ש"ח.

4. מלון היפוטל פריז בורדו - ממוקם קרוב לתעלת סנט מרטין. מציע אינטרנט חינם (Wi-Fi) באיזורים הציבוריים של המלון. ישנם חדרי אריוח עם וללא מקלחת. מחיר חדר ליחיד: 167 ש"ח ללילה. מחיר חדר לזוג: 182 ש"ח ללילה.

5. מלון FM פריז - מלון 2 כוכבים בפריז הממוקם ברובע מונמארטר המציע חדרי אירוח פרטיים עם טלוויזיה ומקלחת בחדר. מחיר חדר ללילה: 221 ש"ח.

מלונות זולים בפריז עם ביקורות טובות

ולסיום, אם המחיר לא מספיק לכם ואתם רוצים לדעת גם אילו מלונות זולים בפריז קיבלו גם ביקורות חיוביות ונמלצות מגולשים, הנה רשימה של כמה כאלו שכדאי לכם לברר:
  • מלון לה האוון -מתאים במיוחד לדתיים ושומרי כשרות.
  • מלון דירות סיטדין - מלון השייך רשת מלונות אירופאים הנחשבים לזולים וטובים.
  • מלון Amiot (אמיו) - מלון זול בפריז שקיבל הרבה מאוד המלצות מגולשים ישראלים.
  • מלון איביס סיינט דניס - מלון שקיבל ביקורות טובות כמלון זול ומומלץ למשפחות עם ילדים בפריז.
  • מלון פלור ריוולי פריז 
  • הוסטל פרינדס
  • מלון סיינט ג'ורג'

שימו לב: כל המידע המופיע בכתבות באתר, נכון לתאריך פרסום הכתבות. המידע נאסף מאתרים אחרים ואין הוא מהווה מידע רשמי מטעם אף גורם. למידע רשמי יש לפנות ישירות לספק השירות.